Нова Audi Q8 E-Tron вражає розкішшю, яка дійсно має значення
Audi Q8 E-Tron 2024 року – це просто один з найкрасивіших і найпростіших розкішних електромобілів, які ви можете купити. Його чесноти, такі як надтихий салон, розкішні матеріали та приємні на дотик поверхні, поєднуються, щоб зробити його автомобілем, в якому хочеться їздити на роботу, виконувати доручення або просто насолоджуватися перебуванням всередині

Audi оновила цю модель минулого року, навіть змінивши її назву з E-Tron на Q8 E-Tron. Це суттєво покращений автомобіль, хоча найцікавіше те, що всередині він практично такий самий, як і до оновлення
Одним з головних чинників успіху є абсолютна тиша в салоні. На швидкості 110 км/год всередині лише 64 децибел, що лише на два децибели більше, ніж у Rolls-Royce Cullinan. А тиша в сучасному світі – аналог розкоші. Наприклад, у Tesla Model Y рівень шуму на тій же швидкості 70 дицибел. Здається невелика різниця, але на практиці досить відчутна

Олдскульна розкіш відчувається при натисканні чудово демпферовані кнопки, крутите будь-яке з коліщаток прокрутки або натискаєте на тактильні дисплеї. Audi, можливо, і позбулася великої кількості кнопок завдяки інтуїтивно зрозумілій інформаційно-розважальній системі з декількома екранами, але зворотній зв’язок з екранами та будь-якою іншою сенсорно-тактильною функцією – просто чудовий
Окрім кнопок, Audi продовжує захоплювати своїми варіантами кольорів інтер’єру. Версія Launch Edition 2024 року має обивку Flint Gray з чорно-сірими двоколірними дверима та панеллю приладів, а також помаранчевими акцентами по всьому салону. Помаранчевий колір викликає справжнє захоплення, а широкий вибір матеріалів, використаних у місцях, яких часто торкаються, спонукає досліджувати дизайн інтер’єру. Звичайно, Launch Edition – це найдорожча версія Q8 E-Tron. Інші комплектації пропонують чорні, коричневі або білі інтер’єри

Сидіння, тим часом, приємні на вигляд, досить зручні протягом тривалого часу завдяки великій кількості регулювань і навіть пропонують функцію масажу в комплектації Prestige
Пасажири на задніх сидіннях повинні бути майже так само задоволені чотиризонним клімат-контролем і великою кількістю простору для ніг. Простору над головою для дорослої людини середнього зросту достатньо. Вантажний відсік Q8 E-Tron Sportback також дуже місткий і пропонує як додаткове місце для зберігання під підлогою, так і запасне колесо, що є рідкістю у світі електромобілів

Інтер’єр Q8 E-Tron – дійсно один з найкращих в світі електромобілів. Багатьом він сподобається більше, ніж у позашляховика Mercedes-Benz EQE з його гігантським Hyperscreen. Те ж саме можна сказати, порівнюючи його з іншими автомобілями, такими як Cadillac Lyriq або Jaguar I-Pace. І так, ні Tesla Model X, ні Y не можуть зрівнятися з розкішшю інтер’єру Q8 E-Tron. Його електромобільні характеристики та загальна продуктивність – це окрема історія, але не можна сперечатися з тим, наскільки чудово всередині флагманського електричного позашляховика Audi
Читати далі
Схожі записиОфіційний старт роботи Cell Recycling Competence Center став важливим кроком у розвитку технологій повторного використання сировини для батарей та частиною ширшої стратегії BMW у Європі. Для будівництва й експлуатації центру залучили переважно регіональних партнерів, зробивши проєкт максимально локальним Пряме перероблення акумуляторів дозволяє механічно розбирати залишкові матеріали з виробництва батарейних елементів, включно з повноцінними комірками. Отримані […]
22 Грудня 2025
Електромобілі стали для General Motors ключовим напрямом розвитку, і достатньо один раз проїхатися на такій машині, аби відчути плавний хід, тишу та майже миттєву віддачу потужності. Саме ці відчуття добре пояснюють, чому компанія так активно інвестує в електротягу В основі кожного електромобіля GM лежить приводний модуль, який поєднує електродвигун, інвертор і редуктор. Завдання цього вузла […]
22 Грудня 2025
Компанія представила нову програмну функцію Active Noise Reduction для шасі, яка зменшує шум від шин без додаткових шумоізоляційних матеріалів або складних апаратних рішень. Розробка базується виключно на програмному забезпеченні та вже зараз демонструє помітний ефект для комфорту пасажирів Шум від шин зазвичай передається в салон через елементи підвіски, важелі та амортизатори Рішення ZF працює безпосередньо […]
22 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі