Нещодавно Porsche представив оновлену версію електромобіля Taycan EV, але яким може бути наступник?
У розмові з Autocar під час тест-драйву прототипу нового автомобіля керівник модельної лінійки Taycan Кевін Гік (Kevin Giek) розповів, що Taycan ще довго займатиме своє місце в модельному ряді, навіть після того, як аналогічна за розмірами Panamera стане електромобілем
“Ми дуже зацікавлені в тому, щоб Taycan залишався довговічною моделлю, як і культовий 911, чого ми прагнемо досягти з усіма нашими моделями”, – сказав пан Гік
“Коли ми вирішуємо створити нову модельну лінію, ми не думаємо про те, що вона буде існувати лише три-чотири роки”. На четвертому році продажів Taycan був значно вдосконалений за багатьма параметрами, враховуючи досвід 150 000 власників, які придбали його по всьому світу за цей час
Максимальний запас ходу становить до 680 км, потужність – 939 к.с., а швидкість заряджання – 320 кВт. І це не межа, Taycan буде й в подальшому модернізуватися в міру появи нових технологічних можливостей
– Ми хочемо зберегти Taycan в якості інноваційного та суто електричного спорткару, – каже Кевін
Окрім очевидного комерційного успіху Taycan, він залишається надзвичайно важливим в якості топ-моделі та технологічної бази для лінійки електромобілів Porsche, яка нещодавно поповнилася новим Macan EV і незабаром буде доповнена технічно спорідненим Cayenne та електричним наступником купе Boxster
– Taycan був нашим першим кроком у свсіт електромобілів, і на при його створені ми багато чому навчилися, що тепер використовуємо для всіх інших електромобілів”, – сказав Гік
Нове покоління Taycan може з’явитися приблизно в 2028 році, коли нинішньому автомобілю виповниться вісім років. Чи зможе до тих пір нинішня модель конкурувати з новою Panamera, яка лише трохи більша за розмірами?
Гік каже, що кожна з цих двох модельних лінійок має свого клієнта: “Покупці Panamera більше цінують комфорт, розкіш та внутрішній простір салону. Тоді як клієнти Taycan більше орієнтовані на спортивність та керованість”
Він не став давати жодних натяків на те, як виглядатиме новий Taycan, або чим він технічно відрізнятиметься від нинішнього автомобіля, але припустив, що в пріоритеті будуть технічні характеристики, а не візуальні зміни
Гік підтвердив, що планів представити наступника Taycan на платформі PPE, яка лежить в основі нового електричного Macan – немає. “PPE – ідеальна платформа для кросовера, яким Taycan не є”, – підкреслив він
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі