Toyota не розпочне виробництво електричних позашляховиків у США наступного року, як планувалося. Відповідно до нового звіту, компанія відкладає виробництво нових електричних SUV в США на декілька місяців. Toyota пояснює затримку спадом продажів електромобілів у США, але чи це справжня причина?
Чому Toyota відкладає виробництво електричних позашляховиків у США?
Згідно зі звітом Nikkei, Toyota відкладає виробництво свого електричного трирядного позашляховика в Кентуккі до першої половини 2026 року. У травні минулого року Toyota оголосила про плани почати складання електричного позашляховика на своєму заводі у Джорджтауні, штат Кентуккі, у 2025 році. Це найбільший виробничий об’єкт Toyota у світі з потужністю до 550 000 автомобілів на рік
Toyota інвестувала понад мільярд доларів у модернізацію заводу для випуску нового електричного позашляховика. Однак компанія нещодавно повідомила постачальників, що виробництво буде відкладено на кілька місяців. За денними звіту, Toyota звинувачує у затримці спад попиту на електромобілі та зростання продажів гібридів у США
Подальші плани Toyota щодо електромобілів
Toyota, однак, все ще очікує, що довгострокова адаптація електромобілів у США зростатиме, і продовжуватиме інвестувати у розробку новітніх акумуляторів та інших технологій. Водночас Toyota скасовує плани випуску нових електричних позашляховиків під брендом Lexus у Північній Америці. Раніше компанія планувала розпочати виробництво електричних Lexus у регіоні до 2030 року, проте тепер вирішено постачати ці автомобілі з Японії
Крім того, Toyota затримує свої електромобільні ініціативи не лише в Північній Америці. Нещодавно компанія повідомила постачальникам про скорочення глобального виробництва електромобілів до приблизно 1 мільйона у 2026 році – це в півтора рази менше порівняно з раніше запланованими 1,5 мільйона
Чи справді попит на електромобілі падає?
Попри заяви про спад продажів електромобілів у США, багато автовиробників показують зростання продажів завдяки новим моделям. Наприклад, GM перевершив Ford, оскільки продажі їх електромобілів зросли на 60% у третьому кварталі. Зокрема, було продано понад 32 000 електромобілів, і це дозволило GM зайняти лідерську позицію порівняно з Ford, який продав 67 689 електромобілів за перші дев’ять місяців 2024 року
GM розгортає свою стратегію “електромобіль для всіх” і бачить зростаючий попит на нові моделі в популярних сегментах, таких як Chevy Blazer, Equinox і Silverado EV. Інші автовиробники, такі як Hyundai і Kia, також демонструють зростання попиту на електромобілі. Hyundai продав понад 30 000 моделей Ioniq 5 до вересня, і вже цього місяця розпочне їх виробництво у США
Цього року Hyundai відкриває новий завод з виробництва електромобілів у Джорджії, де розпочнеться виробництво оновленої моделі Ioniq 5 2025 року, яка має більший запас ходу, покращений дизайн та зарядний порт Tesla NACS. Тим часом Kia все краще почувається з трирядною моделлю EV9, яка набирає вагому ринкову частку в США. Продажі EV9 досягли майже 16 000 у США до вересня, що більше, ніж продажі Toyota, яка реалізувала 13 577 електричних SUV bZ4X за той самий період
Toyota відстає від конкурентів?
Тож, чи дійсно продажі електромобілів у США сповільнюються, чи це просто дефіцит привабливих варіантів від деяких автовиробників? Попит на електромобілі у США продовжує зростати, про що свідчить успіх інших автовиробників на ринку. Затримки Toyota можуть свідчити про зміну стратегії, щоб краще адаптуватися до ситуації на ринку або зробити ставку на гібридні технології, які наразі демонструють кращі продажі
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі