Volkswagen знову експериментує з ідеями для інтер’єру, і нова патентна заявка виглядає справжнім випробуванням терпіння водіїв
Після невдалого досвіду з тактильними кнопками, які викликали шквал критики, компанія поступово повертає фізичні перемикачі на кермо, але водночас пробує зовсім інший підхід. У патенті, поданому в Німеччині, йдеться про систему, що поєднує універсальний перемикач на кермі з відстеженням погляду, розташованим у центрі панелі приладів. Щоб увімкнути фари чи склоочисники, водію достатньо подивитися на функцію і підтвердити дію перемикачем

Теоретично система може працювати разом із голосовим керуванням, але на практиці вона виглядає занадто складною і може призводити до помилок. Уявіть ситуацію, коли Ви просто кидаєте погляд на люк, щоб пересунути шторку, а авто сприймає це як команду відкрити дах. У своїх аргументах Volkswagen наголошує, що кількість функцій у сучасних автомобілях зростає, меню стає дедалі заплутанішим, а водії витрачають більше уваги на екрани, ніж на дорогу. Втім, заміна простих кнопок системою, яка намагається «вгадати» наміри користувача, ризикує призвести до ще більшого відволікання й плутанини

Попри сміливу ідею, не варто очікувати її швидкої появи у серійних моделях
Компанія вже підтвердила повернення фізичних кнопок у нових електромобілях, зокрема у свіжому концепті ID.Every1, де вони знову займають своє місце на кермі та під екранами мультимедіа. Тож керування поглядом поки що залишається лише експериментом і навряд чи стане реальністю найближчим часом

Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі