Завдяки стрімкому падінню вартості акумуляторів і швидкому розвитку технологій електромобілі скоро досягнуть точки беззбитковості в порівнянні з автомобілями з ДВЗ
У період з 2008 по 2023 рік орієнтовна вартість літій-іонного акумулятора для легкого електромобіля впала на 90% – з колосальних $1415 доларів (з урахуванням інфляції) 16 років тому до набагато більш прийнятних $139 доларів за кВт-год минулого року. Ці оцінки були зроблені Управлінням транспортних технологій Міністерства енергетики США (DOE), яке додало, що цифри дійсні для корисної, а не номінальної ємності акумуляторної батареї при обсязі виробництва щонайменше 100 тисяч одиниць на рік

Між 2023 і 2025 роками зниження цін на батареї складе 40%
За даними Goldman Sachs, оціночна вартість акумуляторів за минулий рік трохи зросла – до $151/кВт-год, але важливо те, що ті ж самі оцінки показують подальше зниження цін на батареї на 40% між 2023 і 2025 роками, що відкриває двері для набагато доступніших електромобілів, які нарешті витіснять свої бензинові аналоги і принесуть прибуток виробникам. Дослідження Міжнародної ради з екологічно чистого транспорту раніше показало, що до 2029 року електромобілі будуть коштувати стільки ж, скільки й автомобілі з ДВЗ, завдяки надлишку літію
Варто зазначити, що Goldman Sachs посилається на загальну вартість володіння, яка включає ціну транспортного засобу, витрати на паливо або зарядку, а також ремонт і технічне обслуговування протягом усього терміну експлуатації автомобіля. Однак вони не включають державні субсидії, такі як федеральний податковий кредит США у розмірі $7500
Витрати на батарею становлять приблизно від однієї третини до однієї чверті вартості всього електрокару, тому це не єдиний фактор, але один з найбільших. Китай вже придумав, як зробити електромобілі дешевшими за бензинові, хоч і з великими державними стимулами, але США неодмінно наздоженуть його і нарешті запропонують людям те, чого вони хочуть: більш доступні електромобілі

Бюджетних електрокарів щороку більшатиме
Tesla планує випустити бюджетний електромобіль вже наступного року, а Ford активно працює над доступною платформою для електромобілів, яка запропонує як нижчу закупівельну ціну порівняно з поточним портфелем компанії, так і прибуток для самої компанії
А поки цього не сталося, деякі автовиробники покладаються на привабливі фінансові та лізингові пропозиції, щоб привабити потенційних покупців. Низькі відсоткові ставки та доступні щомісячні платежі в поєднанні з державним кредитом в деяких країнах, вже сьогодні доводять, що електромобіль став дешевшим у володінні, ніж його бензинова альтернатива
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі