Consumer Reports провели масштабне випробування, яке відсіяло лідерів від аутсайдерів — 30 моделей електрокарів випробували на швидкості 70 миль на годину (112 км/год) до повного розряду. І деякі результати справді здивували
Навіть найбільш завзяті фанати електромобілів визнають: реальний запас ходу часто не відповідає очікуванням
На нього впливає безліч факторів — від погоди й типу шин до стилю водіння та швидкості на трасі. Особливо це відчутно в далеких подорожах, коли кожна миля важлива. Але є й приємні винятки: сучасні моделі все частіше перевищують розрахункові показники EPA навіть на шосе

Consumer Reports уже тривалий час тестує електромобілі “до нуля”, щоб перевірити, наскільки реальний запас ходу відповідає заявленому. Метод суворий: повна зарядка, рух із постійною швидкістю 70 миль/год (112 км/год) і до повного виснаження батареї. А потім — евакуатор до найближчої зарядної станції. Всього протестовано 30 моделей, і результати стають все цікавішими

Більшість електромобілів, які не дотягнули до оцінки EPA, показали відхилення у межах кількох миль
Але були й розчарування: наприклад, Ford F-150 Lightning зупинився після 270 миль (434 км) — на 50 (80 км) менше за обіцяні EPA. Втім, зважаючи на масу, габарити та “цеглоподібну” аеродинаміку пікапа, результат не став несподіванкою

А ось серед приємних сюрпризів — BMW iX, який подолав 370 миль (595 км) замість заявлених 309 (500 км). І це ще не межа: електроседан Mercedes-Benz EQS 580 пройшов 380 миль (611 км) — лише на 9 (14 км) більше від оцінки EPA, але це найкращий результат серед усіх учасників тесту
BMW загалом вразила: i4 перевищив оцінку на 51 милю (82 км), i5 — на 45 (72 км). Навіть Hyundai Ioniq 5 N, хоч і спортивна модель, показала результат на 15 миль (24 км) вищий за очікування. Водночас Lucid Air Touring, відома своєю ефективністю та довгим пробігом, навпаки, не дотягнула до обіцяного — мінус 33 милі (53 км)

Хочете знати, який електромобіль Вас точно не підведе в дорозі? Загляньте в останній звіт Consumer Reports — там усе по-чесному, цифри не брешуть
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі