Що відомо про електричний Mercedes G-клас?
Раніше відомий як EQG, довгоочікуваний електричний G-Class буде продаватися як G580. Серійний автомобіль дебютує 24 квітня на автосалоні в Пекіні
Mercedes-Benz G580 представлять в Китаї разом з новою гібридною версією купе AMG GT і значно оновленим седаном EQS. Mercedes також вперше покаже передсерійний CLA напередодні глобального дебюту серійної версії, яка відбудеться пізніше цього року
Концепт Mercedes-Benz EQG вперше показали на автосалоні в Мюнхені в 2021 році з радикальною чотиримоторною силовою установкою. Завдяки цьому позашляховик може розвертатись на місці, як китайський електромобіль BYD Yangwang U8 4×4
Новий електричний G-Class буде споживати від 27,7 до 30,3 кВт-год енергії на 100 км шляху, що відповідає офіційному показнику ефективності в 2-2,2 кВт-год. Виходячи з раніше оприлюдненої ємності батареї приблизно в 100 кВт-год, це означає, що запас ходу електричного G-Class становитиме близько 350 кілометрів
Це буде третя суто електрична модель Mercedes. EQG також стане технологічним лідером для новоствореного суббренду Mercedes-Benz G (Geländewagen)
“З самого початку було вирішено, що електричний G-Class повинен бути принаймні не гіршим за моделі з двигуном внутрішнього згоряння як на дорозі, так і на бездоріжжі. Ми не хотіли йти на компроміс у можливостях”, – каже генеральний директор суббренду Еммеріх Шиллер (Emmerich Schiller). В основі останньої ітерації G-Class – під кодовою назвою W463, – лежить модифікована версія шасі зі сталевою рамною конструкцією, що використовується в моделях з ДВЗ, разом з якими він буде вироблятися на заводі давнього партнера Magna Steyr в австрійському місті Грац
Перші дорожні прототипи підтверджують, що він збереже той самий характерний квадратний дизайн, що й класичні моделі G-Class. Як і в інших моделях Mercedes-Benz EQ, переднього багажного відділення тут немає. Зарядний кабель можна буде зберігати в спеціальному боксі, встановленому на місці, яке традиційно займало запасне колесо на задніх дверцятах
EQG має нову електричну трансмісію, що складається з чотирьох електродвигунів – по одному на кожне колесо. Вона унікальна серед нинішньої лінійки моделей EQ, та повторює конструкцію купе SLS E-Cell, яка в обмеженій кількості випускалась підрозділом AMG в 2013 році
Чотиримоторна компоновка, яку також використовує американський стартап з виробництва електромобілів Rivian для своїх позашляховиків і пікапів R1, має забезпечити EQG неперевершене поєднання позашляхових характеристик і вишуканих дорожніх якостей
Mercedes-Benz утримується від розкриття даних про потужність і крутний момент свого електричного позашляховика. Однак Шиллер натякає, що будуть різні моделі з різною потужністю, включаючи флагманський AMG, динамічні якості якого відповідатимуть існуючому 577-сильному 4,0-літровому бензиновому двигуну V8 з подвійним турбонаддувом потужністю 577 к.с., який приводить у рух Mercedes-AMG G63 4Matic
Кожен електродвигун здатний забезпечити індивідуальний привід на кожне колесо через механічну двоступеневу коробку передач. Разом з традиційними режимами руху по дорозі (Eco, Comfort і Sport), новий G-Class буде пропонувати три позашляхові режими – Trail, Rock і Sand. Додатковий “повзучий” режим дозволяє водієві встановлювати заздалегідь визначену швидкість при русі по бездоріжжю
Для полегшення проходження бездоріжжя чотири електродвигуни також здатні імітувати роботу трьох блокувальних диференціалів (по одному на кожну вісь і один в роздавальній коробці) моделей G-Class з ДВЗ. В екстремальних умовах весь крутний момент може бути спрямований на одне колесо, щоб зберегти зчеплення з дорогою і забезпечити рух вперед
Крім того, так звана функція G-Turn, що активується кнопкою на панелі приладів, змушує електродвигуни з одного боку обертати колеса вперед, а електродвигуни з протилежного боку – назад, що дозволяє EQG виконувати вражаючі розвороти на 360 градусів на місці. Водій може вибрати напрямок повороту вліво або вправо за допомогою перемикачів на кермі
Для захисту акумулятора в екстремальних умовах бездоріжжя він поміщений у міцний герметичний корпус, який дозволяє EQG пересуватися вбрід. Сталевий корпус також має додатковий шар полімерної суміші, армованої вуглецевим волокном, для захисту від ударів об каміння та інших перешкод
Mercedes-Benz поки що не розкриває величину дорожнього просвіту або кути з’їзду, заїзду тощо. Вся деталі будуть озвучені вже за кілька тижнів під час презентації на автосалоні в Пекіні