Ferrari готується до найбільш революційного кроку у своїй історії – дебюту першого електромобіля. Завдання не з легких: створити машину без традиційного двигуна і при цьому зберегти ту емоцію, яка зробила бренд легендарним
Щоб не зрадити свою ДНК, Ferrari вирішила діяти нестандартно. За даними Motor1, італійці запатентували одразу дві технології для електрокара, який наразі фігурує під назвою Elettrica. Перша – це система віртуальних передач, друга – пристрій для імітації характерного реву бензинового двигуна

Віртуальні передачі: шана традиціям чи зайвий елемент?
Ferrari працює над технологією, яка дозволить водієві відчути зміну передач, як на класичному бензиновому суперкарі. Спеціально запрограмований електромотор відтворює зміну крутного моменту, ніби ви справді працюєте з механічною коробкою
У патенті йдеться, що зміна «віртуальної» передачі відбуватиметься за 200-600 мілісекунд – майже як у справжньому спорткарі. Управляти процесом можна буде підрульовими пелюстками або довірити усе електроніці, яка орієнтуватиметься на положення акселератора та гальм
Цей підхід нагадує рішення Hyundai для моделей Ioniq 5 N та Kia EV6 GT, де віртуальні передачі допомагають створити більш емоційний контакт із автомобілем. Хоча багато хто вважає, ніби електромобілі повинні дарувати винятково плавний та безшумний рух, Ferrari вирішила інакше — зробити свою першу електричну модель по-справжньому азартною та емоційною для водія

Другий патент стосується відтворення звуку – і тут Ferrari підходить серйозно
Ще у 2023 році бренд запатентував пристрій, який має компенсувати відсутність «живого» моторного реву в електрокарах
Останні шпигунські відео тестових заїздів показують прототип, який вже видає глибокий, басовитий гуркіт, дуже схожий на звук справжнього V8. Імітація налаштована синхронно з роботою віртуальних передач, підсилює відчуття динаміки традиційного бензинового суперкару
Чи буде цього достатньо, щоб переконати фанатів Ferrari, які роками закохувалися у звук атмосферних V12? Питання відкрите. Але одне зрозуміло вже зараз, що Elettrica не буде німим електрокаром

Ferrari Elettrica побудують у форматі хетчбека-кросовера – це рішення продиктоване ринковими реаліями та бажанням розширити аудиторію. Модель базуватиметься на новій платформі, створеній з акцентом на динаміку та залученість водія, адже це залишається головною перевагою бренду
Очікується, що офіційна прем’єра відбудеться до кінця 2025 року
І якщо Ferrari зможе вдало поєднати передові технології з емоціями, які принесли їй славу, світ чекає справжня сенсація в сегменті електричних спорткарів
Читати далі
Схожі записиІталійська логістична компанія Fratelli Foppiani Trasporti стала одним із перших операторів, які запустили у роботу нові електровантажівки MAN eTGX, отримавши потужний тягач 4×2 та жорстку вантажівку 6×2-4 із вражаючими акумуляторами, готовими до повсякденних перевезень. Замовлення компанія зробила ще у 2023 році, тож тепер вона входить до числа перших клієнтів, які отримали серійні електричні вантажівки німецького […]
22 Жовтня 2025
Електричні моноцикли вже давно привертають увагу своєю футуристичною зовнішністю, але новинка від InMotion підняла цю категорію на абсолютно новий рівень. Модель InMotion P6 розганяється до неймовірних 150 км/год — швидкості, про яку раніше власники одноколісного транспорту могли лише мріяти. Такий результат перетворює моноцикл із розваги для ентузіастів на справжню машину для екстремальних відчуттів P6 живиться […]
22 Жовтня 2025
General Motors повідомила про значне зростання популярності своєї системи допомоги водієві Super Cruise. Кількість користувачів, які активно користуються функцією безконтактного керування, перевищила пів мільйона — майже вдвічі більше, ніж торік. Така динаміка стала одним із найважливіших досягнень компанії у сфері розвитку автономного водіння та створення нових джерел прибутку Система Super Cruise дозволяє рухатися без утримання […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі