Volkswagen виводить технологію Vehicle-to-Grid (V2G) на новий рівень у Швеції — photo 43101

Volkswagen виводить технологію Vehicle-to-Grid (V2G) на новий рівень у Швеції

02.06.2025
3 хвилини на прочитання

У мальовничому містечку Гудіксвалль, що в Швеції, на житловому комплексі Стенберг розгортається проєкт, який може змінити наше уявлення про електромобілі та їхню роль у енергетичній системі Volkswagen, разом із партнерами Vattenfall, Ambibox та Energybank, виводить технологію Vehicle-to-Grid (V2G) на новий рівень, готуючись до комерційного запуску вже цього року. Після більш ніж року ретельних тестувань у контрольованому середовищі Стенберга, проєкт переходить до реального світу: 200 електромобілів Volkswagen ID із батареями місткістю 77 кВт-год і вище та 200 двонаправлених зарядних пристроїв від Ambibox встановлюються у приватних домогосподарствах і дилерських центрах VW у Швеції

За словами Манфреда Пшибілли, генерального директора Ambibox, ця фаза стане вирішальним кроком до комерціалізації V2G, а замовлення на технологію вже приймаються, з планами зробити її доступною для всіх клієнтів восени 2025 року. Цей проєкт, започаткований у 2023 році, не лише демонструє потенціал електромобілів як мобільних джерел енергії, а й відкриває двері до нової ери, де автомобілі стають активними учасниками енергетичної мережі, допомагаючи балансувати попит і пропозицію електроенергії

Volkswagen виводить технологію Vehicle-to-Grid (V2G) на новий рівень у Швеції — photo 2

Технології Vehicle-to-Grid (V2G) та Vehicle-to-Home (V2H) – це не просто інновація в зарядних пристроях чи автомобілях, а складна екосистема, яка поєднує технологічні, регуляторні та поведінкові аспекти

Пшибілла відверто визнає: “Ми всі брехали б, якби сказали, що це був легкий проєкт; ми поставили перед собою надзвичайно амбітну мету”. Проте результати вражають: партнери розробили надійну програмну платформу, яку Energybank та Ambibox оптимізували для V2G разом із системами управління енергією в домогосподарствах (HEMS). У найближчі місяці проєкт зосередиться на вдосконаленні функціональності, покращенні користувацького досвіду, а також оцінці економії та потенційних доходів для клієнтів. Уявіть: Ваш електромобіль не лише заряджається, коли електроенергія дешева і відновлювальні джерела виробляють надлишок, а й віддає енергію назад у мережу під час пікового попиту чи навіть забезпечує Ваш будинок електрикою під час відключень. Успіх проєкту залежить від багатьох факторів: від технологічної сумісності зарядних пристроїв і автомобілів до регуляторних норм енергопостачальників і навіть звичок водіїв, які визначають, коли і як використовується енергія

Volkswagen виводить технологію Vehicle-to-Grid (V2G) на новий рівень у Швеції — photo 3

V2G-технологія відкриває нові горизонти для електромобільності, дозволяючи електрокарам не лише споживати енергію, а й відігравати ключову роль у стабілізації енергетичних мереж 

У Швеції 200 пілотних клієнтів – від компаній до приватних домогосподарств – уже тестують цю систему, заряджаючи свої Volkswagen ID у періоди низького попиту, коли надлишок відновлювальної енергії знижує ціни, і повертаючи енергію в мережу, коли вона найбільше потрібна. Це зменшує потребу в дорогих модернізаціях електромереж і стаціонарних системах зберігання енергії, що особливо актуально в умовах глобального переходу до зеленої енергетики. У Нідерландах, наприклад, зарядний провайдер WeDriveSolar уже застосовує V2G у проєктах каршерінгу, демонструючи, як технологія двонаправленої зарядки інтегрується в системи управління енергією. У Швеції ж Volkswagen робить ставку на масштабованість: після завершення пілотної фази проєкт у Гудіксваллі має всі шанси стати комерційним продуктом, доступним для широкого кола клієнтів. Це не просто про автомобілі – це про те, як електромобілі можуть стати частиною розумної енергетичної інфраструктури, що оптимізує використання відновлювальних джерел і зменшує залежність від викопного палива

Volkswagen виводить технологію Vehicle-to-Grid (V2G) на новий рівень у Швеції — photo 4

Запуск V2G від Volkswagen у 2025 році може стати переломним моментом для автомобільної та енергетичної галузей 

Проєкт у Стенберзі показує, як співпраця між автовиробниками, енергетичними компаніями та технологічними стартапами може створювати рішення, що змінюють правила гри. Електромобілі перестають бути просто засобом пересування – вони перетворюються на мобільні енергетичні хаби, які допомагають домогосподарствам заощаджувати, а енергомережам – залишатися стабільними. Успіх цього проєкту залежить від здатності партнерів не лише вдосконалити технологію, а й зробити її зручною та вигідною для клієнтів. Поки світ рухається до енергетичного переходу, Volkswagen і його партнери в Швеції прокладають шлях до майбутнього, де кожен електромобіль може стати маленькою електростанцією

Читати далі

Схожі записи
Volkswagen призупиняє виробництво електробуса ID. Buzz

Volkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen  Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]

24 Жовтня 2025
Volkswagen призупиняє виробництво електробуса ID. Buzz — photo 60345
General Motors згортає виробництво електровантажівок BrightDrop

Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами  GM створила новий бренд BrightDrop, […]

23 Жовтня 2025
General Motors згортає виробництво електровантажівок BrightDrop — photo 60301
Chery створила батарею для електромобілів із запасом ходу понад 1300 км

Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]

23 Жовтня 2025
Chery створила батарею для електромобілів із запасом ходу понад 1300 км — photo 60291
Volkswagen призупиняє виробництво електробуса ID. Buzz

Volkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen  Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]

24 Жовтня 2025
Volkswagen призупиняє виробництво електробуса ID. Buzz — photo 60345
General Motors згортає виробництво електровантажівок BrightDrop

Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами  GM створила новий бренд BrightDrop, […]

23 Жовтня 2025
General Motors згортає виробництво електровантажівок BrightDrop — photo 60301
Chery створила батарею для електромобілів із запасом ходу понад 1300 км

Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]

23 Жовтня 2025
Chery створила батарею для електромобілів із запасом ходу понад 1300 км — photo 60291
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK