Схоже, у Volkswagen виникли труднощі з програмним забезпеченням майбутньої архітектури SSP (Scalable System Platform – масштабована системна платформа). Як повідомляється, затримка в розробці змусила компанію відкласти запуск кількох нових моделей – в тому числі наступника популярного в Україні кросовера VW ID.4
Cariad стикається з проблемами при розробці програмного забезпечення
Очікується, що архітектура SSP прийде на зміну широко використовуваній MEB, і з часом стане основою для більшості серійних моделей VW. Спочатку її планували вивести на ринок у 2025 році, але генеральний директор Volkswagen Томас Шафер натякнув, що першою моделлю на базі SSP може стати електричний наступник Golf, який має з’явитися у 2028 році
Програмне забезпечення для архітектури, призначеної для електромобілів, розробляє компанія Cariad, що входить до складу VW Group. Компанія хоче, щоб нова платформа підтримувала надшвидкий час заряджання (близько 12 хвилин) і була сумісною з автономним водінням 4-го рівня. На жаль, проблеми з програмним забезпеченням призвели до того, що вона не буде готова вчасно, а це неминуче вплине на графік розробки наступних моделей
Дебют наступника VW ID.4 перенесено на 2029 рік
Згідно з повідомленням німецького медіа Magazin, яке також підтвердили інсайдерські джерела Handelsblatt, запуск наступника VW ID.4 було відкладено на 15 місяців, і тепер він має з’явитися не раніше 2029 року. ID.4 був представлений у 2020 році, тобто йому буде дев’ять років, коли прийде час для його заміни. Інший повністю електричний кросовер від VW під кодовою назвою T-Sport, як повідомляється, також з’явиться пізніше, ніж очікувалося – у 2031 році
Затримка нової платформи дозволить окупитись поточній
Ще однією причиною відкладення дебюту моделей на базі SSP є необхідність дати можливість окупитися інвестиціям в архітектуру MEB. Платформа, яка зараз лежить в основі всього сімейства ID, отримає оновлення (MEB+) у 2026 році, тож вона протримається довше. Майбутні моделі на базі MEB включають довгоочікуваний хетчбек ID.2, який з’явиться у 2026 році, та електромобіль початкового рівня ID.1
Минулого року VW скасував плани щодо будівництва спеціального заводу з виробництва електромобілів поблизу Вольфсбурга, що вимагало б інвестицій у розмірі 2 мільярдів євро. Замість цього автовиробник модернізує існуючі заводи у Вольфсбурзі та Цвіккау, щоб пристосувати їх для виробництва моделей на основі SSP
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі