Французький бренд Alpine, відомий своїм тонким відчуттям драйву, стрімко переосмислює себе у добу електромобілів. Після дебюту першого електричного SUV — моделі A390 — компанія підтвердила: наступний крок — справжній електричний спортивний автомобіль, який стане ідейним наступником культового A110
В інтерв’ю Auto Express генеральний директор Alpine Філіп Крієф і голова Renault Group Лука де Мео поділилися першими деталями. Очікувана маса нового спорткупе — близько 1450 кг, що виводить його в один клас із бензиновим Porsche Cayman. При цьому планований запас ходу складатиме орієнтовно 560 км за циклом WLTP — більш ніж пристойно для спортивного EV
Але найголовніше — це потужність
Коли журналісти поцікавилися, на що розраховувати, Крієф відповів лаконічно, але впевнено: «Багато! Потужності буде достатньо — це я гарантую». Поточна версія A110 у найпотужнішій специфікації видає до 296 к.с., тож електричний спадкоємець, схоже, значно перевершить цей показник
Новий спорткар отримає два варіанти силових установок: з двома електромоторами, які подаватимуть потужність на задню вісь, і три моторну конфігурацію з повним приводом. Це дозволить адаптувати характер автомобіля під різні стилі керування — від класичного «задньопривідного фан-кару» до ефективного трекового монстра
Варто зазначити, що це буде перший автомобіль на абсолютно новій 800-вольтовій платформі Alpine Performance Platform (APP), презентація якої очікується на Паризькому автосалоні вже наступного року. APP стане основою ще для трьох або чотирьох моделей бренду, а ключовою технологічною фішкою стане розміщення електромоторів безпосередньо в колесах. Такий підхід, за словами де Мео, дозволяє максимально знизити центр маси і створити ідеальні пропорції автомобіля з «центральним» розташуванням мас
Попри електричну начинку, новинка не відмовиться від головного принципу Alpine — легкості
Так, вона буде важчою за A110 (його маса — близько 1100 кг), але залишиться однією з найлегших моделей серед електроспорткарів. А це — серйозний козир у боротьбі за водійське задоволення
Точна дата дебюту нового спорткара поки не озвучена. Але якщо все піде за планом, світ уперше побачить електричне купе Alpine вже наступного року в Парижі, разом із новою платформою APP
Читати далі
Схожі записиНові дослідження вкотре підтверджують: електромобілі є справді екологічнішими, ніж традиційні авто з двигунами внутрішнього згоряння — і це навіть з урахуванням виробництва акумуляторів! За даними Міжнародної ради з чистого транспорту (ICCT), повноцінний життєвий цикл електромобіля — від виробництва першої батарейної комірки до переробки компонентів — супроводжується на 73% меншими викидами вуглецю, ніж у випадку бензинового […]
13 Липня 2025Компанія BMW готується до виходу нового покоління своїх електромобілів на платформі Neue Klasse, роблячи ставку не лише на потужність, а й на абсолютну надійність акумуляторів. Німецький бренд обіцяє майбутнім власникам своїх електрокарів забути про проблеми з батареєю — головним елементом, який часто викликає занепокоєння серед потенційних покупців електромобілів BMW впроваджує підхід «нуль дефектів» при виробництві […]
12 Липня 2025Китайський автовиробник BYD зробив гучну заяву, яка може суттєво змінити уявлення про безпеку функцій автономного паркування Компанія не лише оновлює свою систему допомоги водієві під назвою God’s Eye, а й бере на себе повну відповідальність за її дії. Вперше у світі автовиробник гарантує, що якщо авто з цією системою пошкодить іншу машину під час самостійного […]
12 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі