Porsche повертається до ДВЗ але це влетить їй в копієчку — photo 30638

Porsche повертається до ДВЗ але це влетить їй в копієчку

12.02.2025
2 хвилини на прочитання

Компанія Porsche, як і багато інших автовиробників, переглядає свої плани на майбутнє

Вона вирішила частково згорнути перехід на електротягу та знову зробити акцент на бензинових і гібридних силових агрегатах. Але цей крок не є простим рішенням, яке можна реалізувати миттєво. І, безумовно, він матиме свою ціну

Для Porsche ця ціна буде значною. 6 лютого компанія оприлюднила попередні фінансові прогнози на 2025 рік, згідно з якими витрати на розширення виробництва та розробку двигунів внутрішнього згоряння й гібридних систем сягнуть 831 мільйона доларів. Ця сума включає також витрати, пов’язані з акумуляторними технологіями, тому не йдеться виключно про інвестиції у двигуни внутрішнього згоряння. Водночас створення нових гібридних моделей вимагає розробки відповідних акумуляторів

Porsche повертається до ДВЗ але це влетить їй в копієчку — photo 2

Porsche прогнозує, що повернення до виробництва ДВЗ призведе до зниження прибутковості компанії

Очікується, що маржинальність прибутку впаде до рівня 10-12%, тоді як річний дохід складе близько 40-41 мільярда доларів

Ще минулого року Porsche заявила, що виробництво V8 для моделей Cayenne та Panamera триватиме щонайменше до 2030 року. Головний фінансовий директор компанії Лутц Мешке в інтерв’ю Automotive News Europe зазначив, що Porsche розглядає можливість випуску гібридних або навіть повністю бензинових версій моделей, які спочатку планувалося зробити виключно електричними. Прогноз на 2025 рік лише підтверджує цей напрямок

Porsche повертається до ДВЗ але це влетить їй в копієчку — photo 3

Ця новина з’явилася на тлі труднощів, які компанія відчуває при розробці нового покоління Porsche 718. Очікується, що цей спорткар, який традиційно мав середньомоторне компонування, перетвориться на електромобіль. Водночас ходять чутки, що паралельно Porsche може працювати над версією з ДВЗ

Не менш проблемним виявилося й створення електричного Cayenne

За останніми даними, його вихід на ринок відкладається, що ставить під сумнів запланований дебют у 2026 році. А найпопулярніша модель компанії, електричний Macan, може отримати версію з традиційним двигуном значно швидше, ніж очікувалося

Porsche повертається до ДВЗ але це влетить їй в копієчку — photo 4

Зміна курсу Porsche свідчить про прагматичний підхід компанії, яка адаптується до ринкових реалій і враховує потреби клієнтів. Однак така стратегія коштуватиме дорого і, ймовірно, змінить майбутнє бренду в довгостроковій перспективі

Читати далі

Схожі записи
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу

Компанія Factorial Energy заявляє про готовність вивести нову технологію на ринок у 2027 році  Твердотільна батарея Factorial вже показала себе у реальних умовах. Модифікований Mercedes EQS із такими акумуляторами у вересні подолав понад 1200 км без зупинок і навіть мав залишок заряду. Mercedes прямо називає ці батареї технологією, здатною змінити правила гри. Самі елементи живлення […]

26 Грудня 2025
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу — photo 67011
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів

Коли одного разу користуєшся цифровим ключем, повернення до звичайного брелока вже не здається логічним. Такі технології давно мали б бути звичайною опцією у нових автомобілях. Компанія GM нарешті робить крок у цьому напрямку і запрошує вибраних власників електромобілів протестувати нову функцію GM запускає тестування Digital Key для власників електромобілів  Tesla ще у 2017 році запровадила […]

26 Грудня 2025
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів — photo 66996
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню

Електровелосипеди сприймаються як простий і зручний транспорт, однак принцип роботи їхніх моторів майже не змінювався багато років. У галузі давно існувала «аксіома» про неможливість рекуперативного гальмування на більшості електробайків, особливо на моделях з популярними редукторними мотор-колесами. Компанія Charge продемонструвала інший підхід і довела на практиці, що навіть звичайні хаб-мотори (електродвигун, який вбудований прямо у колесо […]

26 Грудня 2025
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню — photo 66981
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу

Компанія Factorial Energy заявляє про готовність вивести нову технологію на ринок у 2027 році  Твердотільна батарея Factorial вже показала себе у реальних умовах. Модифікований Mercedes EQS із такими акумуляторами у вересні подолав понад 1200 км без зупинок і навіть мав залишок заряду. Mercedes прямо називає ці батареї технологією, здатною змінити правила гри. Самі елементи живлення […]

26 Грудня 2025
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу — photo 67011
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів

Коли одного разу користуєшся цифровим ключем, повернення до звичайного брелока вже не здається логічним. Такі технології давно мали б бути звичайною опцією у нових автомобілях. Компанія GM нарешті робить крок у цьому напрямку і запрошує вибраних власників електромобілів протестувати нову функцію GM запускає тестування Digital Key для власників електромобілів  Tesla ще у 2017 році запровадила […]

26 Грудня 2025
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів — photo 66996
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню

Електровелосипеди сприймаються як простий і зручний транспорт, однак принцип роботи їхніх моторів майже не змінювався багато років. У галузі давно існувала «аксіома» про неможливість рекуперативного гальмування на більшості електробайків, особливо на моделях з популярними редукторними мотор-колесами. Компанія Charge продемонструвала інший підхід і довела на практиці, що навіть звичайні хаб-мотори (електродвигун, який вбудований прямо у колесо […]

26 Грудня 2025
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню — photo 66981
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK