Шукаєте електрокар, який справді “тягне” далі, ніж обіцяють рекламні проспекти? — photo 43286

Шукаєте електрокар, який справді “тягне” далі, ніж обіцяють рекламні проспекти?

04.06.2025
127 переглядів
2 хвилини на прочитання

Consumer Reports провели масштабне випробування, яке відсіяло лідерів від аутсайдерів — 30 моделей електрокарів випробували на швидкості 70 миль на годину (112 км/год) до повного розряду. І деякі результати справді здивували

Навіть найбільш завзяті фанати електромобілів визнають: реальний запас ходу часто не відповідає очікуванням 

На нього впливає безліч факторів — від погоди й типу шин до стилю водіння та швидкості на трасі. Особливо це відчутно в далеких подорожах, коли кожна миля важлива. Але є й приємні винятки: сучасні моделі все частіше перевищують розрахункові показники EPA навіть на шосе

Шукаєте електрокар, який справді “тягне” далі, ніж обіцяють рекламні проспекти? — photo 2

Consumer Reports уже тривалий час тестує електромобілі “до нуля”, щоб перевірити, наскільки реальний запас ходу відповідає заявленому. Метод суворий: повна зарядка, рух із постійною швидкістю 70 миль/год (112 км/год) і до повного виснаження батареї. А потім — евакуатор до найближчої зарядної станції. Всього протестовано 30 моделей, і результати стають все цікавішими

Шукаєте електрокар, який справді “тягне” далі, ніж обіцяють рекламні проспекти? — photo 3

Більшість електромобілів, які не дотягнули до оцінки EPA, показали відхилення у межах кількох миль 

Але були й розчарування: наприклад, Ford F-150 Lightning зупинився після 270 миль (434 км) — на 50 (80 км) менше за обіцяні EPA. Втім, зважаючи на масу, габарити та “цеглоподібну” аеродинаміку пікапа, результат не став несподіванкою

Шукаєте електрокар, який справді “тягне” далі, ніж обіцяють рекламні проспекти? — photo 4

А ось серед приємних сюрпризів — BMW iX, який подолав 370 миль (595 км) замість заявлених 309 (500 км). І це ще не межа: електроседан Mercedes-Benz EQS 580 пройшов 380 миль (611 км) — лише на 9 (14 км) більше від оцінки EPA, але це найкращий результат серед усіх учасників тесту

BMW загалом вразила: i4 перевищив оцінку на 51 милю (82 км), i5 — на 45 (72 км). Навіть Hyundai Ioniq 5 N, хоч і спортивна модель, показала результат на 15 миль (24 км) вищий за очікування. Водночас Lucid Air Touring, відома своєю ефективністю та довгим пробігом, навпаки, не дотягнула до обіцяного — мінус 33 милі (53 км)

Шукаєте електрокар, який справді “тягне” далі, ніж обіцяють рекламні проспекти? — photo 5

Хочете знати, який електромобіль Вас точно не підведе в дорозі? Загляньте в останній звіт Consumer Reports — там усе по-чесному, цифри не брешуть

Читати далі

Схожі записи
Акумулятори BMW у електромобілях серії Neue Klasse не матимуть дефектів

Компанія BMW готується до виходу нового покоління своїх електромобілів на платформі Neue Klasse, роблячи ставку не лише на потужність, а й на абсолютну надійність акумуляторів. Німецький бренд обіцяє майбутнім власникам своїх електрокарів забути про проблеми з батареєю — головним елементом, який часто викликає занепокоєння серед потенційних покупців електромобілів BMW впроваджує підхід «нуль дефектів» при виробництві […]

12 Липня 2025
Акумулятори BMW у електромобілях серії Neue Klasse не матимуть дефектів — photo 48303
BYD компенсує витрати, якщо автоматичне паркування піде не за планом

Китайський автовиробник BYD зробив гучну заяву, яка може суттєво змінити уявлення про безпеку функцій автономного паркування  Компанія не лише оновлює свою систему допомоги водієві під назвою God’s Eye, а й бере на себе повну відповідальність за її дії. Вперше у світі автовиробник гарантує, що якщо авто з цією системою пошкодить іншу машину під час самостійного […]

12 Липня 2025
BYD компенсує витрати, якщо автоматичне паркування піде не за планом — photo 48289
Hyundai представив заряджений електроседан Ioniq 6 N

Новий Hyundai Ioniq 6 N — це флагман електричних спортивних седанів компанії, здатний подарувати справжні емоції від водіння. Якщо Porsche Taycan чи Lucid Air коштують понад 100 тисяч доларів, то Ioniq 6 N набагато більш доступна, але не менш азартна альтернатива В основі моделі — знайома силова установка від Ioniq 5 N, але у поєднанні […]

12 Липня 2025
Hyundai представив заряджений електроседан Ioniq 6 N — photo 48263
Акумулятори BMW у електромобілях серії Neue Klasse не матимуть дефектів

Компанія BMW готується до виходу нового покоління своїх електромобілів на платформі Neue Klasse, роблячи ставку не лише на потужність, а й на абсолютну надійність акумуляторів. Німецький бренд обіцяє майбутнім власникам своїх електрокарів забути про проблеми з батареєю — головним елементом, який часто викликає занепокоєння серед потенційних покупців електромобілів BMW впроваджує підхід «нуль дефектів» при виробництві […]

12 Липня 2025
Акумулятори BMW у електромобілях серії Neue Klasse не матимуть дефектів — photo 48303
BYD компенсує витрати, якщо автоматичне паркування піде не за планом

Китайський автовиробник BYD зробив гучну заяву, яка може суттєво змінити уявлення про безпеку функцій автономного паркування  Компанія не лише оновлює свою систему допомоги водієві під назвою God’s Eye, а й бере на себе повну відповідальність за її дії. Вперше у світі автовиробник гарантує, що якщо авто з цією системою пошкодить іншу машину під час самостійного […]

12 Липня 2025
BYD компенсує витрати, якщо автоматичне паркування піде не за планом — photo 48289
Hyundai представив заряджений електроседан Ioniq 6 N

Новий Hyundai Ioniq 6 N — це флагман електричних спортивних седанів компанії, здатний подарувати справжні емоції від водіння. Якщо Porsche Taycan чи Lucid Air коштують понад 100 тисяч доларів, то Ioniq 6 N набагато більш доступна, але не менш азартна альтернатива В основі моделі — знайома силова установка від Ioniq 5 N, але у поєднанні […]

12 Липня 2025
Hyundai представив заряджений електроседан Ioniq 6 N — photo 48263
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK