Минулого тижня Європейська комісія оголосила про збільшення тарифів для китайських виробників електромобілів. Це сталося після довготривалого розслідування обсягів фінансової допомоги, яку кожен китайський автовиробник отримав від свого уряду. SAIC, яка володіє MG, отримала максимальний збір у розмірі 38,1%, тоді як такі бренди, як Geely і BYD, будуть додатково сплачувати 20 і 17,4% відповідно
Німеччина хоче пом’якшити удар від тарифів, запропонованих ЄС

Однак Bloomberg повідомляє, що конфіденційні переговори між офіційними особами в Берліні, ЄС і Китаї можуть привести до компромісу ще до того, як запропоновані тарифи набудуть чинності. Нагадаємо, що вони вступають в силу 4 липня. До цього часу представникам ЄС та Китаю потрібно знайти спільну мову за умови, що обидві сторони будуть готові піти на поступки
Міністр економіки Німеччини Роберт Хабек наступного тижня поїде до Китаю для переговорів
Хоча багато європейських автовиробників висловили занепокоєння щодо загрози дешевих китайських автомобілів з ДВЗ та електромобілів, більшість автовиробників не підтримують пропозиції ЄС. Німецька автомобільна промисловість може втратити, якщо Китай запровадить власні відповідні торговельні заходи, оскільки Торгова палата Китаю в ЄС раніше заявляла, що готова застосувати 25-відсоткові мита на імпортні автомобілі з великими двигунами

Європейські автовиробники зазнають збитків, якщо Китай відповість своїми тарифами
Міністр економіки Німеччини Роберт Хабек висловив сильне бажання в деескалації ситуації. Він хоче домовитися про рішення, яке могло б запобігти початку торгівельної війни між ЄС та Китаєм, принаймні у сфері електромобілів. Хабек наступного тижня вирушає до Китаю для переговорів з китайськими посадовцями і стверджує, що будь-яке рішення щодо тарифів має прийматися політиками, а не вступати в дію автоматично
“Переговори з Китаєм веде Європейська комісія, яка також оголосила про ці переговори”, – заявили в міністерстві економіки Німеччини у відповідь на запит Bloomberg. “Як завжди, уряд перебуває в тісному контакті з Європейською комісією”
Читати далі
Схожі записиНовий Rimac Nevera у спеціальному виконанні приховує значно більше, ніж просто технічні характеристики, і частину деталей його власникам поки що навіть не дозволено розголошувати. Кількість зібраних Rimac Nevera R Founder’s Edition буде обмежена лише десятьма екземплярами. Навіть на тлі стандартної Nevera R, серія якої налічує всього 40 автомобілів, цей варіант виглядає майже недосяжним Nevera R […]
20 Грудня 2025
Електричний Dodge Charger Daytona досі не знаходить покупців, але компанія вирішила піти несподіваним шляхом і різко підняла ціну. Dodge уже приймає замовлення на версію Charger Daytona Scat Pack модельного року 2027, хоча до 2026 ще залишаються тижні. Стартова вартість тепер становить $72 495, і різниця з попередніми цінами виглядає вкрай різкою Для порівняння, Charger Daytona […]
20 Грудня 2025
На ринку США з’явився сонячний тент для вантажної платформи електричного пікапу Rivian R1T, який дозволяє виробляти електроенергію як під час руху, так і на стоянці. Рішення орієнтоване на тих, хто часто виїжджає за межі цивілізації, але не готовий відмовлятися від електроінструментів і сучасних гаджетів Систему розробила компанія Worksport Сонячний тент під назвою SOLIS має вбудовані […]
20 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі