Оновлений Kia EV6 GT отримає імітацію передач від Ioniq 5 N
Hyundai Ioniq 5 входить в топ кросоверів – це один з найпопулярніших електромобілів на планеті. А його спортивна N-версія має досить вдалу систему імітації перемикання передач з підрульовими пелюстками
Кузен N – Kia EV6 GT – не має функції імітації перемикання передач N-eShift. Але він отримає її пізніше цього року
Kia вже показувала зображення оновленої лінійки EV6 – за винятком GT – у себе на батьківщині. Оновлення найбільш потужної GT версії відбудеться після того, коли оновлений EV6 дебютує на основних ринках світу. На зображеннях нижче показані нові фари з С-подібними DRL, і Kia також повідомила про збільшення акумулятора з 77 до 84 кВт-год
Але GT не отримає всіх функцій Ioniq 5 N після фейсліфтингу, тому що він «задуманий як автомобіль класу GT», тоді як N схожий на хот-хетч, і може бути трохи божевільнішим. І це одна з причин чому він очолює топ електромобілів багатьох рейтингів
Hyundai Ioniq 5 N розвиває 641 к.с. проти 576 к.с. у Kia EV6 GT
Насправді електричний двигун Hyundai Ioniq 5 N постійно видає “лише” 601 к.с., але може додати ще 40 к.с. протягом 10-секундного імпульса, якщо натиснути червону кнопку N-Grin Boost на кермі. Тож цілком можливо, що GT матиме «лише» 601 к.с., без додаткових 40 к.с. N-Grin
Hyundai також розподіляє крутний момент між передніми та задніми колесами, який можна регулювати вручну, задіявши функцію N Drift Optimizer, яка є більш досконалою, ніж базовий Drift Mode GT. Вона включає в себе функцію Torque-Drift-Kick, яка імітує удар зчеплення, традиційний для професійних дрифтерів на машинах з ДВЗ. Чи з’явиться ця функція у Kia, поки що невідомо. Також цікаво, які нові звуки електро двигуна будуть у оновленого Kia EV6 GT