У кого більший запас ходу: BMW, BYD, Mercedes, Porsche, Polestar чи Tesla?

19.06.2024
У кого більший запас ходу: BMW, BYD, Mercedes, Porsche, Polestar чи Tesla? — photo 11058

Покупці автомобілів з ДВЗ ніколи не замислюються над цим питанням, але коли справа доходить до електромобілів, всі хочуть знати, який офіційний запас ходу – і, що ще важливіше, скільки з цього запасу дійсно можна використати в реальних умовах. На це питання вирішила відповісти команда Carwow, зібравши разом шість нових електромобілів, які наразі можна придбати в Європі: BYD Seal, BMW i5, Mercedes EQE, Polestar 2, нещодавно оновлений Porsche Taycan і Tesla Model 3. Ємність акумуляторів варіюється від 75 кВт-год у Tesla до 97 кВт-год у Porsche, а заявлений запас ходу за WLTP починається з 583 км для BMW i5 і досягає 678 км для Taycan

Carwow протестував запас ходу шести електромобілів в реальних умовах

Всі автомобілі їздили по реальних дорогах з реальними дорожніми ситуаціями. Водії постійно дотримувалися встановленого законом обмеження швидкості і тримали кожну модель у стандартному режимі водіння, але використовували клімат-контроль так, як їм подобалося, щоб залишатися в комфорті. Це означає, що кожна машина використовувалась в різних умовах, але така експлуатація все одно досить близька та релевантна реальній експлуатації

Серед протестованих моделей були BYD Seal, BMW i5, Mercedes EQE, Polestar 2, Porsche Taycan і Tesla Model 3

Porsche мав найбільшу батарею, найбільший заявлений запас ходу, а також найкращий реальний запас ходу – 592 км. Але цей результат відповідає лише 87,5% від заявленого за WLTP, а його показник ефективності у 16,35 кВт-год/100 км – другий знизу

BMW i5 посів останнє місце з показником ефективності 16,79 кВт-год/100 км і проїхав лише 476 км проти заявлених 583 км – це відповіда 82% від свого офіційного запасу ходу

Один з шести автомобілів проїхав 592 км

Переможцями стали Mercedes EQE і Tesla Model 3, які впритул наблизилися до реального запасу ходу Porsche, маючи меншу батарею: EQE подолав 575 км, а Model 3 – 567 км. Це відповідає 90% від заявленого запасу ходу. А середній розхід енергії склав як мінімум 15,53 кВт-год/100 км

У кого більший запас ходу: BMW, BYD, Mercedes, Porsche, Polestar чи Tesla? — photo 2

Звичайно, це тест передбачав їзду до повного розряду, що також виявило кілька цікавих моментів. Наприклад, водій Tesla зміг проїхати ще понад 20 миль (32 км) після того, як індикатор заряду показував нуль, але автомобіль врешті-решт зупинився і увімкнув стоянкове гальмо всього за кілька метрів від зарядного пристрою

А водій BYD після того, як зупивнився з розрядженою батареєю, а потім повернувся до нього, виявив, що в ньому з’явилося більше енергії і він зміг підповзти ближче до зарядного пристрою

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK