На європейський ринок виходить електричний фургон Toyota Proace Max
Toyota Proace Max – це повністю електричний комерційний автомобіль, який став першим важким фургоном японської компанії в Європі. Proace Max оснащений батареєю ємністю 110 кіловат-годин і одним переднім електродвигуном потужністю 200 кВт (272 к.с.), що дозволяє йому долати відстань у 418 км згідно з рейтингом WLTP
Кого нагадує новий електричний фургон від Toyota?
Дійсно, знайомий дизайн родом з Італії, адже перед нами комерційний автомобіль Fiat Ducato, тільки під значком Toyota. Або Ram ProMaster, якщо на те пішло. Вони всі ідентичні, за винятком логотипів і, можливо, деяких пластикових деталей тут і там. Вибачте, фанати Toyota, які сподівалися на електромобіль японського виробництва
Непрості родинні зв’язки
Proace Max приєднується до схожого за дизайном Proace в Європі, який базується на Citroen Jumpy, іншому продукті концерну Stellantis. Тут історія стає трохи цікавішою і заплутанішою, оскільки автогігант може привезти цей комерційний електромобіль до Сполучених Штатів під назвою ProMaster City – не плутати з ще меншою Toyota Proace City, яка по суті є копією Citroen Berlingo
Характеристики та комплектація
Повертаючись до Toyota Proace Max, його батарея може швидко заряджатися на 150 кВт, що дозволяє поповнити рівень заряду до 80% за 55 хвилин. Що стосується змінного струму, то в стандартну комплектацію фургона входить бортовий зарядний пристрій потужністю 11 кВт
У салоні є 10-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, цифрова панель приладів, кондиціонер, фари з автоматичним дальнім світлом, камера заднього виду та задні датчики паркування. Це саме те, з чим Fiat Ducato та Ram ProMaster EV поставляються з заводу
Вантажний електромобіль Proace Max, стартова ціна якого у Великій Британії становить 60 180 фунтів стерлінгів (приблизно $77 000), доступний як у вигляді шасі, так і у вигляді фургона. Також пропонується дизельна версія, яка коштує дешевше і може бути також виконана в кузовах з відкидним бортом, як самоскид чи платформа, на додаток до фургона і шасі