Поки Дональд Трамп обіцяє «вбити» фінансування електромобілів, його ж виборці – на диво – виступають за нові зарядні станції, підтримку американського виробництва та збереження робочих місць. Звісно, самі вони при цьому все ще не готові пересідати з пікапів на електрички. Але ця ідея їм подобається
Американські республіканці хочуть більше зарядок і менше Китаю
Нове двопартійне опитування показало: 80% республіканців (включно з ярими прихильниками MAGA) вважають, що США мають підтримувати власне виробництво доступних електромобілів. Ще 72% підтримують розбудову зарядної інфраструктури. А найцікавіше – 62% респондентів хочуть, щоб Штати обійшли Китай у виробництві електромобілів. Ну що ж, звучить патріотично, хоч і трохи наївно

Китай уже поставив виробництво EV на потік: батареї заряджаються блискавично, інвестиції ростуть, а нові моделі з’являються мало не щотижня. У США ж досі точаться дебати – чи варто взагалі підтримувати цей зелений курс
Купувати не хочуть, але підтримують
Попри те, що 58% опитаних республіканців не планують купувати електромобіль найближчим часом, 72% з них визнають: галузь розвивається, і це добре. Ще 77% підтримують державні програми, які допомагають встановити зарядні станції вдома чи на роботі – не так вже й погано для виборців, яких ще вчора лякали електромобілями на Fox News
До речі, навіть $7500 податкової знижки, яку адміністрація Байдена надала покупцям електромобілів, знайшли підтримку у 72% респондентів. Ці кошти вже зробили доступнішими електромобілі Tesla, Chevrolet Equinox EV, Honda Prologue та Kia EV9

І Tesla на газоні Білого дому, і гроші на кампанію
На фоні цього всього Дональд Трамп продовжує звичну риторику про «зелений обман», хоча останнім часом уже не так завзято. Можливо, тому, що Ілон Маск задонатив понад $280 мільйонів на його передвиборчу кампанію. І так, ті самі Tesla тепер рекламувалися на південному газоні Білого дому
Це не врятувало компанію від падіння продажів і репутаційних скандалів. Звільнення, скандали, союзи з ультраправими – усе це не додає чарівності електромобілям Маска. Але схоже, навіть на цьому тлі ідея «електрифікації по-американськи» починає подобатись усе більшій кількості людей
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі