Toyota вже давно в лідерах гібридної революції, але на цьому японський гігант зупинятись не збирається. У найближчі два роки бренд планує масштабне електричне розширення на ринку Північної Америки — щонайменше сім нових електрокарів від Toyota та Lexus з’являться в США до середини 2027 року. Частина з них вироблятиметься безпосередньо в Америці, а надлишки — експортуватимуть у країни з активним попитом на електротранспорт
Сім нових моделей — від кросоверів до великих SUV
У лінійці Toyota з’явиться оновлений кросовер bZ4X (тепер просто bZ), позашляхова версія bZ Woodland, новий C-HR та трирядний електро-SUV. Lexus, зі свого боку, розширить електричну гаму кросовером RZ, новим електричним седаном ES та повнорозмірним преміальним кросовером

Особливої уваги заслуговують великі трирядні електрокросовери від обох брендів — їх складатимуть безпосередньо в США, на заводах у Джорджтауні (Кентуккі) та Прінстоні (Індіана). Початок виробництва заплановано на 2026 рік. Вони конкуруватимуть з Kia EV9 та Hyundai Ioniq 9, які орієнтовані на сегмент сімейних електро-SUV
Toyota готує потужну інфраструктуру для електрифікації
У Toyota добре усвідомлюють ризики та темпи зростання ринку електрокарів у США. Компанія додає нову модель на завод лише тоді, коли впевнена в обсязі продажів не менше 100–150 тисяч авто на рік. Якщо ж внутрішній попит виявиться нижчим за очікування, Toyota планує експортувати надлишки в Європу, Канаду та інші перспективні ринки

Як зазначає Купер Еріксен, віцепрезидент з продуктового та стратегічного планування Toyota North America: «Ми щороку будемо продавати трохи більше і рости разом із ринком. Але також маємо думати про попит у Канаді, США, а надлишки спрямовувати в інші країни»
Акумулятори — власного виробництва у вражаючих обсягах
Щоб забезпечити незалежність від зовнішніх постачальників, Toyota будує власний завод з виробництва літій-іонних батарей у Північній Кароліні. Після запуску підприємство зможе випускати понад 30 гігават-годин щорічно — цього вистачить для 800 000 гібридів, 150 000 плагін-гібридів і 300 000 електромобілів
Це фундаментальна частина довгострокової стратегії, в межах якої Toyota прагне електрифікувати кожну модель у своєму портфелі вже цього року. Сьогодні близько 80% моделей Toyota та Lexus у США вже доступні у гібридній або повністю електричній версії

Toyota не готова віддати електричний ринок конкурентам
Наразі BEV-моделі (battery electric vehicles) складають лише 8% від усіх продажів автомобілів в США, однак Toyota прогнозує, що до 2030 року ця цифра подвоїться. Так, сьогодні електрокари частково «відкушують» продажі у гібридів, але в перспективі компанія не має наміру поступатися конкурентам в цьому сегменті
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі