Обізнаність щодо китайських брендів непокоїть традиційних автовиробників
Більше половини американських водіїв, які думають про покупку електромобіля, знайомі з найбільш популярними китайськими автовиробниками
Зараз в Америці ще не можна купити автомобіль китайського бренду, але вже відчувається загроза, яку становлять азіатські автовиробники, і вона викликає чималий головний біль у американських компаній. А обізнаність американських покупців щодо китайських електромобілів, яку вони показали в новому дослідженні, тільки посилює їх стрес
Такі компанії, як GM та Ford, занепокоєні тим, що китайські бренди намагаються відкрити магазини в Мексиці, щоб отримати доступ до північноамериканського ринку, але «Велика трійка» може принаймні заспокоїти себе тим, що китайським брендам знадобиться ціла вічність, щоб створити власний імідж та впізнаваність свого бренду
Можливо вони на це й сподівалися, але нове дослідження показує, що американські покупці електромобілів вже знають про китайські бренди, які Детройт не хоче пускати на ринок США. Одразу 58% покупців у США, які дуже ймовірно або помірно ймовірно придбають електромобіль наступного разу, коли підуть в автосалон, були знайомі з китайськими брендами, такими як BYD, Leapmotor та Nio, повідомляє Auto News
Ці цифри отримані в результаті міжнародного дослідження AlixPartners 2024 щодо споживчих настроїв стосовно електромобілів, проводились в березні та квітні цього року серед 9 000 водіїв по всьому світу, 2 000 з яких перебували в США. Дослідження показало, що обізнаність про китайські бренди в США була навіть вищою серед молодих водіїв у віковій категорії 18-25 років
Дані також показали, що 73% американських водіїв розглянули б можливість купівлі електромобіля китайського бренду, якби його ціна була на 20% нижчою, ніж електромобіля некитайського автовиробника. І це досить реальна загроза якщо не для прямого імпорту з Китаю, то експортовані з Мексики електромобілі напевно могли б мати достатньо привабливий цінник
Але AlixPartners стверджує, що американські покупці все ще можуть вагатися з покупкою через занепокоєння щодо таких факторів, як надійність, якість обслуговування та імідж бренду. Китайські покупці мали такі ж побоювання в минулому, але подолали їх і тепер розглядають електромобілі китайських брендів як конкурентоспроможні в порівнянні навіть з західними брендами