Минулого тижня Європейська комісія оголосила про збільшення тарифів для китайських виробників електромобілів. Це сталося після довготривалого розслідування обсягів фінансової допомоги, яку кожен китайський автовиробник отримав від свого уряду. SAIC, яка володіє MG, отримала максимальний збір у розмірі 38,1%, тоді як такі бренди, як Geely і BYD, будуть додатково сплачувати 20 і 17,4% відповідно
Німеччина хоче пом’якшити удар від тарифів, запропонованих ЄС
Однак Bloomberg повідомляє, що конфіденційні переговори між офіційними особами в Берліні, ЄС і Китаї можуть привести до компромісу ще до того, як запропоновані тарифи набудуть чинності. Нагадаємо, що вони вступають в силу 4 липня. До цього часу представникам ЄС та Китаю потрібно знайти спільну мову за умови, що обидві сторони будуть готові піти на поступки
Міністр економіки Німеччини Роберт Хабек наступного тижня поїде до Китаю для переговорів
Хоча багато європейських автовиробників висловили занепокоєння щодо загрози дешевих китайських автомобілів з ДВЗ та електромобілів, більшість автовиробників не підтримують пропозиції ЄС. Німецька автомобільна промисловість може втратити, якщо Китай запровадить власні відповідні торговельні заходи, оскільки Торгова палата Китаю в ЄС раніше заявляла, що готова застосувати 25-відсоткові мита на імпортні автомобілі з великими двигунами
Європейські автовиробники зазнають збитків, якщо Китай відповість своїми тарифами
Міністр економіки Німеччини Роберт Хабек висловив сильне бажання в деескалації ситуації. Він хоче домовитися про рішення, яке могло б запобігти початку торгівельної війни між ЄС та Китаєм, принаймні у сфері електромобілів. Хабек наступного тижня вирушає до Китаю для переговорів з китайськими посадовцями і стверджує, що будь-яке рішення щодо тарифів має прийматися політиками, а не вступати в дію автоматично
“Переговори з Китаєм веде Європейська комісія, яка також оголосила про ці переговори”, – заявили в міністерстві економіки Німеччини у відповідь на запит Bloomberg. “Як завжди, уряд перебуває в тісному контакті з Європейською комісією”
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі