У мережі з’явився документ, який використовується для сертифікації Rivian R1T та R1S 2025 року в США. В ньому йдеться про кілька важливих змін, які були внесені до флагманських моделей компанії
Одне з найбільш значних оновлень стосується акумуляторної батареї. Якщо раніше стандартна батарея мала ємність 105,9 кВт-год, то тепер вона зменшилася до 92,5 кВт-год і є літій-залізо-фосфатною (LFP) батареєю. Маса цієї батареї зменшилася з 796 кг до 727 кг
Реальні цифри дальності ходу невідомі, поки EPA не протестує оновлені Rivian R1T і R1S. Однак у документі Rivian стверджує, що моделі R1S і R1T Dual Standard з 20-дюймовими колесами можуть проїхати 380 миль (612 км) по місту і 322 милі (518 км) по шосе
Якщо оснастити ці ж моделі більшими 22-дюймовими колесами, заявлений запас ходу збільшиться до 405 миль (652 км) по місту і 340 миль (547 км) по шосе. Важливо зазначити, що ці цифри були отримані на дорозі з твердим покриттям і, швидше за все, будуть меншими в реальних умовах

У документі також згадується, що 2025 R1 підтримує швидку зарядку потужністю 210 кВт, як і попередня модель
На форумі Rivian Forums йдеться, що оновлені R1T і R1S продовжуватимуть використовувати порти CCS. Це рішення прийнято незважаючи на те, що всі моделі Rivian тепер можуть використовувати мережу Tesla Supercharger за допомогою адаптера NACS, який входить до комплекту поставки. Раніше компанія казала, що майбутні моделі R1 будуть поставлятися в стандартній комплектації з роз’ємом NACS, починаючи з 2025 року, але тепер покупцям доведеться почекати до наступного модельного року
У моделях R1 було впроваджено кілька інших змін. Наприклад, 21-дюймові колеса були зняті з виробництва, залишилися лише 20-дюймові та 22-дюймові варіанти. Додатково будуть запропоновані версії «Performance» та «Aero» 22-дюймових коліс. Rivian також оснастив оновлені моделі тепловими насосами в стандартній комплектації, а компресор кондиціонера був переміщений заради зменшення шуму та вібрацій
Читати далі
Схожі записиКорейська компанія LG Energy Solution отримала від Mercedes-Benz замовлення на постачання високовольтних акумуляторів на суму понад мільярд доларів. Йдеться про довгострокову угоду, яка триватиме з березня 2028 року до червня 2035-го. Кілька корейських медіа повідомили, що контракт оцінюють у $1,4 мільярда, хоча його умови можуть коригуватися в майбутньому. Батареї призначені для електромобілів Mercedes-Benz на ринках […]
10 Грудня 2025
Підтримання правильної температури батареї в електромобілі визначає запас ходу, швидкість заряджання й довговічність акумулятора. Коли система працює неефективно, водій отримує повільну зарядку, знижену продуктивність і прискорений знос батареї. Автовиробники створюють складні схеми охолодження та нагрівання, однак їхня багатокомпонентність не завжди дає потрібний результат Німецька компанія Webasto, відома як один із провідних постачальників автокомпонентів, розробляє технологію, […]
10 Грудня 2025
Оновлення поєднує справді корисні можливості та кілька розважальних дрібниць, створюючи відчуття, ніби електромобіль отримав новий набір навичок без жодних візитів у сервіс Кросовер Tesla Model Y не дарма називають iPhone на колесах, і нова збірка Holiday Update підтверджує таке порівняння. Власники тепер періодично отримуватимуть знімки салону, коли активований режим Dog Mode. Функція надсилає фото прямо […]
9 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі