Хоча компанія Nissan й проходить через період фінансової турбулентності, це аж ніяк не сповільнює її прагнення перевинайти одну зі своїх найбільш екстравагантних – і, чого приховувати, доволі суперечливих – моделей для нової, електричної ери. Йдеться, звісно, про субкомпактний кросовер Juke. Попри всі негаразди, Nissan рішуче налаштований рухатися вперед у майбутнє електромобілів, і новий Juke EV – яскраве тому підтвердження
Третє покоління Juke EV має зберегти репутацію своїх попередників
Його виробництво планується розпочати на заводі Nissan у Сандерленді, Велика Британія. Це частина великої стратегії Nissan: до 2026 року компанія планує вивести на європейський ринок п’ять повністю електричних моделей. Цікавий нюанс: повідомляється, що саме цей завод у Сандерленді може відкрити свої двері для виробництва моделей китайського державного партнера Nissan – компанії Dongfeng, яка випускатиме тут свої електромобілі паралельно з моделями Nissan
Що ж чекати від зовнішності нового Juke EV?
Судячи з офіційних тизерів Nissan та інсайдерських звітів, новинка виглядає помітно більш кутастою та гранованою порівняно з поточним поколінням. Звертає на себе увагу купеподібна лінія даху та складні, гострі поверхні кузова. Головним джерелом натхнення став концепт Hyper Punk, показаний на Japan Mobility Show 2023 року
Звісно, серійна версія буде адаптована для повсякденного життя (не чекайте на двері, що відкриваються вгору, як у концепту), але вона збереже вражаючий, дещо «провокаційний» характер. Серед очікуваних візуальних «родзинок» – трисекційні денні ходові вогні, кутасті контрастні накладки на кузові та вже знайомі приховані ручки задніх дверей, що підкреслюють купеподібний силует
Офіційних зображень салону нового Juke EV поки немає, але інсайдерські звіти дають надію на суттєве покращення
Очікується більш просторий та вишуканий інтер’єр, з помітно якіснішими матеріалами, кращою організацією вантажного простору та загалом вищою якістю збірки. В плані дизайну, салон може черпати натхнення з технологічного кокпіту концепту Hyper Punk, з «скульптурною» панеллю приладів та орієнтованою на водія центральною консоллю. Звісно, Juke EV отримає найновішу інформаційно-розважальну систему Nissan – ймовірно, еволюцію інтерфейсу, який використовується у більшому електричному кросовері Ariya. Чекаємо на великий сенсорний екран, цифрову панель приладів, проекційний дисплей та широкі можливості підключення
В основі нового електричного кросовера лежатиме одна зі спеціалізованих електричних платформ Альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi. Хоча Nissan ще офіційно не підтвердив конкретну архітектуру, інсайдерські звіти майже одноголосно вказують на використання платформи CMF-EV. Це та сама база, на якій вже побудований електричний кросовер Nissan Ariya та майбутнє третє покоління Nissan Leaf. Важливо, що платформа CMF-EV була розроблена для електромобілів С-сегменту. Використання її для меншого автомобіля В-сегменту, яким є Juke, дає значні переваги: дозволяє встановити більшу батарею та потужніші двигуни, одночасно суттєво покращуючи внутрішній простір та компонування. Це має ефективно вирішити нарікання на тісноту в салоні, які були у попередніх поколінь моделі
На відміну від поточного покоління, наступний Nissan Juke буде суто електричним
Хоча точні специфікації ще не підтверджені, інсайдерські джерела припускають, що покупцям можуть запропонувати вибір з двох батарей – ємністю 63 кВт-год та 87 кВт-год, подібних до тих, що використовуються в Ariya. Це має забезпечити запас ходу в діапазоні від 400 до 480 кілометрів за циклом WLTP. Втім, не виключено, що для базових версій задля зниження ціни можуть використати й менші батареї, в діапазоні 40-55 кВт-год. Стандартна версія Juke EV, ймовірно, отримає одномоторну передньопривідну установку потужністю близько 120-150 к.с. (90-112 кВт). А для тих, хто прагне більшої динаміки та кращої прохідності, цілком можлива поява двомоторної повнопривідної версії у виконанні Nismo
Виходячи на ринок, новий Nissan Juke EV зіткнеться з дуже серйозною та численною конкуренцією у сегменті невеликих електричних кросоверів
Серед його ключових суперників вже значаться Jeep Avenger EV, Ford Puma Gen-E, Kia EV3, Renault 4 EV, Hyundai Kona Electric, Citroen C3 Aircross та Peugeot e-2008. Очевидно, що цей сегмент стрімко набирає обертів, і новому Juke доведеться докласти максимум зусиль, щоб виділитися своїм дизайном, технологіями та характеристиками. Офіційна прем’єра нового електричного Juke очікується пізніше цього року. Його запуск на ринок Європи заплановано до кінця наступного року. Поточне покоління Juke ще деякий час продаватиметься паралельно з електричним наступником. Враховуючи складну ситуацію з торговельними тарифами (особливо між США та іншими ринками), Nissan вичікує. Навіть нещодавня угода про зниження тарифів США на імпорт авто з Великої Британії (з 27,5% до 10% для квоти 100 тис. авто) може вплинути на це рішення, адже Juke вироблятиметься саме в Британії
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі