Компанія Porsche, як і багато інших автовиробників, переглядає свої плани на майбутнє
Вона вирішила частково згорнути перехід на електротягу та знову зробити акцент на бензинових і гібридних силових агрегатах. Але цей крок не є простим рішенням, яке можна реалізувати миттєво. І, безумовно, він матиме свою ціну
Для Porsche ця ціна буде значною. 6 лютого компанія оприлюднила попередні фінансові прогнози на 2025 рік, згідно з якими витрати на розширення виробництва та розробку двигунів внутрішнього згоряння й гібридних систем сягнуть 831 мільйона доларів. Ця сума включає також витрати, пов’язані з акумуляторними технологіями, тому не йдеться виключно про інвестиції у двигуни внутрішнього згоряння. Водночас створення нових гібридних моделей вимагає розробки відповідних акумуляторів
Porsche прогнозує, що повернення до виробництва ДВЗ призведе до зниження прибутковості компанії
Очікується, що маржинальність прибутку впаде до рівня 10-12%, тоді як річний дохід складе близько 40-41 мільярда доларів
Ще минулого року Porsche заявила, що виробництво V8 для моделей Cayenne та Panamera триватиме щонайменше до 2030 року. Головний фінансовий директор компанії Лутц Мешке в інтерв’ю Automotive News Europe зазначив, що Porsche розглядає можливість випуску гібридних або навіть повністю бензинових версій моделей, які спочатку планувалося зробити виключно електричними. Прогноз на 2025 рік лише підтверджує цей напрямок
Ця новина з’явилася на тлі труднощів, які компанія відчуває при розробці нового покоління Porsche 718. Очікується, що цей спорткар, який традиційно мав середньомоторне компонування, перетвориться на електромобіль. Водночас ходять чутки, що паралельно Porsche може працювати над версією з ДВЗ
Не менш проблемним виявилося й створення електричного Cayenne
За останніми даними, його вихід на ринок відкладається, що ставить під сумнів запланований дебют у 2026 році. А найпопулярніша модель компанії, електричний Macan, може отримати версію з традиційним двигуном значно швидше, ніж очікувалося
Зміна курсу Porsche свідчить про прагматичний підхід компанії, яка адаптується до ринкових реалій і враховує потреби клієнтів. Однак така стратегія коштуватиме дорого і, ймовірно, змінить майбутнє бренду в довгостроковій перспективі
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі