Схоже, у Volkswagen виникли труднощі з програмним забезпеченням майбутньої архітектури SSP (Scalable System Platform – масштабована системна платформа). Як повідомляється, затримка в розробці змусила компанію відкласти запуск кількох нових моделей – в тому числі наступника популярного в Україні кросовера VW ID.4
Cariad стикається з проблемами при розробці програмного забезпечення
Очікується, що архітектура SSP прийде на зміну широко використовуваній MEB, і з часом стане основою для більшості серійних моделей VW. Спочатку її планували вивести на ринок у 2025 році, але генеральний директор Volkswagen Томас Шафер натякнув, що першою моделлю на базі SSP може стати електричний наступник Golf, який має з’явитися у 2028 році
Програмне забезпечення для архітектури, призначеної для електромобілів, розробляє компанія Cariad, що входить до складу VW Group. Компанія хоче, щоб нова платформа підтримувала надшвидкий час заряджання (близько 12 хвилин) і була сумісною з автономним водінням 4-го рівня. На жаль, проблеми з програмним забезпеченням призвели до того, що вона не буде готова вчасно, а це неминуче вплине на графік розробки наступних моделей

Дебют наступника VW ID.4 перенесено на 2029 рік
Згідно з повідомленням німецького медіа Magazin, яке також підтвердили інсайдерські джерела Handelsblatt, запуск наступника VW ID.4 було відкладено на 15 місяців, і тепер він має з’явитися не раніше 2029 року. ID.4 був представлений у 2020 році, тобто йому буде дев’ять років, коли прийде час для його заміни. Інший повністю електричний кросовер від VW під кодовою назвою T-Sport, як повідомляється, також з’явиться пізніше, ніж очікувалося – у 2031 році
Затримка нової платформи дозволить окупитись поточній
Ще однією причиною відкладення дебюту моделей на базі SSP є необхідність дати можливість окупитися інвестиціям в архітектуру MEB. Платформа, яка зараз лежить в основі всього сімейства ID, отримає оновлення (MEB+) у 2026 році, тож вона протримається довше. Майбутні моделі на базі MEB включають довгоочікуваний хетчбек ID.2, який з’явиться у 2026 році, та електромобіль початкового рівня ID.1
Минулого року VW скасував плани щодо будівництва спеціального заводу з виробництва електромобілів поблизу Вольфсбурга, що вимагало б інвестицій у розмірі 2 мільярдів євро. Замість цього автовиробник модернізує існуючі заводи у Вольфсбурзі та Цвіккау, щоб пристосувати їх для виробництва моделей на основі SSP
Читати далі
Схожі записиПісля серії більших моделей Smart підтвердила роботу над компактним міським електрокаром, який продовжує ідею легендарного ForTwo та орієнтується насамперед на європейські міста Сьогодні Smart належить Mercedes-Benz і китайській Geely на паритетних умовах Марка поступово змінила напрямок розвитку та почала випускати дедалі більші автомобілі, включно з седаном #6, який став найбільшим у її історії. Попри це, […]
17 Грудня 2025
Історичний завод Ford у Луїсвіллі готується до найбільшої трансформації за весь час існування Підприємство, яке працює вже 70 років, цього тижня зупиняє виробництво для масштабного переоснащення під нову електромобільну стратегію компанії. Саме тут Ford планує закласти основу для наступного етапу розвитку електротранспорту Електричний пікап Ford F-150 Lightning у нинішньому вигляді фактично зійшов зі сцени, однак […]
17 Грудня 2025
Програма отримала назву Lucid Recharged і орієнтована на покупців, які хочуть зекономити, але не готові відмовлятися від заводської перевірки та додаткових гарантій До програми потрапляють лише автомобілі з одним власником і пробігом менше ніж 62 тисячі миль (100 тисяч км). Кожен такий електромобіль проходить розширену перевірку за більш ніж 160 пунктами. За потреби проводиться механічне […]
17 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі