Схоже, у Volkswagen виникли труднощі з програмним забезпеченням майбутньої архітектури SSP (Scalable System Platform – масштабована системна платформа). Як повідомляється, затримка в розробці змусила компанію відкласти запуск кількох нових моделей – в тому числі наступника популярного в Україні кросовера VW ID.4
Cariad стикається з проблемами при розробці програмного забезпечення
Очікується, що архітектура SSP прийде на зміну широко використовуваній MEB, і з часом стане основою для більшості серійних моделей VW. Спочатку її планували вивести на ринок у 2025 році, але генеральний директор Volkswagen Томас Шафер натякнув, що першою моделлю на базі SSP може стати електричний наступник Golf, який має з’явитися у 2028 році
Програмне забезпечення для архітектури, призначеної для електромобілів, розробляє компанія Cariad, що входить до складу VW Group. Компанія хоче, щоб нова платформа підтримувала надшвидкий час заряджання (близько 12 хвилин) і була сумісною з автономним водінням 4-го рівня. На жаль, проблеми з програмним забезпеченням призвели до того, що вона не буде готова вчасно, а це неминуче вплине на графік розробки наступних моделей
Дебют наступника VW ID.4 перенесено на 2029 рік
Згідно з повідомленням німецького медіа Magazin, яке також підтвердили інсайдерські джерела Handelsblatt, запуск наступника VW ID.4 було відкладено на 15 місяців, і тепер він має з’явитися не раніше 2029 року. ID.4 був представлений у 2020 році, тобто йому буде дев’ять років, коли прийде час для його заміни. Інший повністю електричний кросовер від VW під кодовою назвою T-Sport, як повідомляється, також з’явиться пізніше, ніж очікувалося – у 2031 році
Затримка нової платформи дозволить окупитись поточній
Ще однією причиною відкладення дебюту моделей на базі SSP є необхідність дати можливість окупитися інвестиціям в архітектуру MEB. Платформа, яка зараз лежить в основі всього сімейства ID, отримає оновлення (MEB+) у 2026 році, тож вона протримається довше. Майбутні моделі на базі MEB включають довгоочікуваний хетчбек ID.2, який з’явиться у 2026 році, та електромобіль початкового рівня ID.1
Минулого року VW скасував плани щодо будівництва спеціального заводу з виробництва електромобілів поблизу Вольфсбурга, що вимагало б інвестицій у розмірі 2 мільярдів євро. Замість цього автовиробник модернізує існуючі заводи у Вольфсбурзі та Цвіккау, щоб пристосувати їх для виробництва моделей на основі SSP
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі