Ferrari готується до найбільш революційного кроку у своїй історії – дебюту першого електромобіля. Завдання не з легких: створити машину без традиційного двигуна і при цьому зберегти ту емоцію, яка зробила бренд легендарним
Щоб не зрадити свою ДНК, Ferrari вирішила діяти нестандартно. За даними Motor1, італійці запатентували одразу дві технології для електрокара, який наразі фігурує під назвою Elettrica. Перша – це система віртуальних передач, друга – пристрій для імітації характерного реву бензинового двигуна

Віртуальні передачі: шана традиціям чи зайвий елемент?
Ferrari працює над технологією, яка дозволить водієві відчути зміну передач, як на класичному бензиновому суперкарі. Спеціально запрограмований електромотор відтворює зміну крутного моменту, ніби ви справді працюєте з механічною коробкою
У патенті йдеться, що зміна «віртуальної» передачі відбуватиметься за 200-600 мілісекунд – майже як у справжньому спорткарі. Управляти процесом можна буде підрульовими пелюстками або довірити усе електроніці, яка орієнтуватиметься на положення акселератора та гальм
Цей підхід нагадує рішення Hyundai для моделей Ioniq 5 N та Kia EV6 GT, де віртуальні передачі допомагають створити більш емоційний контакт із автомобілем. Хоча багато хто вважає, ніби електромобілі повинні дарувати винятково плавний та безшумний рух, Ferrari вирішила інакше — зробити свою першу електричну модель по-справжньому азартною та емоційною для водія

Другий патент стосується відтворення звуку – і тут Ferrari підходить серйозно
Ще у 2023 році бренд запатентував пристрій, який має компенсувати відсутність «живого» моторного реву в електрокарах
Останні шпигунські відео тестових заїздів показують прототип, який вже видає глибокий, басовитий гуркіт, дуже схожий на звук справжнього V8. Імітація налаштована синхронно з роботою віртуальних передач, підсилює відчуття динаміки традиційного бензинового суперкару
Чи буде цього достатньо, щоб переконати фанатів Ferrari, які роками закохувалися у звук атмосферних V12? Питання відкрите. Але одне зрозуміло вже зараз, що Elettrica не буде німим електрокаром

Ferrari Elettrica побудують у форматі хетчбека-кросовера – це рішення продиктоване ринковими реаліями та бажанням розширити аудиторію. Модель базуватиметься на новій платформі, створеній з акцентом на динаміку та залученість водія, адже це залишається головною перевагою бренду
Очікується, що офіційна прем’єра відбудеться до кінця 2025 року
І якщо Ferrari зможе вдало поєднати передові технології з емоціями, які принесли їй славу, світ чекає справжня сенсація в сегменті електричних спорткарів
Читати далі
Схожі записиПісля серії більших моделей Smart підтвердила роботу над компактним міським електрокаром, який продовжує ідею легендарного ForTwo та орієнтується насамперед на європейські міста Сьогодні Smart належить Mercedes-Benz і китайській Geely на паритетних умовах Марка поступово змінила напрямок розвитку та почала випускати дедалі більші автомобілі, включно з седаном #6, який став найбільшим у її історії. Попри це, […]
17 Грудня 2025
Історичний завод Ford у Луїсвіллі готується до найбільшої трансформації за весь час існування Підприємство, яке працює вже 70 років, цього тижня зупиняє виробництво для масштабного переоснащення під нову електромобільну стратегію компанії. Саме тут Ford планує закласти основу для наступного етапу розвитку електротранспорту Електричний пікап Ford F-150 Lightning у нинішньому вигляді фактично зійшов зі сцени, однак […]
17 Грудня 2025
Програма отримала назву Lucid Recharged і орієнтована на покупців, які хочуть зекономити, але не готові відмовлятися від заводської перевірки та додаткових гарантій До програми потрапляють лише автомобілі з одним власником і пробігом менше ніж 62 тисячі миль (100 тисяч км). Кожен такий електромобіль проходить розширену перевірку за більш ніж 160 пунктами. За потреби проводиться механічне […]
17 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі