Після певної паузи Nissan готується повернутися на ринок електромобілів із серйозними намірами
Компанія розробила нову гнучку платформу, яка може стати основою для щонайменше п’яти моделей – від седанів і кросоверів до легкого пікапа. Особливий акцент зроблено на те, що всі нові авто виготовлятимуть у США – важливий фактор з огляду на нові мита, запроваджені адміністрацією Трампа
Як розповів керівник напрямку продуктової стратегії Nissan в Америці Понц Пандікутіра, платформа орієнтована на компактні сегменти, щоб зробити електрокари доступнішими. Вона пристосована до нових електромоторів і більш економічних літій-іонних батарей, які заряджатимуться швидше, ніж нинішні версії
«Гнучкість платформи та наші виробничі потужності у США відкривають можливість для співпраці з іншим автовиробником – задля зниження собівартості та збільшення обсягів виробництва», – зазначив Пандікутіра у коментарі Auto News
Спочатку Nissan планував створити два електроседани на новій платформі як заміну Maxima та Altima. Проте плани змінилися: першими на ринок вийдуть кросовери – один з логотипом Nissan, інший під брендом Infiniti. За словами Пандікутіри, хоча старт запланований на 2028 рік, ринковий попит визначить, яка з моделей з’явиться першою
«Кросовери сегменту C – оптимальна відправна точка для нас», – підкреслив він. «Це – наша сильна сторона»
Обидва автомобілі вироблятимуть на заводі Nissan у місті Кантон, штат Міссісіпі. Nissan отримає більш брутальний, позашляховий дизайн, натхнений моделлю Xterra. А от Infiniti матиме витонченіший, преміальний вигляд
Ще одна потенційна новинка – компактний електричний пікап
Хоча офіційного “зеленого світла” проект ще не отримав, його дебют можливий ближче до 2030 року. Він орієнтований на покупців, які хочуть екологічне, але водночас потужне авто для активного способу життя
«Є все більше людей, які шукають машину для пригод, але не хочуть вести у ліс великий V8», – каже Пандікутіра. «Чи знайдеться 100 тисяч покупців на електропікап Nissan? Можливо, й ні. Але сегмент зростає – і ми за ним уважно стежимо»
А як щодо електроседанів?
Майбутнє електричних седанів на новій платформі поки що туманне. Компанія визнає: стратегія в цьому напрямі ще не сформована. Створити бюджетний седан важко, а преміальні версії не зовсім відповідають філософії бренду
«Преміальні седани – не наша ніша», – зізнається Пандікутіра. «Якщо електроседан коштує понад 45 тисяч доларів – це вже не масова модель»
Тож, з огляду на слабкий попит, Nissan, ймовірно, продовжить випуск нинішньої Altima до кінця 2027 року – хоча спочатку планувалося зупинити її виробництво вже цього року
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі