Stellantis, один з найбільших світових виробників автомобілів, у співпраці з Французьким національним центром наукових досліджень (CNRS) та компанією Saft, презентували революційну технологію, яка може змінити уявлення про електромобільність. Новий прототип батареї під назвою Intelligent Battery Integrated System (IBIS) інтегрує функції зарядного пристрою та інвертора безпосередньо в саму батарею. Це інноваційне рішення обіцяє значно підвищити ккд електродвигуна, зменшити масу автомобіля та зробити силові установки компактнішими, дешевшими і надійнішими
Інтелектуальна інтеграція: як нова батарея Stellantis підвищує ефективність
Основна перевага нової батареї IBIS полягає в тому, що вона дозволяє усунути необхідність в окремих інверторах і зарядних пристроях, що традиційно використовуються в електромобілях. Завдяки інтеграції цих функцій безпосередньо в батарею, ккд електродвигуна зростає, адже електроенергія напряму подається до електродвигуна. Це не лише оптимізує процеси перетворення струму, але й знижує витрати на виробництво та обслуговування автомобілів. Також зменшується кількість компонентів, що робить електромобіль легшим і, відповідно, збільшує його запас ходу
Вплив на економіку та перспективи технології IBIS
Stellantis запевняє, що нова технологія має потенціал суттєво знизити вартість електромобільних силових установок і зробити їх більш доступними для масового ринку. Це досягається завдяки спрощенню виробничого процесу, зменшенню кількості деталей і зниженню загальної маси автомобіля, що покращує енергоефективність та зменшує витрати на зарядку. Крім того, інтеграція інвертора і зарядного пристрою в батарею відкриває нові можливості для використання цієї технології не лише в автомобілях, але й у стаціонарних енергетичних системах, таких як генератори та зарядні станції
Майбутнє електромобілів: коли технологія стане реальністю?
Stellantis активно працює над впровадженням IBIS у серійне виробництво до кінця десятиліття. Технологія вже успішно пройшла лабораторні випробування, а наступним кроком стане створення повнофункціонального прототипу автомобіля, який буде тестуватися на дорогах. Однак залишається питання, наскільки надійно та ефективно ці батареї будуть працювати в реальних умовах, що стане вирішальним фактором для їх впровадження у масове виробництво
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі