Tesla гальмує відкриття Supercharger для інших брендів

22.11.2024
Tesla гальмує відкриття Supercharger для інших брендів — photo 23217

Минуло два роки з моменту, як Tesla пообіцяла надати доступ до своєї мережі Supercharger власникам електромобілів інших брендів. Однак лише 100 із 2500 станцій в США були адаптовані для цього. Встановлення адаптера Magic Dock, який дозволяє заряджати авто без Tesla-порту, залишається вкрай повільним, що спричиняє невдоволення серед автовиробників та водіїв конкуруючих брендів 

Tesla гальмує відкриття Supercharger для інших брендів — photo 2

Magic Dock: технічний бар’єр для інших

Tesla запропонувала впровадження свого зарядного порту NACS (North American Charging Standard) для нових електромобілів ще у 2022 році. Багато брендів адаптували свої конструкції, і з 2025 року більшість нових електромобілів у США будуть оснащені цим портом. Але для вже існуючих моделей необхідні Magic Dock — адаптери, які Tesla погодилася встановлювати на своїх станціях

Tesla гальмує відкриття Supercharger для інших брендів — photo 3

Попри це, лише 4% станцій отримали такі оновлення. Географічний розподіл також викликає питання: у Флориді є лише одна адаптована станція, у Каліфорнії — п’ять, тоді як у Техасі їх аж 20

Реакція автовиробників: створення власних рішень

Сповільнені темпи впровадження адаптерів змусили деякі компанії діяти самостійно. Ford настільки розчарувався в затримках Tesla, що створив власний адаптер і надає його покупцям безкоштовно. GM, навпаки, продає адаптери за $225 і вимагає від користувачів активувати зарядку через власний додаток

Tesla гальмує відкриття Supercharger для інших брендів — photo 4

Такі рішення виявляють технічні й організаційні задачі для автовиробників, які стикаються з необхідністю співпрацювати з Tesla. Тим часом сама Tesla скоротила команду, відповідальну за розвиток Supercharger, що ще більше уповільнює процес

Цікаво, що сповільнення відкриття мережі Supercharger влаштовує багатьох власників Tesla. Справа в тому, що після надання доступу іншим брендам, фірмові зарядні станції при збільшенні навантаження втрачають частину потужності. І це занепокоєння може загостритись у 2025 році, коли зарядні порти NACS стануть стандартом для більшості електромобілів, і конкуренція за станції ще більше зросте

Tesla гальмує відкриття Supercharger для інших брендів — photo 5

Tesla стикається зі складним балансом між підтримкою своєї ексклюзивності та розширенням ринку, що може вплинути як на репутацію, так і на лояльність клієнтів

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK