Група Volkswagen активізує зусилля в напрямку розвитку твердотільних акумуляторів нового покоління для електромобілів. Її дочірня компанія PowerCo розширює стратегічне партнерство з американським стартапом QuantumScape, який спеціалізується на створенні високоефективних акумуляторних елементів на базі літію
Нещодавно PowerCo підтвердила нові інвестиції у розмірі 131 мільйон доларів, які будуть спрямовані на розгортання пілотної виробничої лінії в Сан-Хосе, Каліфорнія. Ця сума доповнює попередню обіцяну інвестицію ще на $130 мільйонів, яку Volkswagen оголосив у 2023 році. Загальний обсяг підтримки VW Group на сьогодні перевищує $260 мільйонів, а частка в QuantumScape вже оцінюється у 459 мільйонів доларів
Партнерство між автовиробником та стартапом розпочалося ще у 2012 році
Згідно з оновленою ліцензійною угодою, PowerCo отримає право на виробництво до 40 гігават-годин (GWh) твердотільних елементів щороку, з можливістю подвоєння цього обсягу — достатнього для забезпечення близько мільйона електромобілів щорічно. Компанія вже будує акумуляторні заводи в Німеччині, Іспанії та Канаді, які можуть стати базовими майданчиками для майбутнього масового виробництва
Твердотільні акумулятори замінюють рідкий електроліт на твердий — переважно з кераміки, сульфідів або оксидів — що обіцяє суттєве підвищення щільності енергії, швидкості заряджання, термостійкості та безпеки у порівнянні зі звичайними літій-іонними батареями. QuantumScape розробляє безанодні літієві металеві осередки, які не потребують попередньо сформованого аноду — він утворюється під час першого циклу заряджання, коли іони літію осідають на струмозбирачі. Це дозволяє відмовитися від графіту, який є не лише дорогим і неекологічним, а й обмежує потенціал щільності заряду
Прототип QSE-5, за заявами компанії, має енергетичну щільність 305 Вт-год/кг, що лише трохи перевищує сучасні показники, але завдяки архітектурі без аноду обіцяє збільшити запас ходу з 350 до 400–500 миль (понад 800 км у деяких конфігураціях батарейного блоку). Крім цього, такий підхід спрощує виробництво, знижує вартість і підвищує ефективність акумуляторів
Хоча досі залишається невідомим, чи справдиться ставка Volkswagen на твердотільні батареї, технологія наближається до реального запуску як ніколи раніше
QuantumScape вже готується до пілотного виробництва, а позитивна динаміка інвестицій свідчить про зростаючу впевненість у прориві. З урахуванням інноваційної бази та стратегічної підтримки, шанси на успіх виглядають багатообіцяючими не лише для VW Group, а й для всієї електромобільної індустрії
Читати далі
Схожі записиSkoda показала перші образи Vision O — концепту майбутньої електричної Octavia. Вперше за десятиліття бестселер чехів змінює платформу, стиль і саму ідеологію. Але залишає головне — простір, функціональність і доступність Компанія Skoda впевнено рухається в еру електрифікації Після успіху кросоверів Enyaq та Elroq, а також анонсу компактнішого Epiq, чехи звертають увагу на свій головний козир […]
1 Серпня 2025Після років експериментів з кросоверами Subaru знову звертає погляд на спорткари. Але цього разу — без характерного реву «боксерного» двигуна. У компанії замислилися над повністю електричною версією легендарного BRZ — купе, яке встигло стати улюбленцем ентузіастів Оригінальний Subaru BRZ з’явився ще у 2011 році Легке купе з заднім приводом і атмосферним бензиновим двигуном швидко завоювало […]
1 Серпня 2025Новий електричний флагманський Li Auto i8 (не плутати з гібридним суперкаром BMW i8) — це шестимісний SUV, який поєднує аеродинаміку спорткара, салон рівня бізнес-класу й витрату енергії на рівні компактного седана. І все це — за ціну меншу, ніж середньостатистична Tesla Li Auto i8 за габаритами більший за Tesla Model X, а за аеродинамікою кращий […]
1 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі