Toyota планує відкрити завод у Шанхаї приблизно у 2027 році для виробництва електромобілів Lexus наступного покоління. Новий виробничий об’єкт відіграватиме важливу роль у запланованій експансії Toyota в Китаї, оскільки вона має намір подвоїти місцеве виробництво до кінця десятиліття
Китайський ринок має вирішальне значення для Lexus
Японський автовиробник будуватиме цей новий китайський завод самостійно, а не через спільне підприємство, як це було з існуючими підприємствами FAW Toyota або GAC Toyota. Це може зробити його першим японським автовиробником, який матиме власний завод у Китаї, підкреслюючи важливість найбільшого у світі автомобільного ринку

Хоча подробиць про завод небагато, Nikkei Asia зазначає, що Lexus хоче, щоб до 2035 року 100% його світових продажів припадало на електромобілі, і має намір продати 1 мільйон електромобілів до 2030 року. Минулого року бренд продав близько 180 000 автомобілів у Китаї, загалом продажі Lexus зросли на 3% порівняно з минулим роком
Toyota має намір збільшити загальний обсяг виробництва в Китаї до 3 мільйонів одиниць на рік
До 2018 року іноземні автовиробники, які хотіли створити виробничі майданчики в Китаї, повинні були співпрацювати з місцевими компаніями. Однак тепер бренди можуть виходити на місцевий ринок без створення спільного підприємства. Будівництво заводу в Китаї допоможе Toyota скористатися перевагами дешевої, кваліфікованої та ефективної місцевої робочої сили, необхідної для виробництва електромобілів

Серійні версії LF-ZC та LF-ZL – найбільш ймовірні кандидати на виробництво в Китаї
Nikkei Asia не уточнює, які саме електромобілі Lexus будуть вироблятися на заводі в Шанхаї, але це можуть бути серійні версії концептів LF-ZC і LF-ZL. Дві нові моделі базуються на архітектурі електромобілів наступного покоління з гігакастовими модульними передньою, центральною та задньою частинами. Завдяки використанню структурно незалежних передньої та задньої частин, Lexus зможе інтегрувати нові та вдосконалені батареї, коли вони стануть доступними
Запуск нових моделей було перенесено з 2026 на 2027 рік, що добре узгоджується із запланованим відкриттям китайського заводу
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі