Приблизно раз на кілька років з’являється технологічна інновація, яка здатна змінити індустрію мобільності в цілому. Можна пригадати електрифікацію, гібридні системи та водневу енергетику
Протягом багатьох років виробники акумуляторів виводили формулу надійної і безвідмовної твердотільної батареї, проводячи тест за тестом, щоб довести, що ця технологія дійсно може змінити правила гри на ринку електромобілів. Отже, що ж таке твердотільні акумулятори і як вони можуть змінити електромобілі?
Вони мають три основні переваги: щільність енергії, безпека та довговічність
Почнемо з щільності енергії. Деякі твердотільні батареї заявляють про вдвічі більшу щільність енергії, ніж звичайні літій-іонні батареї. У такому випадку менше буквально означає більше, і твердотільних батарей – це ідеальне рішення для легких, високопродуктивних електромобілів

Твердотільні батареї, як правило, набагато легші та мають кращу щільність енергії, ніж літій-іонні акумулятори
Особливо виграють невеликі електромобілі, електромотоцикли та інші транспортні засоби, де розмір батареї є основною проблемою
Також твердотільні батареї вважаються безпечнішими. Твердий стан означає, що всередині акумулятора немає рідких електролітів, які хлюпочуться, а отже, немає ризику витоку через пошкодження, а також немає ризику виділення токсичних газів з акумулятора. Крім того, твердотільні батареї, як правило, мають вищу термостійкість і є більш термостабільними
І останнє, але не менш важливе – довговічність. Твердотільні батареї мають довший термін служби, ніж звичайні літій-іонні акумулятори, причому деякі з них можна заряджати в п’ять разів частіше, ніж літій-іонні. Якщо уявити це в перспективі, то електромобіль, оснащений твердотільним акумулятором, може прослужити в п’ять разів довше, вимагаючи набагато меншого обслуговування, ніж його літій-іонні аналоги

І виявляється, що твердотільні батареї ближче ніж можна було подумати
Домашня портативна зарядна станція Yoshino Power Station майже нічого спільного з електромобілями не має, але містить в собі твердотільні батареї та допоможе їх популяризувати в промисловому масштабі. І хоча переваги твердотільних батарей не настільки очевидні в невеликому 330-ватному блоці, переваги зростають зі збільшенням розміру
Найбільша твердотільна електростанція Yoshino з вихідною потужністю 4000 Вт важить вдвічі менше від конкурентів. На сайті виробника вона коштує $2639
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі