У відповідь на американські тарифи Китай дав зрозуміти, що може ввести 25% мита на деякі імпортні автомобілі
Нові високі тарифи на китайський імпорт до США, включаючи електромобілі, набудуть чинності 1 серпня. На думку адміністрації Байдена – це захистить місцеві робочі місця
Президент Джо Байден підтримує багато тарифів, запроваджених Дональдом Трампом, й на додачу підвищує інші. Наприклад, тарифи на імпортовані китайські автомобілі зростуть з 25% до 100%. Це стосується електромобілів усіх розмірів, а також плагін-гібридів
Батареї з Китаю також будуть обкладені високими тарифами. Наприклад, мито на акумулятори зросте з 7,5% до 25% і почне діяти з 1 січня 2026 року. З 1 січня 2025 року на напівпровідники також будуть введені мита в розмірі 50%, а на найважливіші мінерали, що використовуються в акумуляторах, стягуються різні тарифи, які з 1 серпня 2024 року зростуть до 25%

У розмові з Reuters торговий представник США Кетрін Тай заявила, що нові тарифи є виправданими, оскільки Китай краде інтелектуальну власність США
Звісно, в Китаї незадоволені тарифами. Посольство Китаю у Вашингтоні заявило, що підвищення тарифів “не тільки порушить нормальне економічне і торговельне співробітництво між Китаєм і США, але й значно підвищить вартість імпортованих товарів, завдасть більших збитків американським компаніям і споживачам, а також змусить американських споживачів платити ще більше”
У 2023 році Сполучені Штати імпортували з Китаю товарів на суму $427 мільярдів, що значно більше, ніж $148 мільярдів, які Китай імпортував зі США. Китайський уряд дав зрозуміти, що у відповідь на американські тарифи він обкладе імпортні автомобілі додатковим митом до 25%
Нові тарифи, запроваджені адміністрацією Байдена, значно ускладнюють китайським виробникам електромобілів можливість продавати свої транспортні засоби безпосередньо в США. Однак це не заважає їм створювати заводи в Мексиці та експортувати їх звідти
Читати далі
Схожі записиВін і далі має квадратний силует і можливість розмістити в салоні п’ять або сім людей, проте тепер розпочинає свій життєвий цикл як повністю електрична модель. Фактично GLB замінює EQB і на старті пропонується лише у вигляді електромобіля. Гібридні версії з’являться пізніше, адже компанія не відмовляється від багатоваріантної лінійки та поступово переходить до змішаної стратегії — […]
8 Грудня 2025
Vision Meta Turismo нагадує електричний Stinger Низький, стрімкий і з характером, який свого часу зробив Stinger улюбленцем багатьох автомобілістів. Після зняття моделі з виробництва у 2023 році постійно з’являлися чутки про можливу заміну, і нинішній концепт знову підігрів інтерес до цієї теми Президент Kia Хо-сун Сон минулого року натякав, що нова електрифікована інтерпретація Stinger справді […]
8 Грудня 2025
Компанія активно рухається у напрямку безпілотних перевезень і співпрацює з великою кількістю партнерів у США та за кордоном. Одним із головних проєктів став тристоронній союз Uber, Lucid та Nuro: Uber планує використовувати безпілотний модуль Nuro на понад 20 тисячах електрокросоверів Lucid Gravity, а в межах угоди також інвестує $300 мільйонів у Lucid Перші такі авто […]
8 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі