Volkswagen і китайський виробник SAIC відзначили 40-річчя свого партнерства, підписавши нову угоду про продовження співпраці до 2040 року. Це партнерство, розпочате ще у 1983 році, стало першим спільним підприємством іноземного виробника в Китаї. Угода була підписана завчасно, хоча чинний контракт діє до 2030 року, оскільки розробка нових моделей вимагає багаторічного планування
Продовження партнерства до 2040 року заради електромобільного майбутнього
SAIC Volkswagen планує випустити 18 нових моделей до 2030 року, з яких 15 орієнтовані виключно на китайський ринок. Шість із них будуть повністю електричними, причому дві моделі з’являться в 2026 році на основі нової платформи Compact Main Platform (CMP) з зональною електричною архітектурою
Закриття заводу в Сіньцзяні
На тлі продовження співпраці Volkswagen оголосив про продаж свого заводу в Урумчі, провінція Сіньцзян. Це підприємство, створене в 2013 році, потрапило під критику через повідомлення про порушення прав уйгурів – мусульманської меншини в регіоні
Попри внутрішній аудит VW, який не знайшов доказів примусової праці, завод втратив свою актуальність. На піку потужності він випускав до 50 000 автомобілів на рік, але з 2019 року не виробив жодного. Зараз на ньому працює лише 200 осіб для фінальних перевірок. Новим власником заводу стане Shanghai Motor Vehicle Inspection Certification (SMVIC)
Нові моделі: електромобілі та гібриди
SAIC Volkswagen планує не тільки електромобілі, а й розширення гібридної лінійки. У 2026 році, разом із двома EV, на ринку з’являться три плагін-гібриди та два електромобілі з розширеним запасом ходу. Це відповідає стратегії компанії інтегрувати інновації у сфері автономного водіння та електромобільності, зберігаючи частку ринку ДВЗ
За словами Ральфа Брандштеттера, голови VW в Китаї, країна є важливим драйвером інновацій. «Нова угода дозволяє нам ще більше інтегруватися в китайську екосистему та використовувати місцеву інноваційну силу. Це створює стратегічну перевагу для групи Volkswagen в всьому світі», – зазначив він
Проблеми продажів в Китаї
Попри амбітні плани, Volkswagen, як і інші європейські бренди, стикається зі зниженням продажів в Китаї. Якщо до пандемії німецькі виробники займали 25% ринку, то зараз ця частка скоротилася до 15%. Це зумовлено зростанням популярності місцевих брендів, які пропонують конкурентоспроможні моделі за нижчими цінами, що є серйозним викликом для європейських компаній
Volkswagen та SAIC сподіваються, що нові моделі, зокрема гібриди та електромобілі, допоможуть їм втримати позиції на цьому важливому ринку
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі