Європейці планують запровадити новий клас електромобілів — photo 65507

Європейці планують запровадити новий клас електромобілів

11.12.2025
2 хвилини на прочитання

Ідея полягає у створенні категорії E-car – простіших і доступніших міських електрокарів, які не потребуватимуть повного набору дорогих систем безпеки, передбачених поточними правилами

Кілька джерел повідомляють про активну роботу над проєктом, а попередній варіант документу обіцяють оприлюднити найближчим часом. Наразі йдеться про намір зменшити технічні вимоги, що дозволить скоротити витрати на виробництво. Європейські автовиробники вже кілька років під тиском китайських електромобілів, які легко пробиваються на ринок завдяки нижчій ціні, тому спрощений клас може стати їхнім шансом повернутися в боротьбу у масовому сегменті

Європейці планують запровадити новий клас електромобілів — photo 2

Під скорочення потрапить частини систем, які потрібні переважно на довгих поїздках, наприклад датчики втоми водія. Зменшення переліку обов’язкових електронних помічників може знизити ціну на компактні електромобілі на 10–20%. За таких умов у Європі можуть з’явитися нові моделі вартістю від 15 000 до 20 000 євро, що для місцевого ринку стало б справжнім проривом, адже доступних електрокарів сьогодні майже немає

Деякі японські кей-кари могли б відповідати цим вимогам без будь-яких змін. Це відкриває простий шлях для їхнього виходу на європейський ринок, оскільки виробникам не доведеться додатково переробляти техніку

Європейці планують запровадити новий клас електромобілів — photo 3

Серед потенційних бенефіціарів називають Stellantis, Renault та Volkswagen 

Усі три компанії вже мають досвід створення доступних електромобілів і готують ще більше компактних моделей. Проте поки складно сказати, чи потраплять вони в нову категорію, оскільки остаточні технічні критерії ще не визначені

Європейці планують запровадити новий клас електромобілів — photo 4

Навіть якщо пропозицію погодять, шлях до реального запуску E-car буде довгим 

Європейська бюрократія працює повільно, тож впровадження нової категорії за «кілька років» — занадто оптимістичне. Категорія набуде чинності лише після всіх узгоджень і затверджень, а виробникам знадобиться час на адаптацію своїх моделей. Проте ідея може стати ключовим елементом стратегії ЄС у боротьбі за збереження власної автомобільної індустрії

Читати далі

Схожі записи
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності

Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]

11 Грудня 2025
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності — photo 65663
Porsche розкрила секрети нової акумуляторної батареї Taycan

Porsche традиційно не перебільшує можливості своїх електромобілів, а в реальних умовах вони зазвичай демонструють кращі результати, ніж заявлено. Taycan давно зарекомендував себе як один з найприємніших у керуванні електромобілів і водночас один із найшвидших за часом заряджання. Він стабільно перевершує офіційні показники запасу ходу в незалежних випробуваннях і зберігає статус одного з найбільш технологічних серійних […]

11 Грудня 2025
Porsche розкрила секрети нової акумуляторної батареї Taycan — photo 65650
NASA та Поштова служба США відмовилися від електромобілів Canoo

Декілька років тому ці футуристичні фургони сприймалися як символ нового підходу до транспорту, а для компанії Canoo вони мали стати проривом. Проєкт починався амбітно, але завершився банкрутством та повною зупинкою співпраці з державними установами Агентство NASA купило три електромобілі у 2023 році, щоб перевозити астронавтів до стартового майданчика у рамках програми Artemis. Попри ефектний дизайн, […]

11 Грудня 2025
NASA та Поштова служба США відмовилися від електромобілів Canoo — photo 65631
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності

Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]

11 Грудня 2025
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності — photo 65663
Porsche розкрила секрети нової акумуляторної батареї Taycan

Porsche традиційно не перебільшує можливості своїх електромобілів, а в реальних умовах вони зазвичай демонструють кращі результати, ніж заявлено. Taycan давно зарекомендував себе як один з найприємніших у керуванні електромобілів і водночас один із найшвидших за часом заряджання. Він стабільно перевершує офіційні показники запасу ходу в незалежних випробуваннях і зберігає статус одного з найбільш технологічних серійних […]

11 Грудня 2025
Porsche розкрила секрети нової акумуляторної батареї Taycan — photo 65650
NASA та Поштова служба США відмовилися від електромобілів Canoo

Декілька років тому ці футуристичні фургони сприймалися як символ нового підходу до транспорту, а для компанії Canoo вони мали стати проривом. Проєкт починався амбітно, але завершився банкрутством та повною зупинкою співпраці з державними установами Агентство NASA купило три електромобілі у 2023 році, щоб перевозити астронавтів до стартового майданчика у рамках програми Artemis. Попри ефектний дизайн, […]

11 Грудня 2025
NASA та Поштова служба США відмовилися від електромобілів Canoo — photo 65631
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK