Skoda презентувала нову ітерацію концептуального електрокару Enyaq RS Race, створену на основі оновленої версії Enyaq Coupe RS. Прототип не просто виглядає агресивно — він показує, якими можуть бути гоночні електромобілі майбутнього: легкими, потужними й екологічно свідомими

Головний акцент — на радикальному зниженні маси
Завдяки біокомпозитам із лляного волокна, які замінили традиційні панелі кузова, концепт скинув майже 316 кг у порівнянні зі звичайним Enyaq RS. Передній і задній бампери, крила, дах і антикрило тепер виготовлені з легкого матеріалу, що за жорсткістю не поступається вуглепластику. Та ж технологія використана в інтер’єрі: панель приладів, дверні карти та підніжки виконані з біокомпозитів. До цього додайте полікарбонатне скління — і отримуємо вражаючу економію маси без шкоди для жорсткості конструкції

Дизайн відповідає змісту
Концепт отримав розширені колісні арки, агресивні аеродинамічні елементи, оптимізований дах, масивний дифузор та мініатюрні дзеркала заднього виду. Все це працює на зменшення опору повітрю та покращення притискної сили. Легкосплавні 20-дюймові диски OZ Racing доповнені карбон-керамічною гальмівною системою з 10- та 4-поршневими супортами

Салон повністю адаптований до трекових умов
Відсутність зайвих елементів компенсується гоночними сидіннями Atech із шеститочковими ременями безпеки, знімним кермом, цифровою 5-дюймовою приборкою та 13-дюймовим інфо-екраном. У кокпіті також встановлено каркас безпеки, гідравлічне ручне гальмо, систему автоматичного пожежогасіння та нестандартне рішення — аудіосистему Havas, що створює характерний спортивний звук на швидкостях понад 30 км/год

Ходова частина повністю перероблена в дусі Fabia RS Rally2
Регульована спортивна підвіска з унікальними амортизаторами, нові пружини, обмежувачі пробуксовки на обох осях і кліренс, зменшений на 70 мм, забезпечують точність керування на рівні ралійного авто

Силова установка знайома за серійним Enyaq RS — це двомоторна система з повним приводом, потужністю 335 к.с. (340 PS). В результаті розгін до «сотні» займає менше п’яти секунд, а максимальна швидкість становить 180 км/год
Skoda Enyaq RS Race — це не просто шоукар. Це технічна демонстрація того, як біокомпозити, аеродинаміка й новітні рішення можуть трансформувати електрокари у справжні трекові машини майбутнього
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі