Використання відновлюваної електроенергії може скоротити викиди, пов’язані з виробництвом акумуляторів, більш ніж на 60%
Доведено, що батареї є одними з найбільш вуглецевоємних компонентів сучасних транспортних засобів і роблять виробництво електромобілів бруднішим, ніж виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Однак можна досягти значного прогресу в екологізації європейської автомобільної промисловості, перемістивши виробництво акумуляторів з Китаю на Старий континент
Свіжий аналіз, проведений журналом Transport & Environment, показує, що просто перемістивши виробництво в Європу, автовиробники могли б скоротити викиди, пов’язані з виробництвом акумуляторів, на 37%. Якби пристрої зберігання енергії вироблялися переважно з використанням відновлюваних джерел енергії, викиди CO2 можна було б скоротити на 62%
«Батареї та метали, які входять до їх складу, – це нова нафта. Заради кліматичних та промислових переваг європейським лідерам потрібно об’єднатись й з лазерною точністю слідувати концепції сталого розвитку”, – сказала Юлія Полісканова, старший директор T&E з питань ланцюжків поставок електромобілів. «Жорсткі вимоги до сталого розвитку, такі як майбутні правила щодо вуглецевого сліду акумуляторів, можуть стимулювати місцеве екологічно чисте виробництво»
Полісканова каже, що Європі потрібні кращі інструменти для заохочення інвестицій у вітчизняні гігафабрики. Більше половини (53%) виробництва акумуляторів, яке було анонсовано для Європи, має «середній або високий ризик» бути відкладеним, скороченим або повністю скасованим без державної підтримки
Однак є і хороші новини для планети, оскільки 47% виробничих майданчиків, запланованих в Європі до 2030 року, вже гарантовано будуть побудовані. Принаймні, ризик із затримки або скасування виробництва дуже низький
«Гонка акумуляторів між Китаєм, Європою та США посилюється. Хоча деякі інвестиції в акумуляторні батареї, які перебували під загрозою через непевність з американськими субсидіями, вдалося зберегти, майже половина запланованого виробництва все ще залишається під загрозою”, – зазначила Полісканова. «ЄС повинен покласти край будь-якій невизначеності щодо поетапної відмови від двигунів і встановити корпоративні цілі в галузі електромобілів, щоб запевнити інвесторів заводів, що вони матимуть гарантований ринок збуту для своєї продукції»
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі