Що відомо про електричний Mercedes G-клас? — photo 7554

Що відомо про електричний Mercedes G-клас?

09.04.2024
4 хвилини на прочитання

Раніше відомий як EQG, довгоочікуваний електричний G-Class буде продаватися як G580. Серійний автомобіль дебютує 24 квітня на автосалоні в Пекіні

Mercedes-Benz G580 представлять в Китаї разом з новою гібридною версією купе AMG GT і значно оновленим седаном EQS. Mercedes також вперше покаже передсерійний CLA напередодні глобального дебюту серійної версії, яка відбудеться пізніше цього року

Концепт Mercedes-Benz EQG вперше показали на автосалоні в Мюнхені в 2021 році з радикальною чотиримоторною силовою установкою. Завдяки цьому позашляховик може розвертатись на місці, як китайський електромобіль BYD Yangwang U8 4×4

Новий електричний G-Class буде споживати від 27,7 до 30,3 кВт-год енергії на 100 км шляху, що відповідає офіційному показнику ефективності в 2-2,2 кВт-год. Виходячи з раніше оприлюдненої ємності батареї приблизно в 100 кВт-год, це означає, що запас ходу електричного G-Class становитиме близько 350 кілометрів 

Це буде третя суто електрична модель Mercedes. EQG також стане технологічним лідером для новоствореного суббренду Mercedes-Benz G (Geländewagen)

“З самого початку було вирішено, що електричний G-Class повинен бути принаймні не гіршим за моделі з двигуном внутрішнього згоряння як на дорозі, так і на бездоріжжі. Ми не хотіли йти на компроміс у можливостях”, – каже генеральний директор суббренду Еммеріх Шиллер (Emmerich Schiller). В основі останньої ітерації G-Class – під кодовою назвою W463, – лежить модифікована версія шасі зі сталевою рамною конструкцією, що використовується в моделях з ДВЗ, разом з якими він буде вироблятися на заводі давнього партнера Magna Steyr в австрійському місті Грац

Що відомо про електричний Mercedes G-клас? — photo 2

Перші дорожні прототипи підтверджують, що він збереже той самий характерний квадратний дизайн, що й класичні моделі G-Class. Як і в інших моделях Mercedes-Benz EQ, переднього багажного відділення тут немає. Зарядний кабель можна буде зберігати в спеціальному боксі, встановленому на місці, яке традиційно займало запасне колесо на задніх дверцятах

EQG має нову електричну трансмісію, що складається з чотирьох електродвигунів – по одному на кожне колесо. Вона унікальна серед нинішньої лінійки моделей EQ, та повторює конструкцію купе SLS E-Cell, яка в обмеженій кількості випускалась підрозділом AMG в 2013 році

Що відомо про електричний Mercedes G-клас? — photo 3

Чотиримоторна компоновка, яку також використовує американський стартап з виробництва електромобілів Rivian для своїх позашляховиків і пікапів R1, має забезпечити EQG неперевершене поєднання позашляхових характеристик і вишуканих дорожніх якостей

Mercedes-Benz утримується від розкриття даних про потужність і крутний момент свого електричного позашляховика. Однак Шиллер натякає, що будуть різні моделі з різною потужністю, включаючи флагманський AMG, динамічні якості якого відповідатимуть існуючому 577-сильному 4,0-літровому бензиновому двигуну V8 з подвійним турбонаддувом потужністю 577 к.с., який приводить у рух Mercedes-AMG G63 4Matic

Кожен електродвигун здатний забезпечити індивідуальний привід на кожне колесо через механічну двоступеневу коробку передач. Разом з традиційними режимами руху по дорозі (Eco, Comfort і Sport), новий G-Class буде пропонувати три позашляхові режими – Trail, Rock і Sand. Додатковий “повзучий” режим дозволяє водієві встановлювати заздалегідь визначену швидкість при русі по бездоріжжю

Що відомо про електричний Mercedes G-клас? — photo 4

Для полегшення проходження бездоріжжя чотири електродвигуни також здатні імітувати роботу трьох блокувальних диференціалів (по одному на кожну вісь і один в роздавальній коробці) моделей G-Class з ДВЗ. В екстремальних умовах весь крутний момент може бути спрямований на одне колесо, щоб зберегти зчеплення з дорогою і забезпечити рух вперед

Крім того, так звана функція G-Turn, що активується кнопкою на панелі приладів, змушує електродвигуни з одного боку обертати колеса вперед, а електродвигуни з протилежного боку – назад, що дозволяє EQG виконувати вражаючі розвороти на 360 градусів на місці. Водій може вибрати напрямок повороту вліво або вправо за допомогою перемикачів на кермі

Що відомо про електричний Mercedes G-клас? — photo 5

Для захисту акумулятора в екстремальних умовах бездоріжжя він поміщений у міцний герметичний корпус, який дозволяє EQG пересуватися вбрід. Сталевий корпус також має додатковий шар полімерної суміші, армованої вуглецевим волокном, для захисту від ударів об каміння та інших перешкод

Mercedes-Benz поки що не розкриває величину дорожнього просвіту або кути з’їзду, заїзду тощо. Вся деталі будуть озвучені вже за кілька тижнів під час презентації на автосалоні в Пекіні 

Читати далі

Схожі записи
Subaru анонсує концепт електричного STI та інші новинки

На стенді Subaru на Japan Mobility Show відбудуться світові прем’єри двох концептів під брендом STI На автошоу японський автовиробник розділить свій стенд на дві частини – Performance та Adventure – під головною темою «Керування відмінностями Subaru» (“Driving the Subaru Difference”). Найяскравішими експонатами стануть два концепти Subaru Performance-E та Performance-B під брендом STI – один із […]

15 Жовтня 2025
Subaru анонсує концепт електричного STI та інші новинки — photo 59576
Stark Future представила міський електробайк VARG MX

Іспанська компанія Stark VARG SM представила повністю електричний супербайк, який поєднує гоночну продуктивність із щоденною зручністю VARG SM має оновлену геометрію, посилену підвіску та вражаючу потужність — до 80 кінських сил. При масі лише 124,5 кг цей мотоцикл має найкраще співвідношення потужності до ваги серед усіх серійних супермотоциклів. І, що ще цікавіше, його крутний момент […]

15 Жовтня 2025
Stark Future представила міський електробайк VARG MX — photo 59562
Toyota працює над новим програмним забезпеченням для електромобілів

Toyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову […]

15 Жовтня 2025
Toyota працює над новим програмним забезпеченням для електромобілів — photo 59548
Subaru анонсує концепт електричного STI та інші новинки

На стенді Subaru на Japan Mobility Show відбудуться світові прем’єри двох концептів під брендом STI На автошоу японський автовиробник розділить свій стенд на дві частини – Performance та Adventure – під головною темою «Керування відмінностями Subaru» (“Driving the Subaru Difference”). Найяскравішими експонатами стануть два концепти Subaru Performance-E та Performance-B під брендом STI – один із […]

15 Жовтня 2025
Subaru анонсує концепт електричного STI та інші новинки — photo 59576
Stark Future представила міський електробайк VARG MX

Іспанська компанія Stark VARG SM представила повністю електричний супербайк, який поєднує гоночну продуктивність із щоденною зручністю VARG SM має оновлену геометрію, посилену підвіску та вражаючу потужність — до 80 кінських сил. При масі лише 124,5 кг цей мотоцикл має найкраще співвідношення потужності до ваги серед усіх серійних супермотоциклів. І, що ще цікавіше, його крутний момент […]

15 Жовтня 2025
Stark Future представила міський електробайк VARG MX — photo 59562
Toyota працює над новим програмним забезпеченням для електромобілів

Toyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову […]

15 Жовтня 2025
Toyota працює над новим програмним забезпеченням для електромобілів — photo 59548
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK