Нові Rivian R1S і R1T майже не змінились ззовні, але всередині!
Rivian представила друге покоління R1T та R1S. Незважаючи на те, що вони виглядають до болю знайомим фанатам електрокарів, автовиробник заявив, що їх «повністю переробили»
Незважаючи на те, що їх важко відрізнити ззовні, однак з’явилися нові фари та задні ліхтарі, а також рестайлінгові колеса, які допомагають зменшити аеродинамічний опір. Фари також нові, пізніше вони отримають технологію Adaptive Drive Beam. Клієнти знайдуть новий колір екстер’єру Storm Blue, а також опції затемнення кузова. Всередині з’явилася нова аудіосистема, система освітлення з можливістю вибору кольору та скляний дах з електрохромним покриттям
Серед інших особливостей – технологія цифрових ключів і перероблений інтерфейс на базі рушія Unreal Engine. Rivian не стала розкривати подробиць, але сказала, що власники можуть розраховувати на «унікальний стиль ілюстрацій, доповнений графікою в реальному часі». Покупці також знайдуть новий сервіс підписки Connect+, який підтримує потокове відео через Google Cast, надає доступ до більш ніж 3 000 додатків, а також «доступ до каталогу Apple Music з більш ніж 100 мільйонами пісень і 30 000 плейлистів, без реклами»
Моделі пропонують «більшу потужність і запас ходу завдяки розробленому Rivian приводному блоку, який пропонується в три- і чотиримоторній конфігураціях». Компанія додала, що чотиримоторний R1T має 1025 к.с. і 1622 Нм крутного моменту. Це дозволить електричному пікапу розганятися з 0-60 миль/год (0-96 км/год) менш ніж за 2,5 секунди. Тримоторна система має два задніх електродвигуни та сумарну потужність 850 к.с. – це дозволить розганятися з місця до 100 км/год (0-96 км/год) всього за 2,9 секунди. Rivian також підтвердив плани щодо двомоторної системи повного приводу потужністю 665 к.с. – це дозволить автомобілям розганятися до 60 миль/год (96 км/год) за 3,4 секунди
Автовиробник підтвердив нові акумуляторні батареї Large і Max. Вони мають перероблені модулі та більш ефективну упаковку, що обіцяє полегшити їх виробництво та обслуговування. Нові батареї також забезпечать запас ходу до 676 км. Клієнти з більш скромним бюджетом можуть розраховувати на нову комплектацію Standard, яка має літій-залізо-фосфатну батарею. За оцінками EPA, вона забезпечує запас ходу 435 км
Говорячи про запас ходу, компанія підвищила ефективність, використовуючи перероблену теплову систему на основі теплового насоса, а також абсолютно нову електричну архітектуру та обчислювальну платформу. Остання має на 10 блоків електроніки менше, ніж попередня, а це означає, що з кожного автомобіля можна зняти на 2,6 км зайвої електропроводки
R1 мають нову платформу Rivian Autonomy Platform, яка обіцяє «значний стрибок вперед у можливостях». Вона в 10 разів потужніша і має «у вісім разів більше мегапікселів камери, ніж попередні машини». Це дозволяє системі «бачити далеко вдалину, навіть за поганих погодних умов і освітлення»
Система має 11 камер, п’ять радарів і технологію штучного інтелекту. Rivian також повідомив, що буде дві версії системи: стандартна – з функцією моніторингу сліпих зон та системою допомоги на дорозі. Опціональна платформа Rivian Autonomy Platform+ додає функцію зміни смуги руху по команді, а також розширену систему допомоги на дорозі
І останнє, але не менш важливе: Rivian підтвердив, що моделі мають оновлену підвіску та пневматичні пружини. Вони обіцяють забезпечити «більш плавну їзду по дорозі»
Виробництво вже розпочато, і деякі версії вже доступні для замовлення. Ціна починається від $69 900 за R1T та $75 900 за R1S в США