Volkswagen і китайський виробник SAIC відзначили 40-річчя свого партнерства, підписавши нову угоду про продовження співпраці до 2040 року. Це партнерство, розпочате ще у 1983 році, стало першим спільним підприємством іноземного виробника в Китаї. Угода була підписана завчасно, хоча чинний контракт діє до 2030 року, оскільки розробка нових моделей вимагає багаторічного планування
Продовження партнерства до 2040 року заради електромобільного майбутнього
SAIC Volkswagen планує випустити 18 нових моделей до 2030 року, з яких 15 орієнтовані виключно на китайський ринок. Шість із них будуть повністю електричними, причому дві моделі з’являться в 2026 році на основі нової платформи Compact Main Platform (CMP) з зональною електричною архітектурою
Закриття заводу в Сіньцзяні
На тлі продовження співпраці Volkswagen оголосив про продаж свого заводу в Урумчі, провінція Сіньцзян. Це підприємство, створене в 2013 році, потрапило під критику через повідомлення про порушення прав уйгурів – мусульманської меншини в регіоні
Попри внутрішній аудит VW, який не знайшов доказів примусової праці, завод втратив свою актуальність. На піку потужності він випускав до 50 000 автомобілів на рік, але з 2019 року не виробив жодного. Зараз на ньому працює лише 200 осіб для фінальних перевірок. Новим власником заводу стане Shanghai Motor Vehicle Inspection Certification (SMVIC)
Нові моделі: електромобілі та гібриди
SAIC Volkswagen планує не тільки електромобілі, а й розширення гібридної лінійки. У 2026 році, разом із двома EV, на ринку з’являться три плагін-гібриди та два електромобілі з розширеним запасом ходу. Це відповідає стратегії компанії інтегрувати інновації у сфері автономного водіння та електромобільності, зберігаючи частку ринку ДВЗ
За словами Ральфа Брандштеттера, голови VW в Китаї, країна є важливим драйвером інновацій. «Нова угода дозволяє нам ще більше інтегруватися в китайську екосистему та використовувати місцеву інноваційну силу. Це створює стратегічну перевагу для групи Volkswagen в всьому світі», – зазначив він
Проблеми продажів в Китаї
Попри амбітні плани, Volkswagen, як і інші європейські бренди, стикається зі зниженням продажів в Китаї. Якщо до пандемії німецькі виробники займали 25% ринку, то зараз ця частка скоротилася до 15%. Це зумовлено зростанням популярності місцевих брендів, які пропонують конкурентоспроможні моделі за нижчими цінами, що є серйозним викликом для європейських компаній
Volkswagen та SAIC сподіваються, що нові моделі, зокрема гібриди та електромобілі, допоможуть їм втримати позиції на цьому важливому ринку
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі