Група Volkswagen активізує зусилля в напрямку розвитку твердотільних акумуляторів нового покоління для електромобілів. Її дочірня компанія PowerCo розширює стратегічне партнерство з американським стартапом QuantumScape, який спеціалізується на створенні високоефективних акумуляторних елементів на базі літію
Нещодавно PowerCo підтвердила нові інвестиції у розмірі 131 мільйон доларів, які будуть спрямовані на розгортання пілотної виробничої лінії в Сан-Хосе, Каліфорнія. Ця сума доповнює попередню обіцяну інвестицію ще на $130 мільйонів, яку Volkswagen оголосив у 2023 році. Загальний обсяг підтримки VW Group на сьогодні перевищує $260 мільйонів, а частка в QuantumScape вже оцінюється у 459 мільйонів доларів

Партнерство між автовиробником та стартапом розпочалося ще у 2012 році
Згідно з оновленою ліцензійною угодою, PowerCo отримає право на виробництво до 40 гігават-годин (GWh) твердотільних елементів щороку, з можливістю подвоєння цього обсягу — достатнього для забезпечення близько мільйона електромобілів щорічно. Компанія вже будує акумуляторні заводи в Німеччині, Іспанії та Канаді, які можуть стати базовими майданчиками для майбутнього масового виробництва
Твердотільні акумулятори замінюють рідкий електроліт на твердий — переважно з кераміки, сульфідів або оксидів — що обіцяє суттєве підвищення щільності енергії, швидкості заряджання, термостійкості та безпеки у порівнянні зі звичайними літій-іонними батареями. QuantumScape розробляє безанодні літієві металеві осередки, які не потребують попередньо сформованого аноду — він утворюється під час першого циклу заряджання, коли іони літію осідають на струмозбирачі. Це дозволяє відмовитися від графіту, який є не лише дорогим і неекологічним, а й обмежує потенціал щільності заряду
Прототип QSE-5, за заявами компанії, має енергетичну щільність 305 Вт-год/кг, що лише трохи перевищує сучасні показники, але завдяки архітектурі без аноду обіцяє збільшити запас ходу з 350 до 400–500 миль (понад 800 км у деяких конфігураціях батарейного блоку). Крім цього, такий підхід спрощує виробництво, знижує вартість і підвищує ефективність акумуляторів

Хоча досі залишається невідомим, чи справдиться ставка Volkswagen на твердотільні батареї, технологія наближається до реального запуску як ніколи раніше
QuantumScape вже готується до пілотного виробництва, а позитивна динаміка інвестицій свідчить про зростаючу впевненість у прориві. З урахуванням інноваційної бази та стратегічної підтримки, шанси на успіх виглядають багатообіцяючими не лише для VW Group, а й для всієї електромобільної індустрії
Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025
Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025
Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі