Skoda презентувала нову ітерацію концептуального електрокару Enyaq RS Race, створену на основі оновленої версії Enyaq Coupe RS. Прототип не просто виглядає агресивно — він показує, якими можуть бути гоночні електромобілі майбутнього: легкими, потужними й екологічно свідомими
Головний акцент — на радикальному зниженні маси
Завдяки біокомпозитам із лляного волокна, які замінили традиційні панелі кузова, концепт скинув майже 316 кг у порівнянні зі звичайним Enyaq RS. Передній і задній бампери, крила, дах і антикрило тепер виготовлені з легкого матеріалу, що за жорсткістю не поступається вуглепластику. Та ж технологія використана в інтер’єрі: панель приладів, дверні карти та підніжки виконані з біокомпозитів. До цього додайте полікарбонатне скління — і отримуємо вражаючу економію маси без шкоди для жорсткості конструкції
Дизайн відповідає змісту
Концепт отримав розширені колісні арки, агресивні аеродинамічні елементи, оптимізований дах, масивний дифузор та мініатюрні дзеркала заднього виду. Все це працює на зменшення опору повітрю та покращення притискної сили. Легкосплавні 20-дюймові диски OZ Racing доповнені карбон-керамічною гальмівною системою з 10- та 4-поршневими супортами
Салон повністю адаптований до трекових умов
Відсутність зайвих елементів компенсується гоночними сидіннями Atech із шеститочковими ременями безпеки, знімним кермом, цифровою 5-дюймовою приборкою та 13-дюймовим інфо-екраном. У кокпіті також встановлено каркас безпеки, гідравлічне ручне гальмо, систему автоматичного пожежогасіння та нестандартне рішення — аудіосистему Havas, що створює характерний спортивний звук на швидкостях понад 30 км/год
Ходова частина повністю перероблена в дусі Fabia RS Rally2
Регульована спортивна підвіска з унікальними амортизаторами, нові пружини, обмежувачі пробуксовки на обох осях і кліренс, зменшений на 70 мм, забезпечують точність керування на рівні ралійного авто
Силова установка знайома за серійним Enyaq RS — це двомоторна система з повним приводом, потужністю 335 к.с. (340 PS). В результаті розгін до «сотні» займає менше п’яти секунд, а максимальна швидкість становить 180 км/год
Skoda Enyaq RS Race — це не просто шоукар. Це технічна демонстрація того, як біокомпозити, аеродинаміка й новітні рішення можуть трансформувати електрокари у справжні трекові машини майбутнього
Читати далі
Схожі записиКолись Alpine був легендою ралійних трас і невеликих європейських доріг. У 2017 році бренд повернувся з елегантним спорткаром A110 — легким та азартним, він викликав посмішку у кожному повороті. Але сьогодні Alpine вже не просто про емоції за кермом — бренд прямує до електромобільного майбутнього, де поєднуються штучний інтелект, ручна робота і французька вишуканість Антоні Вілен, […]
30 Липня 2025Ті, хто чекає на революцію в акумуляторних технологіях, можуть трішки розслабитись: справжній прорив уже відбувається, просто не таким гучним і блискучим способом, як обіцяють обкладинки технологічних журналів. За словами Ларса Мораві, віцепрезидента з інженерії Tesla, літій-іонні акумулятори ще довго залишатимуться основою електромобільного світу — і з кожним роком ставатимуть дедалі досконалішими Не революція, а еволюція […]
30 Липня 2025Роботаксі наступають: Даллас готується стати новим фронтом у революції безпілотного транспорту Колись майбутнє здавалось далеким, майже фантастичним. Але у 2026 році на вулицях американського мегаполіса Далласу з’являться роботаксі Waymo — повністю автономні електромобілі, які підвозитимуть пасажирів без участі водія. Це буде не просто експеримент, а повноцінна платна служба виклику авто за допомогою додатку. Світ змінюється […]
30 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі