Електричний Range Rover, перший повністю електричний позашляховик Jaguar Land Rover після Jaguar I-Pace, проходить найсуворіші випробування у світі. Прототипи вже довели свою витривалість в температурних умовах від -40 °C в Арктичному колі до +50 °C в пустелях Близького Сходу. Електричний позашляховик створено щоб відповідати найвищим стандартам продуктивності, відомим по бензиновим моделям Range Rover

Система інтелектуального управління крутним моментом
Однією з ключових технологій електричного Range Rover є система “Intelligent Torque Management”. Вона оснащена індивідуальними блоками керування для кожного колеса, що забезпечує неймовірно швидку реакцію на пробуксовку. Час реакції системи скоротився з 100 мс до 1 мс завдяки інноваційному програмному забезпеченню JLR. Це дозволяє максимально підвищити зчеплення з дорогою і забезпечує ідеальний контроль на будь-яких поверхнях
Електромобіль також використовує стабілізаційні системи шасі та підвіски. Завдяки добре збалансованому розподілу маси та інноваційній підвісці, Range Rover Electric забезпечує комфорт і керованість, характерні для кращих моделей бренду




Архітектура та продуктивність
Електричний Range Rover побудований на модульній поздовжній архітектурі Modular Longitudinal Architecture (MLA). Він використовуватиме батареї з 800-вольтовою архітектурою, що забезпечують продуктивність на рівні двигунів V8. Хоча точні характеристики батарей поки не розкриті, компанія обіцяє добрі можливості в буксируванні, подоланні бродів і позашляхових можливостях, що перевищують будь-який інший електричний позашляховик класу люкс
Виробництво моделі відбуватиметься у Великій Британії разом із гібридними версіями. Спочатку використовуватимуться батареї сторонніх виробників, але з часом JLR перейде на виготовлення власних батарейних модулів




Підготовка до запуску
Land Rover вже відкрив список очікування для клієнтів, а офіційний прийом замовлень розпочнеться наступного року. Прототипи, що тестуються, мають дизайн, майже ідентичний бензиновим і гібридним моделям Range Rover, за винятком тимчасової решітки радіатора, яка буде змінена у серійній версії
Новий електромобіль покликаний стати еталоном в сегменті розкішних електричних позашляховиків, поєднуючи продуктивність, комфорт і виняткові позашляхові можливості. Range Rover Electric готується встановити нові стандарти для електромобілів в преміум-сегменті

Читати далі
Схожі записиPorsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025
Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]
2 Жовтня 2025
Компанія одразу підкреслила, що зміни настільки масштабні, що фактично мова йде про новий автомобіль Головне оновлення стосується переходу з архітектури 400 В на сучасну 800-вольтову платформу. Завдяки цьому кросовер тепер підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт. Відновлення енергії від 10 до 80% займає лише 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж раніше. Такий […]
2 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі