Stellantis, один з найбільших світових виробників автомобілів, у співпраці з Французьким національним центром наукових досліджень (CNRS) та компанією Saft, презентували революційну технологію, яка може змінити уявлення про електромобільність. Новий прототип батареї під назвою Intelligent Battery Integrated System (IBIS) інтегрує функції зарядного пристрою та інвертора безпосередньо в саму батарею. Це інноваційне рішення обіцяє значно підвищити ккд електродвигуна, зменшити масу автомобіля та зробити силові установки компактнішими, дешевшими і надійнішими
Інтелектуальна інтеграція: як нова батарея Stellantis підвищує ефективність
Основна перевага нової батареї IBIS полягає в тому, що вона дозволяє усунути необхідність в окремих інверторах і зарядних пристроях, що традиційно використовуються в електромобілях. Завдяки інтеграції цих функцій безпосередньо в батарею, ккд електродвигуна зростає, адже електроенергія напряму подається до електродвигуна. Це не лише оптимізує процеси перетворення струму, але й знижує витрати на виробництво та обслуговування автомобілів. Також зменшується кількість компонентів, що робить електромобіль легшим і, відповідно, збільшує його запас ходу
Вплив на економіку та перспективи технології IBIS
Stellantis запевняє, що нова технологія має потенціал суттєво знизити вартість електромобільних силових установок і зробити їх більш доступними для масового ринку. Це досягається завдяки спрощенню виробничого процесу, зменшенню кількості деталей і зниженню загальної маси автомобіля, що покращує енергоефективність та зменшує витрати на зарядку. Крім того, інтеграція інвертора і зарядного пристрою в батарею відкриває нові можливості для використання цієї технології не лише в автомобілях, але й у стаціонарних енергетичних системах, таких як генератори та зарядні станції
Майбутнє електромобілів: коли технологія стане реальністю?
Stellantis активно працює над впровадженням IBIS у серійне виробництво до кінця десятиліття. Технологія вже успішно пройшла лабораторні випробування, а наступним кроком стане створення повнофункціонального прототипу автомобіля, який буде тестуватися на дорогах. Однак залишається питання, наскільки надійно та ефективно ці батареї будуть працювати в реальних умовах, що стане вирішальним фактором для їх впровадження у масове виробництво
Читати далі
Схожі записиМожливо, зараз Renault не має спортивних моделей у своєму поточному асортименті, проте компанія виявилася досить рішучою, щоб створити R5 Turbo 3E Повністю електричний гіперхетч чудово втілює дух гоночної класики 1980-х років. Електричний хетчбек вперше показав себе на історичному ралі Тур де Корс, котре проходило на французькому острові Корсика. Демонстрація дала уявлення про його справжні можливості […]
12 Жовтня 2025Після презентації довгоочікуваного електрокара Ferrari Elettrica акції компанії різко впали більш ніж на 15 відсотків Найгірший торговий день у історії компанії стався не через сам перший електромобіль Ferrari, а через обережні фінансові прогнози, які розчарували інвесторів. Аналітики назвали позицію компанії занадто стриманою, зазначивши, що оновлені очікування значно нижчі навіть за «мінімальний сценарій зростання» Після заходу […]
12 Жовтня 2025Китайський бренд Leapmotor, частково підконтрольний Stellantis, постійно розширює свою лінійку в нових сегментах, а його новий гігантський флагманський позашляховик D19 з’явиться на ринку з ціною на рівні Toyota RAV4 Флагманський позашляховик Leapmotor D19 офіційно дебютує 16 жовтня Він буде пропонуватися як у форматі чистого електромобіля, так і як гібрид із подовженим запасом ходу. Великий автомобіль […]
12 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі