Бос Alfa Romeo хоче скласти конкуренцію Porsche Cayenne
Бос Alfa Romeo, Жан-Філіп Імпарато, натякнув, що їх наступною новою моделлю може стати флагманський позашляховик, який займе місце над Stelvio. Поки що неназвана модель може з’явитися у 2027 році і скласти конкуренцію таким позашляховикам, як Porsche Cayenne, BMW iX та Mercedes EQE
Імпарато повідомив, що остаточне рішення щодо п’ятої модельної лінійки Alfa Romeo буде прийнято до кінця 2024 року. Генеральний директор зізнався, що віддає перевагу більшому позашляховику, ніж альтернативному варіанту компактного хетчбека, що відроджує дух знятої з виробництва моделі Giulietta
Імпарато сказав: «Питання в тому, чи будемо ми збільшуватись? І для мене відповідь – так: ми повинні збільшуватися. У нас є все – платформа, двигуни, програмне забезпечення. Ми можемо розширити межі до максимуму, і у мене є кілька дизайнерських ескізів дизайну – і вони дуже хороші!»
Як повідомляє Autocar, схвалення позашляховика залежить від прогресу електрифікації в Північній Америці, потенціалу азіатського ринку та обсягу продажів в Європі. Така модель буде класифікуватися як велика (E-сегмент) в Європі і як преміальна середньорозмірна в Північній Америці
Нова модель, швидше за все, буде побудована на архітектурі STLA Large від Stellantis. Вона може стати основою для потужного електричного позашляховика, який швидко заряджається. У той же час, стилістика Alfa Romeo і шасі можуть допомогти йому виділитися серед переповненого сегмента, де Stellantis наразі присутній лише через бренди Jeep і Maserati
Imparato пішов ще далі, заявивши, що модель 2027 року вже «готова», описавши дизайн екстер’єру як «вражаючий». Що ми знаємо напевно, виходячи з попередніх коментарів шефа дизайну Алехандро Месонеро-Романоса, так це те, що всі нові Alfa матимуть центрально розташовані передні номерні знаки і новий стиль культової решітки радіатора Scudetto, як у повністю електричної моделі Junior