Спільне підприємство Dongfeng Peugeot-Citroen (DPC), що вже понад 30 років працює в Китаї, запускає новий електричний бренд під назвою Hedmos. З офіційним стартом 3 березня марка вийшла на ринок досить скромно – без фанфар і гучних промо. Проте її перша модель, компактний електричний кросовер Hedmos 06, вже готується до старту продажів. Передзамовлення розпочнуться у другому кварталі 2025 року, а перші постачання заплановано на травень

Характеристики Hedmos 06: що ховається під кузовом електричного SUV
Hedmos 06 – це повністю електричний кросовер на платформі Dongfeng DSMA. Його довжина становить 4670 мм, ширина – 1900 мм, висота – 1617 мм, а колісна база – 2775 мм. Під капотом – електромотор потужністю 160 кВт, що дозволяє прискоритися від 0 до 100 км/год за 6,9 секунди. Акумуляторна батарея ємністю 62,3 кВт-год забезпечує запас ходу до 520 км за китайським циклом CLTC. До того ж підтримується швидке заряджання: з 30 до 80% за 28 хвилин – цілком пристойно навіть за європейськими мірками
Дизайн – у стилі “менше значить більше”
Інтер’єр Hedmos 06 витримано у мінімалістичному стилі. Перед водієм – 10,2-дюймова цифрова панель приладів, а посередині – 14,6-дюймовий мультимедійний екран, що виконує роль центрального керування. Рульове колесо має обрізане нижнє коло, а на центральному тунелі передбачено два підстаканники та бездротову зарядку для смартфона. Ціни поки не оголошені, однак джерела очікують стартову позначку близько 120 000 юанів (приблизно $16 500)
Новий бренд на старій платформі: як Peugeot і Dongfeng запускають електромобіль у Китаї
Що цікаво: Hedmos 06 – це не зовсім новий автомобіль. За великим рахунком, перед нами оновлена версія Dongfeng Aeolus L7, представлена восени 2024 року. Втім, така стратегія – не рідкість для китайських автовиробників. Свого часу концепт Lynk & Co Zero трансформувався у Zeekr 001 і став початком нової марки. Та навіть цей приклад має іронічне завершення – Lynk & Co нещодавно увійшла до складу Zeekr
Чи витримає Hedmos конкуренцію серед сотень китайських брендів?
Питання лише в тому, чи вдасться Hedmos завоювати довіру китайських споживачів. DPC, здається, покладає на новий бренд великі надії, однак на ринку, де вже понад сотня електричних брендів, місце під сонцем дістається не кожному. Можливо, Hedmos таки має якийсь козир у рукаві? Дізнаємося вже у травні, коли модель вийде на ринок
Читати далі
Схожі записиІталійська логістична компанія Fratelli Foppiani Trasporti стала одним із перших операторів, які запустили у роботу нові електровантажівки MAN eTGX, отримавши потужний тягач 4×2 та жорстку вантажівку 6×2-4 із вражаючими акумуляторами, готовими до повсякденних перевезень. Замовлення компанія зробила ще у 2023 році, тож тепер вона входить до числа перших клієнтів, які отримали серійні електричні вантажівки німецького […]
22 Жовтня 2025Електричні моноцикли вже давно привертають увагу своєю футуристичною зовнішністю, але новинка від InMotion підняла цю категорію на абсолютно новий рівень. Модель InMotion P6 розганяється до неймовірних 150 км/год — швидкості, про яку раніше власники одноколісного транспорту могли лише мріяти. Такий результат перетворює моноцикл із розваги для ентузіастів на справжню машину для екстремальних відчуттів P6 живиться […]
22 Жовтня 2025General Motors повідомила про значне зростання популярності своєї системи допомоги водієві Super Cruise. Кількість користувачів, які активно користуються функцією безконтактного керування, перевищила пів мільйона — майже вдвічі більше, ніж торік. Така динаміка стала одним із найважливіших досягнень компанії у сфері розвитку автономного водіння та створення нових джерел прибутку Система Super Cruise дозволяє рухатися без утримання […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі