Consumer Reports провели масштабне випробування, яке відсіяло лідерів від аутсайдерів — 30 моделей електрокарів випробували на швидкості 70 миль на годину (112 км/год) до повного розряду. І деякі результати справді здивували
Навіть найбільш завзяті фанати електромобілів визнають: реальний запас ходу часто не відповідає очікуванням
На нього впливає безліч факторів — від погоди й типу шин до стилю водіння та швидкості на трасі. Особливо це відчутно в далеких подорожах, коли кожна миля важлива. Але є й приємні винятки: сучасні моделі все частіше перевищують розрахункові показники EPA навіть на шосе

Consumer Reports уже тривалий час тестує електромобілі “до нуля”, щоб перевірити, наскільки реальний запас ходу відповідає заявленому. Метод суворий: повна зарядка, рух із постійною швидкістю 70 миль/год (112 км/год) і до повного виснаження батареї. А потім — евакуатор до найближчої зарядної станції. Всього протестовано 30 моделей, і результати стають все цікавішими

Більшість електромобілів, які не дотягнули до оцінки EPA, показали відхилення у межах кількох миль
Але були й розчарування: наприклад, Ford F-150 Lightning зупинився після 270 миль (434 км) — на 50 (80 км) менше за обіцяні EPA. Втім, зважаючи на масу, габарити та “цеглоподібну” аеродинаміку пікапа, результат не став несподіванкою

А ось серед приємних сюрпризів — BMW iX, який подолав 370 миль (595 км) замість заявлених 309 (500 км). І це ще не межа: електроседан Mercedes-Benz EQS 580 пройшов 380 миль (611 км) — лише на 9 (14 км) більше від оцінки EPA, але це найкращий результат серед усіх учасників тесту
BMW загалом вразила: i4 перевищив оцінку на 51 милю (82 км), i5 — на 45 (72 км). Навіть Hyundai Ioniq 5 N, хоч і спортивна модель, показала результат на 15 миль (24 км) вищий за очікування. Водночас Lucid Air Touring, відома своєю ефективністю та довгим пробігом, навпаки, не дотягнула до обіцяного — мінус 33 милі (53 км)

Хочете знати, який електромобіль Вас точно не підведе в дорозі? Загляньте в останній звіт Consumer Reports — там усе по-чесному, цифри не брешуть
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі