Toyota, беззаперечний лідер у світі гібридів, готується до серйозного ривка у сегменті плагін-гібридних автомобілів (PHEV). Новий Toyota RAV4 Plug-In Hybrid тепер пропонує 80 кілометрів запасу ходу на електротязі та, що найважливіше, підтримку швидкісної зарядки постійним струмом (DC Fast Charging)! І це від компанії Toyota, яка донедавна вважалася дещо консервативною у розвитку плагін-гібридів та повністю електричних моделей
Досі продажі RAV4 Plug-In Hybrid та Prius Plug-In Hybrid були лише невеликою часткою від успіху традиційних гібридних моделей Toyota. Однак з дебютом нових Toyota RAV4 Plug-In Hybrid – а також Toyota bZ та CH-R у сегменті електромобілів – ситуація стрімко змінюється

Приготуйтеся, власники електромобілів. Новий RAV4 Plug-In Hybrid ось-ось вишикується біля зарядної станції поруч з Вами!
Кросовер оснащений гібридною системою шостого покоління від Toyota. Вона буде доступна у чотирьох різних комплектаціях RAV4: SE, XSE та Woodland. Нова PHEV-трансмісія буде встановлена і на новому, більш спортивному, RAV4 GR Sport, який стане найцікавішим RAV4 за всю історію
Завдяки 2,5-літровому чотирициліндровому двигуну та збільшеній батареї (хоча її розмір не уточнюється), усі моделі PHEV отримають 320 кінських сил. Цікаво, що RAV4 Plug-In Hybrid також оснащений двома електродвигунами. Усі вони забезпечуватимуть до 80 кілометрів запасу ходу на електротязі, проти 67 км раніше

Але справжнім “фокусом” є підтримка швидкісної зарядки постійним струмом
Комплектації PHEV XSE та Woodland отримають можливість швидкісної зарядки, як у електромобілів, і можуть підключатися до швидкісних зарядних пристроїв для значно швидшої зарядки, ніж зазвичай для PHEV. Toyota заявляє, що обидві моделі зможуть зарядитися від 10% до 80% приблизно за 30 хвилин на зарядному пристрої постійного струму. Домашня зарядка займе кілька годин
Звісно, батарея RAV4 PHEV менша за батарею повністю електричного bZ, який також може зарядитися від 10% до 80% за 30 хвилин. Іншими словами, не очікуйте блискавичних швидкостей для цієї невеликої батареї. Це працює не так, але швидкісна зарядка постійним струмом для RAV4 все одно значно швидша, ніж зарядка від розетки другого рівня (Level 2). Для порівняння, старий RAV4 Prime заряджався приблизно за 2,5-4 години

Чи будуть власники RAV4 PHEV дійсно використовувати швидкісну зарядку, як власники електромобілів?
Загалом, плагін-гібриди вимагають як зарядки, так і пального, що може бути незручно. Однак, не можна виключати, що така гнучкість краще відповідає потребам деяких водіїв, особливо тих, хто не має можливості заряджатися вдома або на роботі. Вони є хорошим тимчасовим рішенням, поки зарядна інфраструктура в Україні та за її межами не буде розбудована більш масштабно
Цікаво, що RAV4 PHEV використовуватиме зарядний порт CCS, як більшість звичайних електромобілів – а не роз’єм North American Charging (NACS) від Tesla, як bZ та C-HR. Це може бути пов’язано з різними циклами розробки для електромобілів та інших моделей Toyota, але наразі це не проблема; для гібридів зарядки Tesla поки що фактично не існує. А якщо ви знайдете зарядний пристрій Tesla Level 2, ви можете використовувати адаптер змінного струму, щоб підключити його до будь-якого іншого плагін-гібрида

У будь-якому випадку, RAV4 PHEV справді здається чудовим “трампліном” до володіння електромобілем. Плюс, з усією цією потужністю, більшим, ніж будь-коли, запасом ходу на електротязі та деякими привабливими функціями, як у електромобілів, це справді інноваційна машина
Тепер залишається побачити, скільки таких автомобілів Toyota вирішить виготовити, і як відреагують дилери. Попередній RAV4 Prime для американського ринку був досить рідкісним, а виробництво іноді гальмувалося обмеженнями ланцюга поставок, пов’язаними з COVID-19. Можливо, новий RAV4 PHEV ознаменує більш серйозний поштовх Toyota у напрямку автомобілів з електричною тягою

Очікується, що нові моделі RAV4 2026 року почнуть надходити до дилерських центрів Toyota пізніше цього року, а їхня ціна буде оголошена ближче до фактичного дебюту. Попередній RAV4 Plug-In Hybrid коштував близько $45 тисяч, тому ми очікуємо аналогічного ціноутворення
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі