Автомобіль виглядає по-справжньому стильно і сучасно, з характерним дизайнерським підходом Mazda, який завжди вирізнявся вишуканістю серед масових брендів. Але за гарним виглядом ховається доволі несподіваний ціновий сюрприз — європейська версія коштує більш ніж удвічі дорожче, ніж ідентична модель на китайському ринку
Технічно Mazda 6e — це європейський аналог китайської моделі EZ-6, розробленої спільно з концерном Changan
У Китаї електроседан EZ-6 доступний за ціною від 159 800 до 181 800 юанів, що еквівалентно приблизно €20 700–23 600. Натомість у Німеччині Mazda 6e стартує з позначки €44 900, а топова комплектація Takumi Plus із панорамним дахом, дерев’яними вставками та оздобленням шкірою Nappa коштує вже €46 900. Це не лише більш ніж удвічі дорожче за китайську версію, а й ставить новинку в конкурентну зону з Tesla Model 3, BMW i4 та іншими преміальними електромобілями
Mazda 6e в Європі представлена виключно як повністю електричний автомобіль — без доступного в Китаї гібридного варіанта з бензиновим двигуном-генератором. На вибір пропонуються дві батареї: базова на 68,8 кВт-год забезпечує запас ходу до 479 км (WLTP), а більша на 80 кВт-год — до 552 км. Обидві версії мають один електромотор на задній осі: стандартна видає 255 к.с., довготривала — 242 к.с. Обидва варіанти розганяються до 100 км/год менш ніж за 8 секунд
Цікавий момент — модель із меншою батареєю заряджається швидше
Вона підтримує DC-зарядку потужністю до 200 кВт, що дозволяє зарядити акумулятор від 10% до 80% всього за 22 хвилини. Версія з більшою батареєю обмежена 95 кВт, тому на ту саму процедуру піде вже 45 хвилин. Це може бути важливим фактором для тих, хто цінує швидкість заряджання більше, ніж максимальний запас ходу
Щодо інтер’єру, то Mazda 6e не відстає від сучасних трендів
Салон оформлений у стриманому стилі з преміальними акцентами: «плаваюча» центральна консоль, великий сенсорний екран мультимедійної системи, цифрова панель приладів, бездротова зарядка для смартфона, атмосферне підсвічування та якісні матеріали оздоблення — поєднання шкіри та алькантари. І хоча багато електромобілів пропонують більшу потужність або більше функцій, Mazda робить ставку на емоційний зв’язок, комфорт і дизайн, який «чіпляє»
Ціноутворення Mazda 6e викликає чимало запитань. Навіть з урахуванням податків та комплектацій, різниця з китайською версією вражає — понад 2 рази. Це показує, наскільки агресивно китайські автовиробники виходять на ринок із низькими цінами, і наскільки складно буде конкурувати європейським брендам навіть у середньому сегменті
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі