Поки Дональд Трамп обіцяє «вбити» фінансування електромобілів, його ж виборці – на диво – виступають за нові зарядні станції, підтримку американського виробництва та збереження робочих місць. Звісно, самі вони при цьому все ще не готові пересідати з пікапів на електрички. Але ця ідея їм подобається
Американські республіканці хочуть більше зарядок і менше Китаю
Нове двопартійне опитування показало: 80% республіканців (включно з ярими прихильниками MAGA) вважають, що США мають підтримувати власне виробництво доступних електромобілів. Ще 72% підтримують розбудову зарядної інфраструктури. А найцікавіше – 62% респондентів хочуть, щоб Штати обійшли Китай у виробництві електромобілів. Ну що ж, звучить патріотично, хоч і трохи наївно
Китай уже поставив виробництво EV на потік: батареї заряджаються блискавично, інвестиції ростуть, а нові моделі з’являються мало не щотижня. У США ж досі точаться дебати – чи варто взагалі підтримувати цей зелений курс
Купувати не хочуть, але підтримують
Попри те, що 58% опитаних республіканців не планують купувати електромобіль найближчим часом, 72% з них визнають: галузь розвивається, і це добре. Ще 77% підтримують державні програми, які допомагають встановити зарядні станції вдома чи на роботі – не так вже й погано для виборців, яких ще вчора лякали електромобілями на Fox News
До речі, навіть $7500 податкової знижки, яку адміністрація Байдена надала покупцям електромобілів, знайшли підтримку у 72% респондентів. Ці кошти вже зробили доступнішими електромобілі Tesla, Chevrolet Equinox EV, Honda Prologue та Kia EV9
І Tesla на газоні Білого дому, і гроші на кампанію
На фоні цього всього Дональд Трамп продовжує звичну риторику про «зелений обман», хоча останнім часом уже не так завзято. Можливо, тому, що Ілон Маск задонатив понад $280 мільйонів на його передвиборчу кампанію. І так, ті самі Tesla тепер рекламувалися на південному газоні Білого дому
Це не врятувало компанію від падіння продажів і репутаційних скандалів. Звільнення, скандали, союзи з ультраправими – усе це не додає чарівності електромобілям Маска. Але схоже, навіть на цьому тлі ідея «електрифікації по-американськи» починає подобатись усе більшій кількості людей
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі