Toyota планує відкрити завод у Шанхаї приблизно у 2027 році для виробництва електромобілів Lexus наступного покоління. Новий виробничий об’єкт відіграватиме важливу роль у запланованій експансії Toyota в Китаї, оскільки вона має намір подвоїти місцеве виробництво до кінця десятиліття
Китайський ринок має вирішальне значення для Lexus
Японський автовиробник будуватиме цей новий китайський завод самостійно, а не через спільне підприємство, як це було з існуючими підприємствами FAW Toyota або GAC Toyota. Це може зробити його першим японським автовиробником, який матиме власний завод у Китаї, підкреслюючи важливість найбільшого у світі автомобільного ринку

Хоча подробиць про завод небагато, Nikkei Asia зазначає, що Lexus хоче, щоб до 2035 року 100% його світових продажів припадало на електромобілі, і має намір продати 1 мільйон електромобілів до 2030 року. Минулого року бренд продав близько 180 000 автомобілів у Китаї, загалом продажі Lexus зросли на 3% порівняно з минулим роком
Toyota має намір збільшити загальний обсяг виробництва в Китаї до 3 мільйонів одиниць на рік
До 2018 року іноземні автовиробники, які хотіли створити виробничі майданчики в Китаї, повинні були співпрацювати з місцевими компаніями. Однак тепер бренди можуть виходити на місцевий ринок без створення спільного підприємства. Будівництво заводу в Китаї допоможе Toyota скористатися перевагами дешевої, кваліфікованої та ефективної місцевої робочої сили, необхідної для виробництва електромобілів

Серійні версії LF-ZC та LF-ZL – найбільш ймовірні кандидати на виробництво в Китаї
Nikkei Asia не уточнює, які саме електромобілі Lexus будуть вироблятися на заводі в Шанхаї, але це можуть бути серійні версії концептів LF-ZC і LF-ZL. Дві нові моделі базуються на архітектурі електромобілів наступного покоління з гігакастовими модульними передньою, центральною та задньою частинами. Завдяки використанню структурно незалежних передньої та задньої частин, Lexus зможе інтегрувати нові та вдосконалені батареї, коли вони стануть доступними
Запуск нових моделей було перенесено з 2026 на 2027 рік, що добре узгоджується із запланованим відкриттям китайського заводу
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі