Емоції завжди були серцем бренду AMG, і компанія не збирається відмовлятися від цього навіть в епоху електрифікації
Вже наступного року Mercedes-AMG планує представити серійну версію свого повністю електричного концептуального автомобіля GT XX. І хоча він працюватиме без звичного двигуна внутрішнього згоряння, водії не залишаться без звуку. Навпаки — автомобіль подарує цілий спектр вражень, що імітують традиційне керування потужним бензиновим спорткаром
За словами технічного директора Mercedes-AMG Маркуса Шефера, новий електромобіль покликаний не лише вражати характеристиками, а й викликати сильні емоції. У недавньому інтерв’ю виданню Autocar він наголосив: автомобіль повинен “звучати”, “відчуватися”, “вібрувати”, і навіть створювати ілюзію перемикання передач — усе це заради емоційної залученості водія. Це, за його словами, є ключовим елементом ДНК AMG
Концепт AMG GT XX уже вразив публіку потужністю 1341 к.с. (1000 кВт), максимальною швидкістю 359 км/год та чотиридверною конфігурацією. Але найбільш незвичне — це аудіосистема, яка відтворює характерний звук V8. Динаміки розміщено навіть у передніх фарах, що виглядає дещо ексцентрично, проте створює потрібну акустичну атмосферу. Усе заради добре продуманого «саунд-дизайну», який має бути максимально автентичним
Та на цьому інженери не зупиняються
Разом зі звуком у салоні автомобіля з’явиться імітація перемикань передач — із вібраціями кузова та керма, які передаватимуть фізичне відчуття набору швидкості. Таким чином інженери спробують компенсувати відсутність традиційної коробки передач в електромобілях, зберігаючи знайому драматургію руху для фанатів AMG
Mercedes-AMG визнає, що перехід до електротяги є неминучим, але при цьому вони мають намір зберегти свою унікальність. «Так, це має бути потужне, кероване авто з чудовими показниками на треку. Але водночас воно має бути емоційним, гучним, передавати вібрації та характерну поведінку автомобіля. І це саме те, що ми переносимо в електричну епоху», — підкреслив Шефер
Подібний підхід уже реалізований у Hyundai Ioniq 5 N, який також пропонує імітацію звуку двигуна та перемикань передач. І хоча Hyundai — це масовий бренд, а не преміум-спортивна марка, їхній досвід доводить: емоційний електромобіль — цілком реальний. Якщо це вдалось реалізувати південнокорейському автовиробнику, то тим більше на це здатний AMG
Новий AMG GT XX стане першим повністю електричним автомобілем, що розроблений виключно під маркою AMG
І хоч електромобілі за визначенням тихі й «плавні», новий проєкт демонструє зовсім іншу філософію: електромобіль може не тільки вражати цифрами, а й дарувати ті самі почуття, які мільйони водіїв полюбили у спорткарах з V8 під капотом
Читати далі
Схожі записиКомпанія BMW готується до виходу нового покоління своїх електромобілів на платформі Neue Klasse, роблячи ставку не лише на потужність, а й на абсолютну надійність акумуляторів. Німецький бренд обіцяє майбутнім власникам своїх електрокарів забути про проблеми з батареєю — головним елементом, який часто викликає занепокоєння серед потенційних покупців електромобілів BMW впроваджує підхід «нуль дефектів» при виробництві […]
12 Липня 2025Китайський автовиробник BYD зробив гучну заяву, яка може суттєво змінити уявлення про безпеку функцій автономного паркування Компанія не лише оновлює свою систему допомоги водієві під назвою God’s Eye, а й бере на себе повну відповідальність за її дії. Вперше у світі автовиробник гарантує, що якщо авто з цією системою пошкодить іншу машину під час самостійного […]
12 Липня 2025Новий Hyundai Ioniq 6 N — це флагман електричних спортивних седанів компанії, здатний подарувати справжні емоції від водіння. Якщо Porsche Taycan чи Lucid Air коштують понад 100 тисяч доларів, то Ioniq 6 N набагато більш доступна, але не менш азартна альтернатива В основі моделі — знайома силова установка від Ioniq 5 N, але у поєднанні […]
12 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі