Електромобіль став більше схожий на S-клас, отримавши фальшиву решітку радіатора
Оновлений Mercedes EQS отримав деякі риси S-класу, хоча зовнішні зміни обмежуються передньою частиною. Стояча зірка також є новою і перегукується з капотом традиційного S-класу. У майбутньому EQS отримає стандартний передній бампер AMG Line. Оскільки це лише фейсліфтинг, суперечлива яйцеподібна форма кузова залишилася. Однак навіть з цим оновленням EQS не виглядає таким же імпозантним, як поважний S-клас
Інтер’єр залишився практично без змін, але Mercedes додав хромовані акценти для вентиляційних отворів. Крім того, подушки ззаду тепер мають контрастну прострочку і окантовку зі шкіри Nappa. Задні сидіння повинні стати трохи комфортнішими додавши 5 сантиметрів піни до спинок

У непомітно зміненому кузові встановлена оновлена батарея з корисною ємністю 118,0 кіловат-годин замість попередніх 108,4 кіловат-годин. Це має забезпечити трохи більший запас ходу порівняно з минулим EQS, який за оцінками EPA має запас ходу 566 км для задньопривідного EQS 450+. Повнопривідні моделі EQS 450 і 580 проїжджають 539 км на одному заряді. Найменш ефективною є модель AMG EQS – лише 490 км
Оновлений EQS 2025 також може повертати більше енергії в батарею завдяки покращеній рекуперації, яка отримала нове програмне забезпечення для системи рекуперативного гальмування

Оновлений EQS з’явиться у продажу пізніше цього року, а ціна буде оголошена згодом. Роздрібна ціна попередньої моделі становить 4 031 653 грн, якщо ви обираєте EQS 350. Топовий повнопривідний побратим Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC починається від 5 656 817 грн
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс у подкасті Plugged-In відверто сказав: зробити повністю електричний Chevrolet Corvette сьогодні можливо, але надзвичайно складно. Його слова змушують замислитись, чи варто взагалі йти цим шляхом саме зараз Як автолюбителі, ми розуміємо суперечливі почуття. Електромобілі — це майбутнє, вони допомагають зменшити викиди вуглецю і відкривають шлях до сталого транспорту. Проте у […]
21 Жовтня 2025
Компанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric Новий фронтальний […]
21 Жовтня 2025
Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі