Toyota вже давно в лідерах гібридної революції, але на цьому японський гігант зупинятись не збирається. У найближчі два роки бренд планує масштабне електричне розширення на ринку Північної Америки — щонайменше сім нових електрокарів від Toyota та Lexus з’являться в США до середини 2027 року. Частина з них вироблятиметься безпосередньо в Америці, а надлишки — експортуватимуть у країни з активним попитом на електротранспорт
Сім нових моделей — від кросоверів до великих SUV
У лінійці Toyota з’явиться оновлений кросовер bZ4X (тепер просто bZ), позашляхова версія bZ Woodland, новий C-HR та трирядний електро-SUV. Lexus, зі свого боку, розширить електричну гаму кросовером RZ, новим електричним седаном ES та повнорозмірним преміальним кросовером
Особливої уваги заслуговують великі трирядні електрокросовери від обох брендів — їх складатимуть безпосередньо в США, на заводах у Джорджтауні (Кентуккі) та Прінстоні (Індіана). Початок виробництва заплановано на 2026 рік. Вони конкуруватимуть з Kia EV9 та Hyundai Ioniq 9, які орієнтовані на сегмент сімейних електро-SUV
Toyota готує потужну інфраструктуру для електрифікації
У Toyota добре усвідомлюють ризики та темпи зростання ринку електрокарів у США. Компанія додає нову модель на завод лише тоді, коли впевнена в обсязі продажів не менше 100–150 тисяч авто на рік. Якщо ж внутрішній попит виявиться нижчим за очікування, Toyota планує експортувати надлишки в Європу, Канаду та інші перспективні ринки
Як зазначає Купер Еріксен, віцепрезидент з продуктового та стратегічного планування Toyota North America: «Ми щороку будемо продавати трохи більше і рости разом із ринком. Але також маємо думати про попит у Канаді, США, а надлишки спрямовувати в інші країни»
Акумулятори — власного виробництва у вражаючих обсягах
Щоб забезпечити незалежність від зовнішніх постачальників, Toyota будує власний завод з виробництва літій-іонних батарей у Північній Кароліні. Після запуску підприємство зможе випускати понад 30 гігават-годин щорічно — цього вистачить для 800 000 гібридів, 150 000 плагін-гібридів і 300 000 електромобілів
Це фундаментальна частина довгострокової стратегії, в межах якої Toyota прагне електрифікувати кожну модель у своєму портфелі вже цього року. Сьогодні близько 80% моделей Toyota та Lexus у США вже доступні у гібридній або повністю електричній версії
Toyota не готова віддати електричний ринок конкурентам
Наразі BEV-моделі (battery electric vehicles) складають лише 8% від усіх продажів автомобілів в США, однак Toyota прогнозує, що до 2030 року ця цифра подвоїться. Так, сьогодні електрокари частково «відкушують» продажі у гібридів, але в перспективі компанія не має наміру поступатися конкурентам в цьому сегменті
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі