Спільне підприємство Dongfeng Peugeot-Citroen (DPC), що вже понад 30 років працює в Китаї, запускає новий електричний бренд під назвою Hedmos. З офіційним стартом 3 березня марка вийшла на ринок досить скромно – без фанфар і гучних промо. Проте її перша модель, компактний електричний кросовер Hedmos 06, вже готується до старту продажів. Передзамовлення розпочнуться у другому кварталі 2025 року, а перші постачання заплановано на травень
Характеристики Hedmos 06: що ховається під кузовом електричного SUV
Hedmos 06 – це повністю електричний кросовер на платформі Dongfeng DSMA. Його довжина становить 4670 мм, ширина – 1900 мм, висота – 1617 мм, а колісна база – 2775 мм. Під капотом – електромотор потужністю 160 кВт, що дозволяє прискоритися від 0 до 100 км/год за 6,9 секунди. Акумуляторна батарея ємністю 62,3 кВт-год забезпечує запас ходу до 520 км за китайським циклом CLTC. До того ж підтримується швидке заряджання: з 30 до 80% за 28 хвилин – цілком пристойно навіть за європейськими мірками
Дизайн – у стилі “менше значить більше”
Інтер’єр Hedmos 06 витримано у мінімалістичному стилі. Перед водієм – 10,2-дюймова цифрова панель приладів, а посередині – 14,6-дюймовий мультимедійний екран, що виконує роль центрального керування. Рульове колесо має обрізане нижнє коло, а на центральному тунелі передбачено два підстаканники та бездротову зарядку для смартфона. Ціни поки не оголошені, однак джерела очікують стартову позначку близько 120 000 юанів (приблизно $16 500)
Новий бренд на старій платформі: як Peugeot і Dongfeng запускають електромобіль у Китаї
Що цікаво: Hedmos 06 – це не зовсім новий автомобіль. За великим рахунком, перед нами оновлена версія Dongfeng Aeolus L7, представлена восени 2024 року. Втім, така стратегія – не рідкість для китайських автовиробників. Свого часу концепт Lynk & Co Zero трансформувався у Zeekr 001 і став початком нової марки. Та навіть цей приклад має іронічне завершення – Lynk & Co нещодавно увійшла до складу Zeekr
Чи витримає Hedmos конкуренцію серед сотень китайських брендів?
Питання лише в тому, чи вдасться Hedmos завоювати довіру китайських споживачів. DPC, здається, покладає на новий бренд великі надії, однак на ринку, де вже понад сотня електричних брендів, місце під сонцем дістається не кожному. Можливо, Hedmos таки має якийсь козир у рукаві? Дізнаємося вже у травні, коли модель вийде на ринок
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі