Електричний седан Mazda 6e офіційно з’явився в європейських автосалонах — photo 47905

Електричний седан Mazda 6e офіційно з’явився в європейських автосалонах

09.07.2025
3 хвилини на прочитання

Автомобіль виглядає по-справжньому стильно і сучасно, з характерним дизайнерським підходом Mazda, який завжди вирізнявся вишуканістю серед масових брендів. Але за гарним виглядом ховається доволі несподіваний ціновий сюрприз — європейська версія коштує більш ніж удвічі дорожче, ніж ідентична модель на китайському ринку

Технічно Mazda 6e — це європейський аналог китайської моделі EZ-6, розробленої спільно з концерном Changan 

Електричний седан Mazda 6e офіційно з’явився в європейських автосалонах — photo 2

У Китаї електроседан EZ-6 доступний за ціною від 159 800 до 181 800 юанів, що еквівалентно приблизно €20 700–23 600. Натомість у Німеччині Mazda 6e стартує з позначки €44 900, а топова комплектація Takumi Plus із панорамним дахом, дерев’яними вставками та оздобленням шкірою Nappa коштує вже €46 900. Це не лише більш ніж удвічі дорожче за китайську версію, а й ставить новинку в конкурентну зону з Tesla Model 3, BMW i4 та іншими преміальними електромобілями

Електричний седан Mazda 6e офіційно з’явився в європейських автосалонах — photo 3

Mazda 6e в Європі представлена виключно як повністю електричний автомобіль — без доступного в Китаї гібридного варіанта з бензиновим двигуном-генератором. На вибір пропонуються дві батареї: базова на 68,8 кВт-год забезпечує запас ходу до 479 км (WLTP), а більша на 80 кВт-год — до 552 км. Обидві версії мають один електромотор на задній осі: стандартна видає 255 к.с., довготривала — 242 к.с. Обидва варіанти розганяються до 100 км/год менш ніж за 8 секунд

Електричний седан Mazda 6e офіційно з’явився в європейських автосалонах — photo 4

Цікавий момент — модель із меншою батареєю заряджається швидше 

Вона підтримує DC-зарядку потужністю до 200 кВт, що дозволяє зарядити акумулятор від 10% до 80% всього за 22 хвилини. Версія з більшою батареєю обмежена 95 кВт, тому на ту саму процедуру піде вже 45 хвилин. Це може бути важливим фактором для тих, хто цінує швидкість заряджання більше, ніж максимальний запас ходу

Електричний седан Mazda 6e офіційно з’явився в європейських автосалонах — photo 5

Щодо інтер’єру, то Mazda 6e не відстає від сучасних трендів 

Салон оформлений у стриманому стилі з преміальними акцентами: «плаваюча» центральна консоль, великий сенсорний екран мультимедійної системи, цифрова панель приладів, бездротова зарядка для смартфона, атмосферне підсвічування та якісні матеріали оздоблення — поєднання шкіри та алькантари. І хоча багато електромобілів пропонують більшу потужність або більше функцій, Mazda робить ставку на емоційний зв’язок, комфорт і дизайн, який «чіпляє»

Ціноутворення Mazda 6e викликає чимало запитань. Навіть з урахуванням податків та комплектацій, різниця з китайською версією вражає — понад 2 рази. Це показує, наскільки агресивно китайські автовиробники виходять на ринок із низькими цінами, і наскільки складно буде конкурувати європейським брендам навіть у середньому сегменті

Читати далі

Схожі записи
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США

Volkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію  Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]

12 Грудня 2025
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США — photo 65719
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими

Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]

12 Грудня 2025
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими — photo 65704
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності

Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]

11 Грудня 2025
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності — photo 65663
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США

Volkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію  Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]

12 Грудня 2025
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США — photo 65719
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими

Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]

12 Грудня 2025
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими — photo 65704
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності

Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]

11 Грудня 2025
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності — photo 65663
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK