Уряд Німеччини знову запускає державну програму стимулів для покупців електромобілів, прагнучи оживити власну автомобільну промисловість і зробити перехід на екологічний транспорт доступнішим. Після дворічної паузи уряд готує масштабне повернення субсидій — із суворішими правилами та чіткою соціальною спрямованістю
Новий план передбачає виділення трьох мільярдів євро з 2026 до 2029 року для підтримки громадян із низьким і середнім доходом
Покупці зможуть отримати до 4000 євро на придбання нового електромобіля вартістю до 45 000 євро. Це суттєво менше, ніж у попередній програмі, яка охоплювала авто вартістю до 65 000 євро, але тепер акцент зроблено на масовому сегменті, а не на преміальних моделях. Гібриди з підзарядкою від мережі участі в програмі не братимуть — держава робить ставку лише на повністю електричні транспортні засоби

Канцлер Фрідріх Мерц наголосив, що головна мета ініціативи — не лише підтримати покупців, а й дати поштовх відродженню європейського автопрому. За його словами, німецька промисловість має зберегти конкурентоспроможність у час, коли США запроваджують імпортні тарифи, а китайські виробники активно завойовують ринок Європи
Генеральний секретар Соціал-демократичної партії Тім Клюссендорф заявив, що програма має бути вигідною насамперед для європейських автовиробників. Він підкреслив, що «майбутнє — за електричним транспортом, і воно повинно бути створене в Німеччині». Уряд розглядає можливість зробити програму доступною лише для автомобілів, зібраних у ЄС, аби стимулювати внутрішнє виробництво

Попередня програма субсидій діяла з 2016 по 2023 рік і допомогла придбати сотні тисяч електромобілів, виділивши покупцям понад 10 мільярдів євро
Вона завершилася через скорочення бюджету, що призвело до помітного падіння попиту. Новий план має не лише компенсувати цю втрату, а й відновити довіру споживачів до електричної мобільності
Повернення субсидій символізує зміну настроїв у Європі: поки США скорочують свої пільги, Німеччина робить крок уперед, зміцнюючи позиції на ринку, який поступово переходить до нульових викидів. Можливо на цьому тлі й український уряд перегляне свою позицію стосовно відміни податків при купівлі електромобілів
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі