677-сильний Hyundai Ioniq 5 N TA Spec EV готується підкорити Пайкс Пік
Hyundai везе одразу чотири електромобілі Ioniq 5 N EV на міжнародні змагання з підйому на гору Пайкс Пік, які відбудуться наступного місяця. В тому числі дві сильно модифіковані версії TA Spec з величезними антикрилами
На розігріві буде пара стандартних електромобілі Hyundai Ioniq 5 Ns, які позмагаються за першість в класі серійних електричних кросоверів. А тюнінговані версії встановлять час для класу модифікованих електричних кросоверів, адже його донині не було. Серійні Ioniq 5 Ns лише злегка модифіковані з метою безпеки: встановлені водійські сидіння Recaro Pro Racer SPA Hans, шеститочкові гоночні ремені безпеки Sabelt, каркас безпеки та система пожежогасіння
А от гоночні боліди значно модернізовані. Задній двигун бімоторної трансмісії отримав нове програмне забезпечення, яке додало 36 к.с. (27 кВт), збільшивши загальну потужність автомобіля до 677 к.с. (505 кВт), а за 18-дюймовими колесами, взутими в шини Yokohama ADVAN 005, ховаються нові регульовані в трьох напрямках амортизатори та автоспортивні гальма. Звісно, той самий комплект безпеки, що і на серійних автомобілях, встановлено й тут
Hyundai також модифікувала систему імітації шуму двигуна N Active Sound+ спеціальними динаміками, що дозволяють видавати 120 дБ, що дозволить команді відмовитися від жахливих сирен, якими зазвичай користуються електромобілі на Пайкс Пік, а також обіцяє забезпечити зворотній зв’язок для водіїв
Автомобілі TA будуть пілотувати чотириразовий переможець PPIHC Робін Шут і Дані Сордо, пілот іспанського чемпіонату світу з ралі Hyundai Motorsport, в той час як 11-разовий переможець і триразовий «Король гори» Пол Далленбах та новачок Рон Зарас сядуть за кермо серійних моделей