Оновлений Rivian R1 отримає LFP акумулятор та тепловий насос
У мережі з’явився документ, який використовується для сертифікації Rivian R1T та R1S 2025 року в США. В ньому йдеться про кілька важливих змін, які були внесені до флагманських моделей компанії
Одне з найбільш значних оновлень стосується акумуляторної батареї. Якщо раніше стандартна батарея мала ємність 105,9 кВт-год, то тепер вона зменшилася до 92,5 кВт-год і є літій-залізо-фосфатною (LFP) батареєю. Маса цієї батареї зменшилася з 796 кг до 727 кг
Реальні цифри дальності ходу невідомі, поки EPA не протестує оновлені Rivian R1T і R1S. Однак у документі Rivian стверджує, що моделі R1S і R1T Dual Standard з 20-дюймовими колесами можуть проїхати 380 миль (612 км) по місту і 322 милі (518 км) по шосе
Якщо оснастити ці ж моделі більшими 22-дюймовими колесами, заявлений запас ходу збільшиться до 405 миль (652 км) по місту і 340 миль (547 км) по шосе. Важливо зазначити, що ці цифри були отримані на дорозі з твердим покриттям і, швидше за все, будуть меншими в реальних умовах
У документі також згадується, що 2025 R1 підтримує швидку зарядку потужністю 210 кВт, як і попередня модель
На форумі Rivian Forums йдеться, що оновлені R1T і R1S продовжуватимуть використовувати порти CCS. Це рішення прийнято незважаючи на те, що всі моделі Rivian тепер можуть використовувати мережу Tesla Supercharger за допомогою адаптера NACS, який входить до комплекту поставки. Раніше компанія казала, що майбутні моделі R1 будуть поставлятися в стандартній комплектації з роз’ємом NACS, починаючи з 2025 року, але тепер покупцям доведеться почекати до наступного модельного року
У моделях R1 було впроваджено кілька інших змін. Наприклад, 21-дюймові колеса були зняті з виробництва, залишилися лише 20-дюймові та 22-дюймові варіанти. Додатково будуть запропоновані версії «Performance» та «Aero» 22-дюймових коліс. Rivian також оснастив оновлені моделі тепловими насосами в стандартній комплектації, а компресор кондиціонера був переміщений заради зменшення шуму та вібрацій