У токійському аеропорту Ханеда ці електричні машини вже виконують реальні завдання, маючи автономне керування четвертого рівня, власну навігацію та дистанційний контроль з операторського центру
Проєкт уперше анонсували навесні 2021 року, а восени того ж року стартували випробування у реальних умовах. Розробку вела компанія Toyota Industries Corporation разом з авіакомпанією All Nippon Airways. У 2022 році автономний тягач навіть отримав престижну дизайнерську нагороду iF Design Award, хоча основний акцент у проєкті робили не на зовнішність, а на функціональність
Із грудня 2025 року три автономні тягачі почали регулярно перевозити багаж і вантажі для внутрішніх рейсів. Ще три машини мають приєднатися до роботи до кінця березня 2026 року. Для японської авіаційної галузі це важливий крок, адже вперше автономне водіння четвертого рівня використовується в закритій зоні аеропорту на постійній основі, а не в тестовому режимі

Тягачі призначені для буксирування контейнерних візків між літаками та терміналами
Орієнтацію в просторі та виявлення перешкод забезпечують бортові системи, а у складніших ситуаціях поблизу злітно-посадкових смуг або на завантажених сервісних дорогах автономну логіку контролює оператор за допомогою дистанційного нагляду. Такий підхід дозволяє поєднати самостійність машини з додатковим рівнем безпеки
Зовні нова модель мало відрізняється від попередніх прототипів
Передній бампер і бокові елементи злегка оновили, загальна форма залишилася знайомою. На носі розмістили емблему Toyota та фари автомобільного типу. Усередині є два сидіння, хоча постійна присутність водія не передбачена. По периметру кузова встановили набір сенсорів, зокрема LiDAR, які формують повну картину оточення в режимі реального часу

Технічні характеристики електродвигуна й батареї компанія поки не розкриває
Відомо, що можливості тягача залежать від режиму роботи. Під час автономного руху максимальна швидкість обмежена 15 кілометрами на годину, а допустима маса буксирування становить до 13 тонн. У ручному режимі ці показники зростають до 25 кілометрів на годину і 27 тонн відповідно
Основний маршрут для нових машин має довжину близько півтора кілометра та з’єднує термінали з вантажною зоною. На шляху розташовані світлофори, сигнали яких система розпізнає та обробляє разом із новою цифровою платформою керування. Паралельно з запуском тягачів Toyota та ANA впроваджують систему управління автопарком. Вона координує виїзди, розподіляє смуги руху та синхронізується з інфраструктурою аеропорту, допомагаючи зменшити затримки та впорядкувати потоки транспорту на пероні
Читати далі
Схожі записиНовий кросовер виявився навіть спритнішим за відомі спортивні моделі WRX STI та BRZ, хоча не позиціонується як окрема «гаряча» версія Для модельного року 2026 електричний SUV суттєво вдосконалили: він став потужнішим, збільшив запас ходу, отримав роз’єм NACS, тому тепер може заряджатися на станціях Tesla Supercharger. Вартість при цьому не зросла, стартова ціна залишилася на рівні […]
25 Грудня 2025
Майбутній Ioniq 3 стане найменшим електрокаром у лінійці, але матиме власний стиль і помітно відрізнятиметься від знайомих електромобілів бренду Перші натяки на дизайн з’явилися ще у Мюнхені, де Hyundai показала Concept Three Серійний Ioniq 3 зберіг головні ідеї концепту, включно з новою формою Aero Hatch. Кузов виглядає компактним, але доволі агресивним, задню частину підкреслює спойлер-«качиний […]
25 Грудня 2025
Новий RZ 600e F Sport Performance отримав карбоновий обвіс від лімітованої серії RZ 450e F Sport 2024 року, що своєю чергою виріс із концепту RZ Sport 2023 року. Кузов став візуально більш «бойовим»: вентиляційні отвори на капоті, передній сплітер, розширені крила з аеродинамічними накладками, змінені пороги, великий дифузор ззаду та двосекційне антикрило. Усе це виглядає […]
25 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі