YangWang U9 вcтановив рекорд швидкості, але не побив рекорд Нюрбургринга

14.11.2024
YangWang U9 вcтановив рекорд швидкості, але не побив рекорд Нюрбургринга — photo 22590

BYD презентувала YangWang U9 — повністю електричний суперкар, який продемонстрував вражаючу максимальну швидкість у 391,94 км/год, ставши найшвидшим серійним автомобілем китайського виробництва. Заявлені технічні характеристики роблять його серйозним конкурентом для багатьох високопродуктивних електрокарів, але в порівнянні з лідерами ринку він все ж не дотягує

Нюрбургринг: гарний час, але не рекордний

YangWang U9 завершив коло на трасі Нюрбургринг із часом 7:17.900 — це досить пристойний результат для електромобіля, однак до справжніх рекордів він не дотягує. Наприклад, прототип Xiaomi SU7 Ultra подолав це коло за 6:46.874, тоді як Porsche Taycan Turbo GT показав час 7:07.55, а Rimac Nevera — 7:05.298. Відставання у 30 секунд від Xiaomi SU7 Ultra демонструє, що YangWang U9 має потенціал для покращення, особливо враховуючи його можливості

На відео, опублікованому компанією BYD, видно, що на останній прямій ділянці YangWang U9 розганяється до 275 км/год, що наводить на думку, що автомобіль не використовував свої можливості на повну потужність під час заїзду

Максимальна швидкість: новий рекорд для китайських електромобілів

7 листопада YangWang U9 досяг швидкості 391,94 км/год на овальному треку, встановивши новий рекорд для китайських серійних електромобілів. Це також дозволяє йому посісти місце серед найшвидших електрокарів світу, хоч він і поступається Aspark Owl, яка розганяється до 438,7 км/год, і Rimac Nevera з показником 412 км/год. Незважаючи на цей успіх, випробувальний заїзд на Нюрбургрингу продемонстрував, що максимальний потенціал машини ще не розкритий, і можливе технічне обмеження не дозволило авто досягти кращих результатів на колі

Суперкар YangWang U9 оснащений чотирма єлектродвигунами з сукупною потужністю 1287 к.с. (1305 PS) і обертовим моментом у 1680 Нм. Важить електрокар 2475 кг та працює на батареї ємністю 80 кВт-год, що забезпечує запас ходу 465 км за циклом CLTC

YangWang U9 вcтановив рекорд швидкості, але не побив рекорд Нюрбургринга — photo 2

Плани на майбутнє та перспективи на ринку

За словами інженерів BYD, на підготовку YangWang U9 до випробувань на Нюрбургрингу пішло шість місяців, протягом яких тестували різні налаштування та конфігурації шин. Проте кінцевий час заїзду все ще свідчить про можливість вдосконалення, хоча поки що не ясно, чи планує компанія повертатися на трасу для повторного заїзду

Кінцевий час YangWang U9 на Нюрбургрингу буде внесено до офіційного списку рекордів після завершення кількох сертифікаційних процесів, оскільки модель ще не вийшла на європейський ринок. У Китаї YangWang U9 вже доступний для замовлення, а ціна стартує з ¥1,68 млн ($233 000)

YangWang U9 вcтановив рекорд швидкості, але не побив рекорд Нюрбургринга — photo 3
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK