Спільне підприємство Dongfeng Peugeot-Citroen (DPC), що вже понад 30 років працює в Китаї, запускає новий електричний бренд під назвою Hedmos. З офіційним стартом 3 березня марка вийшла на ринок досить скромно – без фанфар і гучних промо. Проте її перша модель, компактний електричний кросовер Hedmos 06, вже готується до старту продажів. Передзамовлення розпочнуться у другому кварталі 2025 року, а перші постачання заплановано на травень

Характеристики Hedmos 06: що ховається під кузовом електричного SUV
Hedmos 06 – це повністю електричний кросовер на платформі Dongfeng DSMA. Його довжина становить 4670 мм, ширина – 1900 мм, висота – 1617 мм, а колісна база – 2775 мм. Під капотом – електромотор потужністю 160 кВт, що дозволяє прискоритися від 0 до 100 км/год за 6,9 секунди. Акумуляторна батарея ємністю 62,3 кВт-год забезпечує запас ходу до 520 км за китайським циклом CLTC. До того ж підтримується швидке заряджання: з 30 до 80% за 28 хвилин – цілком пристойно навіть за європейськими мірками

Дизайн – у стилі “менше значить більше”
Інтер’єр Hedmos 06 витримано у мінімалістичному стилі. Перед водієм – 10,2-дюймова цифрова панель приладів, а посередині – 14,6-дюймовий мультимедійний екран, що виконує роль центрального керування. Рульове колесо має обрізане нижнє коло, а на центральному тунелі передбачено два підстаканники та бездротову зарядку для смартфона. Ціни поки не оголошені, однак джерела очікують стартову позначку близько 120 000 юанів (приблизно $16 500)

Новий бренд на старій платформі: як Peugeot і Dongfeng запускають електромобіль у Китаї
Що цікаво: Hedmos 06 – це не зовсім новий автомобіль. За великим рахунком, перед нами оновлена версія Dongfeng Aeolus L7, представлена восени 2024 року. Втім, така стратегія – не рідкість для китайських автовиробників. Свого часу концепт Lynk & Co Zero трансформувався у Zeekr 001 і став початком нової марки. Та навіть цей приклад має іронічне завершення – Lynk & Co нещодавно увійшла до складу Zeekr

Чи витримає Hedmos конкуренцію серед сотень китайських брендів?
Питання лише в тому, чи вдасться Hedmos завоювати довіру китайських споживачів. DPC, здається, покладає на новий бренд великі надії, однак на ринку, де вже понад сотня електричних брендів, місце під сонцем дістається не кожному. Можливо, Hedmos таки має якийсь козир у рукаві? Дізнаємося вже у травні, коли модель вийде на ринок
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі