Електричний Range Rover, перший повністю електричний позашляховик Jaguar Land Rover після Jaguar I-Pace, проходить найсуворіші випробування у світі. Прототипи вже довели свою витривалість в температурних умовах від -40 °C в Арктичному колі до +50 °C в пустелях Близького Сходу. Електричний позашляховик створено щоб відповідати найвищим стандартам продуктивності, відомим по бензиновим моделям Range Rover

Система інтелектуального управління крутним моментом
Однією з ключових технологій електричного Range Rover є система “Intelligent Torque Management”. Вона оснащена індивідуальними блоками керування для кожного колеса, що забезпечує неймовірно швидку реакцію на пробуксовку. Час реакції системи скоротився з 100 мс до 1 мс завдяки інноваційному програмному забезпеченню JLR. Це дозволяє максимально підвищити зчеплення з дорогою і забезпечує ідеальний контроль на будь-яких поверхнях
Електромобіль також використовує стабілізаційні системи шасі та підвіски. Завдяки добре збалансованому розподілу маси та інноваційній підвісці, Range Rover Electric забезпечує комфорт і керованість, характерні для кращих моделей бренду




Архітектура та продуктивність
Електричний Range Rover побудований на модульній поздовжній архітектурі Modular Longitudinal Architecture (MLA). Він використовуватиме батареї з 800-вольтовою архітектурою, що забезпечують продуктивність на рівні двигунів V8. Хоча точні характеристики батарей поки не розкриті, компанія обіцяє добрі можливості в буксируванні, подоланні бродів і позашляхових можливостях, що перевищують будь-який інший електричний позашляховик класу люкс
Виробництво моделі відбуватиметься у Великій Британії разом із гібридними версіями. Спочатку використовуватимуться батареї сторонніх виробників, але з часом JLR перейде на виготовлення власних батарейних модулів




Підготовка до запуску
Land Rover вже відкрив список очікування для клієнтів, а офіційний прийом замовлень розпочнеться наступного року. Прототипи, що тестуються, мають дизайн, майже ідентичний бензиновим і гібридним моделям Range Rover, за винятком тимчасової решітки радіатора, яка буде змінена у серійній версії
Новий електромобіль покликаний стати еталоном в сегменті розкішних електричних позашляховиків, поєднуючи продуктивність, комфорт і виняткові позашляхові можливості. Range Rover Electric готується встановити нові стандарти для електромобілів в преміум-сегменті

Читати далі
Схожі записиПоки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]
23 Грудня 2025
Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]
23 Грудня 2025
Шведський бренд представив новий шрифт Centum, створений спеціально для бортових дисплеїв. Ідея проста: водій має швидше зчитувати інформацію та менше відволікатися від дороги Автомобілі наповнилися екранами, а керування багатьма функціями переїхало з кнопок у меню Volvo прагне зробити інтерфейс зрозумілішим завдяки шрифту, який легко читається навіть під час руху. Саме тому дизайнери компанії розробили шрифт […]
23 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі