Peugeot представив повністю електричну версію свого кросовера 408, додавши модель E-408 до лінійки, яка вже пропонує покупцям вибір між двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ), гібридними та плагін-гібридними силовими установками
Peugeot E-408 – електричний варіант популярного кросовера
У новій версії E-408 доступний лише один варіант електричної силової установки. Вона оснащена єдиним двигуном потужністю 207 к.с. (155 кВт), що приводить у рух передні колеса, та робить E-408 більш динамічним у порівнянні з E-308, який має потужність 154 к.с. Проте, новий 408 трохи поступається гібридній версії на 222 к.с.
Запас ходу та швидкість зарядки
Хоча E-408 і отримав трохи більшу батарею, ніж E-308, її обсяг у 58,2 кВт-год все одно залишається малим у порівнянні з іншими компактними електромобілями. Наприклад, модель E-308 має батарею на 54 кВт-год, що забезпечує запас ходу приблизно 400 км за стандартом WLTP. Батарея на 58,2 кВт-год у E-408 дозволяє збільшити запас ходу до 453 км, що є кращим показником, але все ще недостатнім в епоху, коли електромобілі мають забезпечувати понад 482 км на одному заряді
Peugeot вважає, що типовий покупець автомобіля компактного класу проїжджає менш як 45 км на день, проте не лише запас ходу виглядає слабким, а й швидкість зарядки. Максимальна потужність зарядки становить 120 кВт, що вже є досить повільним для сучасних стандартів. Багато електромобілів можуть забезпечити більше кілометрів за 10 хвилин на зарядній станції постійного струму, ніж 100 км, які додає за цей час E-408
Час зарядки та порівняння з конкурентами
Зарядка з 20% до 80% триває 30 хвилин, тоді як, наприклад, Kia EV6 зі значно більшою батареєю на 84 кВт-год може зарядитися з 10% до 80% лише за 18 хвилин. Окрім цього, EV6 забезпечує значно більший запас ходу — 613 км на повній батареї. Також Peugeot оснастив E-408 зарядним пристроєм на 11 кВт для змінного струму
Комплектація та оснащення Peugeot E-408
Покупці можуть обрати версію E-408 в комплектації Allure або в більш преміальній GT. Версія GT має матричні світлодіодні фари, безконтактний привід двері багажника, атмосферне освітлення салону та технологію допомоги водієві рівня 2. Обидві версії оснащені такими функціями, як бездротовий Apple CarPlay, двозонний клімат-контроль, тепловий насос, а також вбудований планувальник подорожей та додаток для зарядки смартфона, які допомагають ефективніше використовувати невелику батарею
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі