Новий концепт Peugeot Polygon став не просто дизайнерським експериментом — це справжній передвісник наступного покоління Peugeot 208, дебют якого очікується у 2027 році
Polygon з першого погляду справляє враження чогось із майбутнього
Довгі двері типу «крило чайки» навряд чи з’являться у серійній версії, але загальні форми кузова вже можна вважати натяком на стиль нового 208. Силует із «стиснутою талією», широкими плечима, великим заскленням і плавними лініями робить авто впізнаваним навіть без емблеми. Peugeot акцентує увагу на використанні перероблених матеріалів, щоб зменшити вплив на довкілля, — напрям, який компанія вважає своїм стратегічним майбутнім

У зоні задніх стійок розміщено зарядний порт та індикатор рівня заряду, який нагадує класичну модель Peugeot 205 — данина історії бренду. Своє продовження отримала і фірмовий світловий підпис у вигляді трьох кігтей тигру, але тепер він виконаний у горизонтальному стилі, який візуально розширює кузов

Найбільший сюрприз Polygon — салон
У ньому Peugeot переосмислює власну філософію i-Cockpit, що вже понад десятиліття розміщує панель приладів над кермом для кращої оглядовості. Тепер увесь лобовий екран перетворено на цифрову панель приладів і мультимедіа-дисплей, який за розмірами дорівнює 31-дюймовому монітору. Водій отримує повну інформацію прямо перед очима, а додаткова проекція створює ефект занурення у віртуальний простір

У центрі уваги — кермо Hypersquare, квадратної форми, яке вже стало візитівкою Polygon
Воно не має звичного механічного зв’язку з колесами — замість цього використовується система steer-by-wire, тобто керування через електронні сигнали. Такий підхід дає змогу змінювати передавальні характеристики рульового управління залежно від швидкості: під час паркування можна обертати кермо майже одним рухом руки, тоді як на високих швидкостях система забезпечує точність і стабільність

У Hypersquare кожен із чотирьох круглих елементів інтегрує сенсорні контролери, якими можна керувати основними функціями авто — від мультимедіа до режимів руху. Peugeot заявляє, що це не просто концептуальний експеримент, а технологія, яка з’явиться у серійному автомобілі вже у 2027 році. Ймовірно, саме наступний Peugeot 208 першим отримає нове кермо та електронну систему управління колесами
Polygon демонструє, як компанія бачить взаємодію людини та машини у майбутньому — інтуїтивну, екологічну і технологічно бездоганну. Peugeot прагне зробити водіння більш розумним, комфортним і водночас захопливим. Новий 208, натхненний Polygon, обіцяє стати символом переходу бренду у цифрову епоху
Читати далі
Схожі записиКитай готує нові правила, які можуть суттєво змінити звичку автомобілістів насолоджуватись швидким стартом. За проєктом державного стандарту, кожен новий легковий автомобіль повинен буде обмежувати прискорення і розганятися до 100 км/год не менше ніж за п’ять секунд. Іншими словами, машина автоматично вмикатиме «повільний режим», а щоб розблокувати повну потужність, водій муситиме робити це вручну після кожного […]
13 Листопада 2025
Toyota вкладає ще $10 млрд у розвиток виробництва в США, називаючи цей етап «вирішальним моментом» для своєї історії Компанія також відкрила новий завод з виробництва батарей у Північній Кароліні, який стане ключовим елементом у розвитку її електромобільної стратегії, зокрема для майбутнього трирядного електрокросовера Упродовж найближчих п’яти років Toyota планує інвестувати ці кошти у США, збільшуючи […]
13 Листопада 2025
Subaru змінює свої масштабні плани з електрифікації, на які компанія вже виділила майже 10 мільярдів доларів Причина – нові економічні умови, митні обмеження і зростання інтересу покупців до гібридів, а не до повністю електричних авто. Попит на батарейні моделі знижується, тож виробник змушений переглянути графік і пріоритети розвитку Під час останнього фінансового звіту президент Subaru […]
13 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі