Тайванський гігант Foxconn, відомий насамперед як контрактний виробник iPhone, продав свій завод із виробництва електромобілів у штаті Огайо, але водночас стверджує: про вихід із електромобільного бізнесу не йдеться. Навпаки — компанія лише змінює акценти і готується до нової фази розвитку
Foxconn продав колишній завод Lordstown Motors, включно з усім обладнанням для виробництва електромобілів, за $375 мільйонів
Об’єкт перейшов у власність компанії Crescent Dune LLC, створеної у штаті Делавер лише за кілька днів до угоди. Згідно з документами, поданими на Тайванську фондову біржу, Foxconn виручила $88 мільйонів за нерухомість і ще $287 мільйонів — за виробничі потужності, які тепер належать її дочірнім компаніям
Три роки тому колишній завод General Motors у Лордстауні, штат Огайо, подавав великі надії. Foxconn придбала підприємство у стартапу Lordstown Motors за $230 мільйонів і планувала перетворити його на потужний хаб для виробництва електричних пікапів Endurance. Компанія навіть встигла допомогти зібрати обмежену кількість електромобілів, однак партнерство швидко дало тріщину. У червні 2023 року Lordstown оголосила про банкрутство, а ще одна амбітна ідея — налагодити випуск кросоверів Fisker Ocean — так і залишилася на рівні переговорів
Попри зміну власника, сам завод повністю не зупиняється
За даними The Wall Street Journal, об’єкт буде переорієнтований на виробництво обладнання для хмарних обчислень, зокрема — для застосунків на базі штучного інтелекту. У Foxconn підтвердили, що підприємство й надалі працюватиме, щоправда вже в «нових сферах бізнесу»
Зміна фокусу заводу з автомобілів на ІТ могла б виглядати як повна відмова від електромобільних амбіцій, але у Foxconn наголошують: це лише диверсифікація, а не розворот. Компанія й надалі планує випускати електромобілі під власним брендом, а також у межах контрактного виробництва
Ще у березні цього року стало відомо, що Foxconn готується до запуску виробництва електричного SUV Model C у Північній Америці. Очікується, що випуск розпочнеться вже у четвертому кварталі поточного року
Крім того, компанія активно шукає партнерів серед великих автовиробників
За неофіційними даними, Foxconn може стати контрактним виробником електромобілів для японських брендів — найімовірніше, йдеться про Mitsubishi і Nissan. Хоча деталі поки не розголошуються, така співпраця лише зміцнює позиції Foxconn як гравця, який серйозно налаштований закріпитися у сегменті електромобілів
Читати далі
Схожі записиНа стенді Subaru на Japan Mobility Show відбудуться світові прем’єри двох концептів під брендом STI На автошоу японський автовиробник розділить свій стенд на дві частини – Performance та Adventure – під головною темою «Керування відмінностями Subaru» (“Driving the Subaru Difference”). Найяскравішими експонатами стануть два концепти Subaru Performance-E та Performance-B під брендом STI – один із […]
15 Жовтня 2025Іспанська компанія Stark VARG SM представила повністю електричний супербайк, який поєднує гоночну продуктивність із щоденною зручністю VARG SM має оновлену геометрію, посилену підвіску та вражаючу потужність — до 80 кінських сил. При масі лише 124,5 кг цей мотоцикл має найкраще співвідношення потужності до ваги серед усіх серійних супермотоциклів. І, що ще цікавіше, його крутний момент […]
15 Жовтня 2025Toyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову […]
15 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі