Бос Alfa Romeo, Жан-Філіп Імпарато, натякнув, що їх наступною новою моделлю може стати флагманський позашляховик, який займе місце над Stelvio. Поки що неназвана модель може з’явитися у 2027 році і скласти конкуренцію таким позашляховикам, як Porsche Cayenne, BMW iX та Mercedes EQE
Імпарато повідомив, що остаточне рішення щодо п’ятої модельної лінійки Alfa Romeo буде прийнято до кінця 2024 року. Генеральний директор зізнався, що віддає перевагу більшому позашляховику, ніж альтернативному варіанту компактного хетчбека, що відроджує дух знятої з виробництва моделі Giulietta
Імпарато сказав: «Питання в тому, чи будемо ми збільшуватись? І для мене відповідь – так: ми повинні збільшуватися. У нас є все – платформа, двигуни, програмне забезпечення. Ми можемо розширити межі до максимуму, і у мене є кілька дизайнерських ескізів дизайну – і вони дуже хороші!»
Як повідомляє Autocar, схвалення позашляховика залежить від прогресу електрифікації в Північній Америці, потенціалу азіатського ринку та обсягу продажів в Європі. Така модель буде класифікуватися як велика (E-сегмент) в Європі і як преміальна середньорозмірна в Північній Америці

Нова модель, швидше за все, буде побудована на архітектурі STLA Large від Stellantis. Вона може стати основою для потужного електричного позашляховика, який швидко заряджається. У той же час, стилістика Alfa Romeo і шасі можуть допомогти йому виділитися серед переповненого сегмента, де Stellantis наразі присутній лише через бренди Jeep і Maserati
Imparato пішов ще далі, заявивши, що модель 2027 року вже «готова», описавши дизайн екстер’єру як «вражаючий». Що ми знаємо напевно, виходячи з попередніх коментарів шефа дизайну Алехандро Месонеро-Романоса, так це те, що всі нові Alfa матимуть центрально розташовані передні номерні знаки і новий стиль культової решітки радіатора Scudetto, як у повністю електричної моделі Junior
Читати далі
Схожі записиКомпанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric Новий фронтальний […]
21 Жовтня 2025
Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі