Власники Xiaomi SU7 стикаються з проблемами

13.05.2024
Власники Xiaomi SU7 стикаються з проблемами — photo 9148

Один з останніх випадків стався з новеньким SU7, який зупинився вже через 39 км після того як виїхав з автосалону. Вирішити проблему оперативно дилеру не вдалось, і електромобіль відправили на завод щоб з’ясування, чи можна його відремонтувати

На панелі приладів SU7 з’явилося повідомлення про те, що машина ось-ось зупиниться, і водій повинен припаркуватись та зв’язатися з сервісним центром компанії. Потім з’явилося друге повідомлення, в якому йшлося про те, що система приводу несправна і автомобіль не може перемикатися між переднім і заднім ходом

Застрягши на узбіччі, пан Вень (власник новенького блакитного Xiaomi SU7) був змушений викликати евакуатор, щоб повернути автомобіль до дилерського центру. Там не змогли діагностувати проблему і повідомили власнику, що автомобіль потрібно відправити назад на завод, щоб з’ясувати, в чому справа

Власник не хоче, щоб автомобіль ремонтували. Натомість він попросив надати йому новий SU7. Однак, кажуть, що це неможливо, оскільки всі моделі, які зараз збираються, вже мають розподілених власників, а це означає, що йому доведеться робити нове замовлення. Як повідомляється, Xiaomi намагається організувати повне відшкодування за дефектний автомобіль і компенсувати будь-які понесені витрати розчарованому клієнту

Наразі Xiaomi виготовила трохи більше 10 тисяч SU7 з моменту запуску електромобіля кілька місяців тому. Інші власники повідомляли про різні проблеми – від проблем з фарбою, до ефективності системи контролю тяги автомобіля

Нещодавно компанія Xiaomi визнала, що система автоматичного екстреного гальмування (AEB) перестає функціонувати на швидкості понад 135 км/год. Проблему обіцяють вирішити з наступним оновленням системи по повітрю

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK