Denza – бренд, який колись виник у партнерстві BYD та Daimler, – готується до дебюту на європейському ринку. Його перша модель – спортивний універсал Z9 GT потужністю 952 к.с., який зовні нагадує Porsche Panamera
Віце-президентка BYD Стелла Лі без тіні сумніву заявляє: автомобілі Denza – «вдесятеро кращі» за продукцію відомих преміальних брендів. На її думку, Denza суттєво перевершує конкурентів у технологіях, комфорті та співвідношенні ціни й якості. Вже цього року компанія планує привезти до Європи два флагмани – універсал Z9 GT і мінівен D9
Вихід нового гравця на перенасичений ринок – завдання не з простих
Та навіть якщо у Стелли Лі є сумніви щодо майбутнього Denza в Європі, вона їх ретельно приховує. У своєму інтерв’ю вона без зайвої скромності заявила, що нові моделі Denza «вдесятеро кращі» за Mercedes, Audi, BMW і, можливо, навіть Porsche
Попередній успіх BYD у Європі на ринку електромобілів і гібридів, безперечно, додає їй упевненості. Але Denza має іншу мету – привернути увагу покупців, для яких важливі імідж та статус. Це преміум-сегмент, що позиціонується між доступними моделями BYD та розкішною лінійкою YangWang. Цікаво, що Denza спочатку був спільним проєктом із Daimler (власником Mercedes-Benz), тож його успіх на європейському ринку може виявитися не лише гучним, а й дещо символічним
Першою моделлю Denza в Європі стане Z9 GT – динамічний електроуніверсал із силуетом у стилі Panamera
Над його дизайном працював Вольфганг Еґґер – колишній дизайнер Alfa Romeo та Lamborghini. Під капотом – три електродвигуни, загальна потужність яких сягає 952 к.с. (710 кВт). Також буде доступна гібридна версія (PHEV) з 2.0-літровим бензиновим двигуном і віддачею 858 к.с. (640 кВт)
«Цей автомобіль справді вдесятеро кращий за конкурентів», – заявила Лі виданню Car Magazine під час презентації бренду на Milan Design Week. – «У нас є чимало унікальних функцій, які не пропонують традиційні гравці ринку»
Головна ставка – на технологічність
Втім, справа не лише у ціні – хоча вона дійсно буде конкурентною. Очікується, що моделі Denza пропонуватимуть значно багатшу базову комплектацію за привабливішу вартість. Але головне, на чому робить ставку виробник, – це інновації
Наприклад, Z9 GT має функції крабового ходу – коли авто може рухатися по діагоналі – та повільного «дріфту» для маневрування у вузьких просторах. Подібні трюки недоступні навіть для більшості європейських преміум-брендів
«Ми впевнені, що покупці оцінять унікальне поєднання витонченого дизайну, високої продуктивності та вражаючих технологій», – зазначає Лі. За її словами, ще одним ключовим елементом стратегії стане якісний клієнтський сервіс, на якому компанія не економитиме
Хоча точні ціни для Європи ще не оголошені, у Китаї Denza Z9 GT коштує від 334 800 до 414 800 юанів (приблизно $45 800 – $56 800). І це справді виглядає переконливо на фоні таких моделей, як Porsche Panamera Sport Turismo чи Taycan Cross Turismo, які стартують від 1 008 000 юанів ($138 000) і можуть сягати понад 1 500 000 юанів ($205 000) залежно від комплектації
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі